Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی کفت: از ابتدای امسال  ۱۶۹ نفر در محورهای برون شهری استان جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی صبح امروز با اشاره به طرح کاهش و پیشگیری از تصادفات خراسان‌جنوبی اظهار داشت: از ابتدای امسال 46 درصد تصادفات در جاده‌های اصلی، 45 درصد در جاده‌های روستایی و 9 درصد نیز در جاده‌های فرعی استان بوده و 51 درصد حوادث استان نیز به علت واژگونی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این مدت  169 نفر در محورهای برون شهری جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد کاهش دارد.

وی افزود: یک هزار و 958 نفر در این مدت در محورهای برون شهری مجروح شداند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 28 درصد کاهش دارد.

تجلیل از نمونه‌های ترافیکی که 2 سال هیچ تخلف و تصادفی نداشتندآمار عجیب تصادفات و فوت عابران پیاده؛ بدون فرهنگ‌سازی نمی‌توان قدم از قدم برداشتتصادف خونین در جاده مرگ/ محور رامهرمز ـ رامشیر بار دیگر جان 4 نفر را گرفتتصادف خونین 2 خودرو در بزرگراه یادگار امام + تصاویر

رضایی بیان کرد: بیشترین تصادفات استان در محورهای بیرجند- زاهدان، بیرجند- مشهد و محور سربیشه به ماهیرود بوده  و 41 درصد علت تصادفات عدم توجه به جلو بوده است.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی اظهار داشت:  میانگین تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور 13 درصد و در خراسان‌جنوبی 23 درصد است و متأسفانه تعداد پاسگاه‌های پلیس راه با توجه به گستردگی جاده‌های استان هیچ تناسبی ندارد که لازم است در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/ 252/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی درصد کاهش پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی فوتی تصادفات جاده ای در استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: بر اساس گزارش های اعلام شده با وجود اینکه ما یک استان وسیع و پر تردد بوده و میزان تردد ها نسبت به مدت مشابه گذشته حتی بیش از ۲ درصد افزایش داشته، اما کمترین فوتی ها را در سطح راه های استان داشتیم.

سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۶ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه شورای اداری استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری اظهار کرد: حماسه سیاسی و حضور و افزایش مشارکت مردم استان در انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از اتفاقات بسیار مبارک و ارزنده سال ۱۴۰۲ بود که از تمامی دست اندرکاران انتخابات تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: نامگذاری سال جاری با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" در ادامه توجهات مقام معظم رهبری به مساله اقتصاد طی چندین سال گذشته صورت گرفت که استان سمنان به عنوان یک استان صنعتی یقینا در سال جاری بار مسئولیت ویژه ای را در راستای تحقق شعار سال بر دوش می کشد.

هاشمی ادامه داد: مردم استان همواره در تمامی زمینه ها پای کار بوده و خواهند بود، لذا در جهت تحقق شعار سال و جهش تولید نیز در سال ۱۴۰۳ با مشارکت مطلوب و حداکثری خود، خواهند درخشید.

وی خاطرنشان کرد: کاهش نرخ تورم و پایین تر بودن نرخ تورم از میانگین کشوری در استان از دیگر دستاوردهای محقق شده در سال گذشته بود که انشالله در سال جاری نیز این مهم ادامه دار خواهد بود.

استاندار سمنان بیان کرد: برگزاری هرچه مطلوب تر دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری به استان یکی از اولویت های جدی و اساسی است که از هم اکنون باید در دستور کار تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران استان قرار داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برگزاری مطلوب دومین کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، بحث اجرای هرچه بهتر نهضت ملی مسکن، جهش تولید با مشارکت مردم و مدیریت تنش آبی و تامین آب شرب پایدار از دیگر اولویت هایی است که در سال جدید در سطح استان به صورت ویژه آن را دنبال خواهیم کرد.

استاندار سمنان گفت: پیگیری اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی از دیگر مواردی است که باید به صورت جدی در سال جدید دنبال شود، در برخی از شهرستان ها این‌ مهم بسیار خوب به پیش رفته که ضرورت دارد در مابقی شهرستان ها نیز با جدیت بیشتر تا حصول نتیجه مطلوب و تحقق قول های داده شده به مردم، در دستور کار باشد.

هاشمی همچنین عنوان کرد: همانگونه که ریاست محترم جمهور تاکید داشتند، زمان شناسی، نیاز شناسی و استفاده از ظرفیت ها در راستای ایجاد اطمینان و ارتقاء امید در بین مردم باید مورد توجه باشد.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: کار جهادی با نشستن در اتاق و جلسات به پیش نمی رود، بلکه حل مسائل و مشکلات مردم نیاز به حضور میدانی و اقدامات عملی است، طبق تاکید ریاست محترم‌جمهوری، مردم داری از اصول ویژه و جدی است که در سال ۱۴۰۳ نیز باید مدنظر همگان قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: سلامت اداری از دیگر مباحثی است که دکتر آیت الله رئیسی در اولین جلسه شورای اداری کشور به آن تاکید ویژه داشتند که انشالله در سال جدید نیز به آن توجه ویژه ای در سطح استان خواهیم داشت.

استاندار سمنان در پایان گفت: در سایه وحدت و انسجام است که می توان کارهای بسیار ارزشمندی را به ثمر رساند، لذا این مهم مورد توجه خاص مدیران دستگاه های اجرایی استان در سال جاری نیز باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های اصفهان
  • کاهش ۸ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی/تصادفات فوتی در استان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • خراسان جنوبی رتبه سوم کشور در کاهش تصادفات فوتی را کسب کرد
  • رتبه‌های برتر خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی و فوتی
  • درایام نوروز؛ ۱۰ فوتی در تصادفات جاده‌ای خراسان شمالی
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت
  • ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی تصادفات جاده ای در استان سمنان