Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@01:36:03 GMT

واکنش سعید واسعی به محرومیتش

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۴۵۹۰

واکنش سعید واسعی به محرومیتش

واسعی هافبک محروم تراکتور از شرایطی که در آن گرفتار شده گلایه دارد و ابراز امیدواری می‌کند مدیران تیم به او توجه بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید واسعی ، هافبک تراکتور که با فسخ قرارداد با پیکان به این تیم پیوسته، با محرومیت چهارماهه مواجه شده است و اکنون نزدیک به دو ماه دوری از میادین را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ابتدای صحبت‌هایش برد تراکتور برابر گل گهر را به هواداران و بازیکنان تیمش تبریک می‌گوید:

برد خوب تراکتور را تبریک می‌گویم و من هم به اندازه بازیکنان حاضر در زمین خوشحال بودم چرا که تراکتور را تیم خودم می‌دانم و از این نتیجه خوب و خوشحالی هواداران تیم خوشحالم و امیدوارم تیم تراکتور همیشه در تمام بازی‌ها موفق باشد.

 

واسعی در مورد آخرین وضعیتش گفت:

حدود ۵۰ روز است که از محرومیت من می‌گذرد ولی هیچکس از باشگاه پیگیر کارهای من نبوده و اصلا انگار نه انگار که من بازیکن تراکتور هستم. من واقعاً در تمام این مدت تنها بودم و به تنهایی کارهای پیگیری محرومیتم و اعتراض به رای صادر شده را انجام دادم.

 

هافبک محروم تراکتور در مورد دیدار با مسئولان باشگاه هم توضیح داد:

چند بار قرار بود به دیدن مسئولان باشگاه بروم ولی هر بار به دلیل و بهانه‌ای با این موضوع موافقت نکردند و جلسه‌ انجام نشد تا حرف‌هایم را بزنم و پاسخ بگیرم و واقعا دلیل این رفتارها را از مسئولان محترم و عزیز تراکتور نمی‌دانم. حتی بحث فسخ قرارداد هم که پیش آمده بود نمی‌دانم چه شد و کاش اقلا تکلیف من را روشن می‌کردند و اگر من را نمی‌خواهند هم بگویند تا تکلیفم را هرچه زودتر بدانم.

 

واسعی در پایان گفت:

اگر حکم عادلانه‌ای صادر نشود و من به حقم نرسم حتما این پرونده را به CAS خواهم برد و تا آخر پیگیر گرفتن حقم هستم‌. امیدوارم آنهایی که باعث شدند حق من ضایع شود و بی‌دلیل در اوج دوران فوتبالم از بازی کردن محروم باشم شب راحت بخوابند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور سعید واسعی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی

هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

 

 

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟