Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:04:09 GMT

مولایی سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات استقلال شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۴۳۹۲

مولایی سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات استقلال شد

معاون سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، با حکم احمد مددی مدیرعامل باشگاه باشگاه، محمدحسین مولایی به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و ارتباطات این باشگاه منصوب شد.

 محمدحسین مولایی دارای دکترای فرهنگ و رسانه و از مجریان باسابقه رسانه ملی است که سال‌ها به اجرای برنامه‌های زنده اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی پرداخته و همچنین از سوابق و تجربیان مهمی در امور فرهنگی و روابط عمومی برخودار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوابق و تجربیات مولایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مدیرکل روابط عمومی صندوق حمایت از هنرمندان، مدیرکل روابط عمومی وامور بین‌الملل سیما فیلم، مدیریت کلان فرهنگی در شهرداری تهران و ... .

از جمله مواردی که در حکم احمد مددی از مولایی خواسته شده، هماهنگی‌های لازم با اهالی رسانه و تلاش در جهت اعتلای مسائل فرهنگی باشگاه استقلال است.

قربانی: اگر می‌خواستم، پیشنهاد مدیرعاملی استقلال را قبول می‌کردم/ دوستان بعد از فحاشی به حرف‌هایم فکر کنندجدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: به دلیل انجام تعمیرات در خطوط اصلی شبکه توزیع آب همدان، امروز سه‌شنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ قسمت‌هایی از مناطق شهر همدان قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، خیابان هنرستان، محوطه نستوه، شکریه، کمال آباد، سعیدیه، مهدیه، سلمان، زمانی و پشت بیمارستان بوعلی با قطعی احتمالی و یا افت فشار آب روبرو خواهند بود.

دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف و قطع مصارف غیر ضروری، یاری رسان این شرکت در توزیع آب شرب باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان