Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:10:35 GMT

ترکیب پرسپولیس برابر آلومینیوم مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۴۵۱۲

ترکیب پرسپولیس برابر آلومینیوم مشخص شد

یحیی با دو تغییر جالب توجه ترکیب تیمش را برابر آلومینیوم اراک قرار داده است؛ احسان حسینی و مهدی شیری مدافعان میانی این شدند!

 

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که با مصدومیت سیدجلال حسینی و محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان علامت سوال چند روز اخیر این تیم مربوط به جانشین این دو در ترکیب اصلی بود، یحیی تصمیم نهایی خود را گرفت و از احسان حسینی و مهدی شیری در قلب دفاعی سود برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در درون دروازه همانند دیدارهای اخیر این فصل، حامد لک درون دروازه قرار گرفته است و اینبار برابر آلومینیوم اراک و در غیاب دو مدافع تاثیرگذار تیم کار سخت‌تری پیش رو خواهد داشت.

 

با مصدومیت سیدجلال حسینی، احسان حسینی 22 ساله برای هشتمین بار در ترکیب سرخ‌ها قرار خواهد گرفت و اینبار شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست آورده است. در کنار او نیز مهدی شیری بار دیگر در بازگشت به ترکیب اصلی در قلب دفاعی حاضر خواهد شد! سعید آقایی در سمت چپ دفاعی و سیامک نعمتی نیز در سمت راست حاضر خواهد شد تا اینچنین ترکیب خط دفاعی سرخ‌ها با تغییرات جالب توجه برابر حریف قرار گیرد.

 

در خط میانی نیز کمال کامیابی نیا بار دیگر میلاد سرلک را در کنار خود خواهد دید و البته اینبار یحیی گل محمدی به یکی از دو در جریان بازی این ماموریت را داده تا با فاصله کمتری نسبت به خط دفاعی، به پوشش آن پرداخته تا خلا تجربه و استرس را پوشش دهند.

احمد نوراللهی اینبار باز بازوبند کاپیتانی و در پست جدید خود در هفته‌های اخیر در ترکیب اصلی قرار گرفته و در سمت مقابل نیز وظیفه بازیسازی برعهده احسان پهلوان قرار داده شده است.

 

مهدی عبدی و وحید امیری نیز دو مهاجم پرسپولیس در این جدال برای دستیابی به دروازه آلومینیوم اراک خواهند بود.

 

ترکیب پرسپولیس:
حامد لک
 احسان حسینی
مهدی شیری
 سیامک نعمتی
 سعید آقایی
 میلاد سرلک
 کمال کامیابی‌نیا
 احسان پهلوان
 احمد نوراللهی
 وحید امیری
مهدی عبدی

 

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران احسان حسینی ترکیب اصلی مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نساجی و تراکتور در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر از ساعت ۱۶:۳۰ (جمعه) به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار هم خواهند رفت.

قائمشهری‌ها اوضاع چندان جالبی ندارند و تنها تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت‌نفت این تیم را در جایگاه ماقبل آخر جدول حفظ کرده است. یک برد، ۲ تساوی، ۲ شکست و تنها ۲ گل زده در ۵ بازی اخیر، نساجی را در اوج بحران قرار داده. شاگردان الهامی همچنین در ۳ بازی اخیرشان هیچ گلی به ثمر نرسانده‌اند تا بحران واژه‌ای کم‌رنگ برای توصیف شرح حال این روز‌های نساجی باشد.

ولواینکه حتی پیروزی هم باعث بهبود جایگاه جدولی نساجی نخواهد شد، اما بعد از شکست صنعت‌نفت مقابل پرسپولیس، مازنی‌ها فرصت این را دارند که با تیم قعرنشین اختلاف ایجاد کنند.

در نقطه مقابل تی‌تی‌ها هم شرایط چندان مطلوبی ندارند و تنها ۲ امتیاز از ۳ بازی اخیر خانگی عایدشان شده است. از طرفی جدایی خمس دوباره بی ثباتی را به نیمکت تراکتور هدیه کرده و این تیم باید با هدایت موقت محمد نصرتی پا به میدان بگذارد.

به روایت آمار:

۱۱ مسابقه بین ۲ تیم در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۲ بازی را نساجی برده، ۵ مسابقه را تراکتور و ۴ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های نساجی و تراکتور ۲۵ توپ از خط دروازه ۲ تیم عبور کرده که ۸ گل از آن نساجی و ۱۷ گل سهم تی‌تی‌ها بوده است.

نکته جالب آنکه هر ۴ تساوی ۲ تیم با نتیجه مشابه ۱-۱ رقم خورده تا تقابل تراکتور و نساجی هیچ‌گاه صفر-صفر نباشد. به واقع نبرد ۲ تیم تاکنون بدون گل نبوده و باید دید آیا این روند روز جمعه هم حفظ می‌شود یا نه؟

وضعیت ۲ تیم در ۵ بازی اخیر:

نساجی: یک برد، ۲ مساوی و ۲ باخت

تراکتور: ۲ برد، ۲ مساوی و یک باخت

جدول:

تراکتور با ۴۰ امتیاز در جایگاه چهارم حضور دارد و نساجی با ۱۶ امتیاز رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی 

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد، محمد نادری، میلاد کر، رحمان جعفری، صفا هادی و امیرحسین حسین زاده.

tags # تراکتورسازی تبریز ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان