Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تارنمای هیل گزارش داد: نظرسنجی شبکه خبری  ای بی سی نیوز و شرکت نظرسنجی  آیپوسس نشان می دهد محبوبیت رئیس جمهوری جدید آمریکا بین دموکرات ها ۹۷ درصد، افراد مستقل ۷۰ درصد و در بین جمهوریخواهان ۴۰ درصد است.

بیشترین میزان محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در اواسط ماه مارس گذشته ۵۵ درصد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان محبوبیت او نزد دموکرات ها در این بازه زمانی  ۳۰ درصد بود.

بعلاوه، دولت بایدن توانست با امضای دستور اجرایی در روز تحلیف، شامل اجباری کردن استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی در ساختمان های فدرال، مورد حمایت ۸۱ درصد آمریکایی ها قرارگیرد.

اکثریت جمهوریخواهان شامل ۵۹ درصد از این اقدام حمایت کردند و اکثریت دموکرات ها و مستقل ها به ترتیب شامل ۹۹ درصد و ۸۳ درصد از این دستور حمایت کردند.

به طور کلی میزان مقبولیت بایدن در دوران انتقال قدرت ۶۷ درصد بود که بار دیگر رسم دیرینه بالاترین میزان حمایت از رئیسان جمهوری در آمریکا را در ماه های اول روی کار آمدن شان احیا کرد. البته ترامپ با کسب فقط ۴۰ درصد محبوبیت در دوران انتقالی این رسم را شکست.

جمهوریخواهان حمایت کمتری را از اقدامات اولیه بایدن برای پایان دادن به ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، توقف وضعیت اضطراری ملی در مرزهای جنوبی و بازگشت آمریکا به سازمان جهانی بهداشت و توافق آب و هوایی پاریس  داشته اند.

اکثریت پاسخ دهندگان به این نظرسنجی شامل ۵۷ درصد درباره توانایی بایدن برای بازگرداندن اتحاد ملی ابراز اطمینان کرده اند، در حالی که ۲۲ درصد گفتند که بسیار به اهداف بیان شده او در مراسم تحلیف اعتماد دارند.

این نظرسنجی نشان داد که تقریبا یک چهارم آمریکایی ها می گویند عمیقا درباره توانایی رئیس جمهور برای ایجاد وحدت دوباره در کشورشان تردید دارند.

نظرسنجی ای بی سی نیوز و آیپسوس با مشارکت ۵۰۴ نفر از بزرگسالان آمریکایی به زبان های انگلیسی و اسپانیایی در روزهای ۲۲ و ۲۳ ژانویه (۴-۳ بهمن) و بعد از روز تحلیف با حاشیه خطای ۵ درصد انجام شده است.

دولت بایدن پیشنهاد بسته کمک کرونایی ی۱.۹ تریلیون دلاری را ارائه داده اما قانونگذاران جمهوریخواه به دلیل بسیار هزینه بر بودن، از آن انتقاد کرده اند.

کرونا تاکنون در آمریکا ۲۵ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۱۲۵ نفر را مبتلا کرده که از این تعداد ۴۲۹ هزار و ۴۹۰ جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها حزب دموکرات آمریکا ویروس کرونا حزب جمهوری خواه آمریکا ایالات متحده آمریکا جو بایدن نظرسنجی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حزب دموکرات آمریکا ویروس کرونا حزب جمهوری خواه آمریکا حزب دموکرات آمریکا ویروس کرونا حزب جمهوری خواه آمریکا ایالات متحده آمریکا جو بایدن نظرسنجی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • آمریکایی‌ها در دوران بایدن گرسنه شدند
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!