Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی ناجی در گفت وگو باخبرنگار خبرآنلاین با اشاره به از سرگیری فعالیت مهدهای کودک در استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به وضعیت رنگ بندی زرد و آبی در استان اصفهان فعالیت مهدهای کودک از سر گرفته شده است.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا و عدم استقبال خانواده ها از مهدهای کودک ظرفیت پذیرش کاهش یافته است و از آنجا که مهدهای کودک در وضعیت نارنجی و قرمز غیرفعال شدند از نظر اقتصادی آسیب دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان «تربیت کودک» متولی جدید صدور پروانه مهدکودک ها

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه هنوز دستورالعمل ابلاغی برای تفکیک مقطع پیش دبستانی گفت: تصمیمی در سطح کلان توسط شورای عالی انقلاب اسلامی اتخاذ شده است و آیین نامه های اجرایی آن در حال تدوین است و هنوز هیچ ابلاغیه ای به اداره کل بهزیستی استان اصفهان ارسال نشده است.

وی بیان داشت: قرار است سازمانی تحت عنوان «تربیت کودک» ذیل وزارت آموزش و پرورش شکل بگیرد که هنوز سازمان مذکور ایجاد نشده است که پس از تاسیس این سازمان مسئولیت واحدهای مهدکودک و پیش دبستانی از اداره کل بهزیستی استان اصفهان به این سازمان منتقل می شود.

ناجی با اشاره به اینکه هیچ گونه مجوز جدید برای درخواست مهدکودک توسط اداره کل بهزیستی استان اصفهان صادر نمی شود، گفت: پروانه های صادر شده توسط اداره کل بهزیستی استان اصفهان تمدید خواهد شد.

۲۰۰ مهدکودک از مدار آموزش و تربیت خارج شد

وی با اشاره به ۷۵۰ وجود مهدکودک در استان اصفهان گفت: با شیوع کرونا ۲۰۰ واحد مهدکودک غیرفعال شد و مابقی هم با ۱۵ درصد ظرفیت ثبت نام کردند و چنانچه وضعیت به همین روال باشد مرخصی واحدهای مهدکودک در سال تحصیلی آینده هم تمدید می شود.

48

کد خبر 1479600

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بهزیستی استان اصفهان کودکان اداره کل بهزیستی استان اصفهان مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس اداره امور عشایر شهرستان لنده با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه عشایری این شهرستان گفت: از اول اردیبهشت ماه سال جاری کار بازگشایی ایل راه‌های لنده با هدف تسهیل در تردد عشایر این شهرستان با سه دستگاه لودر و ویک کامیون آغاز شد. صفدر نیک آیین افزود: بیش از ۳۰۰ کیلومتر جاده فرعی و اصلی عشایر شهرستان لنده در حال بازگشایی و ترمیم می‌باشد. رئیس اداره امورعشایر لنده گفت: شهرستان لنده دارای دو بخش موگرمون و بخش مرکزی می‌باشد که تنها شهرستانی است که میهمان عشایری از دیکر نقاط استان دارد که نهصد خانوارعشایری زندگی می‌کنند. وی عشایر شهرستان لنده را در کوه سیاه و سفید و دلی مهرگان و دلی خیارکار و کوه سفید بیش از ۳۵۰ خانوار دانست و گفت: این عشایر دارای ۱۶هزار و پانصد راس دام سبک و سنگین می‌باشد که این تعداد خانوار و دام را امور عشایری با تانکر سیاربه مدت ۶ ماه آبرسانی می‌کنند. وی گفت: در بارندگی‌های اسفنده ماه و فروردین ماه امسال در مناطق عشایری شهرستان لنده بیشتر راه‌های ارتباطی و زیر ساخت‌های جاده‌ای از بین رفته است وکوچ زود هنگام عشایر در امسال باعث از بین رفتن گیاهان دارویی و بیشتر مراتع این منطقه خواهد شد، که امیدواریم مسئولان در این زمینه چاره اندیشی کنند. 

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • تولید زباله فضایی هند صفر می‌شود
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود