Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@01:23:00 GMT

ترکیب آلومینیوم برابر پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۴۵۲۹

ترکیب آلومینیوم برابر پرسپولیس مشخص شد

رسول خطیبی ترکیب اصلی تیمش برای جدال حساس مقابل پرسپولیس را مشخص کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که در این فصل به لیگ برتر صعود کرده، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر امروز در استادیوم خانگی خود میزبانی پرسپولیس را برعهده دارد.

 

رسول خطیبی که توانسته در فصل گذشته بعد از سال‌ها به حسرت اراکی‌ها برای صعود به لیگ برتر خاتمه دهد، اکنون تیمش را مهیای این دیدار حساس مقابل پرسپولیس کرده است و امیدوار است شاگردانش برابر تیم یحیی گل محمدی به نتیجه مطلوبی دست یافته و در جدول رده بندی شرایط را به سود خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی آلومینیوم برای این دیدار ترکیب تیمش را با حضور این نفرات در زمین قرار داده است:

حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، امید سینگ، میثم آقایی و حامد پاکدل

 

 

* پورحمیدی که در این فصل از استقلال به آلومینیوم پیوسته، بعد از اینکه نتوانست برابر تیمش سابق خود عملکرد موفقی برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش داشته باشد، اینبار امیدوار به کلین شیت برابر خط هجومی آماده این روزهای پرسپولیس است.

* محسن ربیع خواه که در این فصل با جدایی از پرسپولیس راهی آلومینیوم اراک شده، به دلیل مصدومیت این تقابل ویژه را از دست داده است.

 

*اسماعیل شریفات که یکی از گل‌های ویژه و خاص دربی را در زمان حضور در استقلال به نام خود کرده، اکنون با پیراهن آلومینیوم برابر این حریف قرار گرفته و باید دید قادر به نمایش موفق خواهد بود یا خیر.

پرسپولیس تهران آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری که در نقل و انتقالات زمستانی بحث‌های زیادی درباره انتقالش به استقلال وجود داشت، در نهایت با وجود اصرار جواد نکونام به این مساله اما با مخالفت باشگاه مس رفسنجان در این تیم ماندگار شد.

باقری که یکی از مهره‌های کلیدی تیم تحت هدایت محرم نویدکیا محسوب می‌شود، در بازی‌های گذشته تیمش عملکرد خوبی داشته است. او حتی در بازی جام حذفی با پیراهن مس مقابل استقلال خوش درخشید و نقش زیادی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

هافبک سابق استقلال حالا در وقفه ایجاد شده در لیگ برتر برای نبرد دو باره با آبی‌پوشان آماده می‌شود. باقری امروز در ترکیب تیمش در بازی دوستانه با بهمن تهران به میدان رفت و نمایش قابل قبولی ارائه کرد.

باقری امیدوار است با حفظ آمادگی جسمانی بار دیگر مهره‌ای کارآمد در ترکیب مس رفسنجان باشد و بتواند مقابل استقلال در اولین بازی رسمی سال 1403 هم نمایش خوبی ارائه کند.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران