Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@19:38:41 GMT

رسمی؛ میلیچ به استقلال برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۴۵۴۶

رسمی؛ میلیچ به استقلال برمی‌گردد

سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد هرویه میلیچ به زودی به ایران برمی‌گردد و کارش را با ابی پوشان از سر می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال که بعداز دربی پایتخت ایران را ترک کرد و به کشورش رفت، هنوز به ایران برنگشته است. طی روزهای گذشته درباره مذاکرات مسئولان استقلال با میلیچ شایعات متعددی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو در جلسه امروز هیأت مدیره استقلال درباره میلیچ بحث و تبادل نظر صورت گرفت که قرار شد این بازیکن خارجی به زودی برمی گردد و خواسته‌هایش برآورده شود.

حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال درباره وضعیت میلیچ گفت: «امروز همچنین صحبتی در این باره شد. طی مذاکراتی که از پیش آقایان مددی و عبدیان در این حوزه شروع کرده بودند و مربوط به امروز نیست، باید بگوییم مذاکرات به سرانجام رسیده و مجدداً او را در میان بازیکنان استقلال و در این تیم می‌بینیم.»

وی درباره اینکه مشکل میلیچ فنی است یا به خاطر مطالبات مالی اش از ایران رفته، تاکید کرد: «هر مشکلی بود ما تلاش کردیم و دغدغه‌های او رفع شد. آن چیزی که برای ما مهم است، این خواهد بود که مسائل باشگاه را در عین منطق و عقلانیت با لحاظ دغدغه‌های هواداران پیش ببریم. آن چیزی که برای ما مهم است، می‌خواهیم هم دغدغه‌های باشگاه و هم دغدغه‌های هواداران را حل کنیم.»

نظری در پاسخ به این پرسش که قرارداد جدیدی به میلیچ ارائه شده، اظهار داشت: «تأکید می‌کنم درباره اینکه دلیل خروج میلیچ از کشور چه بوده، صحبت نمی‌کنم، چون بحث بسیار است و مفصل، اما آنچه اکنون باید بگویم و هوادار هم بداند، قرارداد میلیچ در ماه فعلی به پایان می‌رسد و خواه نا خواه اگر بخواهیم او را حفظ کنیم، باید قرارداد جدید امضا کنیم.»

حال باید منتظر ماند و دید میلیچ چه زمانی به ایران برمی‌گردد و وضعیت تمدید قراردادش چه خواهد شد. این بازیکن از استقلالی‌ها خواسته بود قراردادش برای فصل بعد هم تمدید شود و بعد به ایران برگردد که به نظر می‌رسد خواسته‌اش مورد موافقت هیأت مدیره استقلال قرار گرفته است.

منبع: ورزش سه کد خبر 470783

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استقلال تهران هروویه میلیچ تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برمی گردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره و پس از سالها، طلسم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شکسته شد و این دو تیم بزرگ پایتخت به ترتیب به کنسرسیوم هایی از هلدینگ خلیج فارس و زیرمجموعه هایش و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شدند.

استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، باید از زیر سایه مالکیت مشترک زیر نظر وزارت ورزش و جوانان خارج می شدند که بالاخره این کار صورت گرفت.

طبق اخبار اعلام شده، فردا صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش برگزار می‌شود تا سرخابی ها در آخرین روزهای ددلاین تعیین شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، رسما واگذار شوند.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟