Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مختاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وضعیت اقامتی، سالن بدنسازی و وسایل و امکانات مورد نیاز خوب است و تمرینات در ۲ بخش بدنسازی و فنی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به آلودگی و سرمای هوا در نقاط مختلف کشور، جزیره کیش مکان مناسبی برای برپایی اردو بود اضافه کرد: تمرینات آماده سازی و فنی تا ۲۵ بهمن ادامه خواهد یافت و پس از آن چند روز استراحت خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتابگر وزنه در پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو خاطرنشان کرد: قرار است اردوی بعدی در اسفند برگزار شود و البته فدراسیون جانبازان و معلولان قصد دارد در همان ماه رکوردگیری انجام دهد، ولی پیشنهاد ما انجام رکوردگیری در اردیبهشت یا خرداد سال آینده است.

مختاری با اشاره به اینکه در اردوی کیش بیشتر بر حرکات سرعتی و به اصطلاح انفجاری معطوف شده است اظهارداشت: ورزشکارانی از آمریکا، یونان و جمهوری چک رقبای اصلی در پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو خواهند بود که البته به غیر از پرتابگر جمهوری چک، دیگر ورزشکاران در یک سال اخیر رکوردی ثبت نکرده اند.

این ورزشکار معلول اصفهانی تصریح کرد: با حمایت و توجه مسوولان ملی و استانی امیدوار به کسب مدال در آن آوردگاه مطرح هستیم و با همین هدف تمرینات و اردوها را سپری خواهیم کرد.

المپیک تابستانی ۲۰۲۰ که قرار بود از تاریخ ۲۴ ژوئیه (۳ مرداد ۱۳۹۹) تا ۹ اوت سال ۲۰۲۰ (۱۹ مرداد ۱۳۹۹) به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار شود به دلیل همه گیری بیماری کووید-۱۹ به سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) موکول شد.

علیرضا مختاری ملی‌پوش پرتاب وزنه ایران آبان سال گذشته با کسب عنوان دوم در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان در دبی، سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست آورد.

بنا به اعلام فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اردوی آمادگی تیم ملی پارادوومیدانی، با دعوت از چهار ملی پوش، به صورت غیر متمرکز در کیش و اهواز برگزار می‌شود.

علیرضا مختاری از اصفهان به مربیگری نصرالله احدی مربی اصفهانی (۵ تا ۲۵ بهمن) در جزیره کیش دور جدید تمرینات خود را آغاز کرده است.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان المپیک توکیو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری

علی مختاری اظهار داشت: از این تعداد هزار و ۵۵۷ تخت تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و ۲۳۹ تخت غیردانشگاهی است.

وی افزود: از تعداد تخت‌های بیمارستانی استان ۴۵۳ تخت در بیمارستان هاجر، ۳۸۰ تخت در بیمارستان کاشانی، ۲۰۰ تخت در بیمارستان بروجن، ۱۵۰ تخت در بیمارستان فارسان، ۸۰ تخت در بیمارستان سینا، ۲۳۱ تخت در بیمارستان لردگان، ۴۴ تخت در بیمارستان اردل، ۳۹ تخت در بیمارستان کیار و چهار تخت در مراکز درمانی کوهرنگ و مالخلیفه فعال است.

مختاری اضافه کرد: راه‌اندازی بخش پیوند کبد غرب کشور با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و انجام ۱۰ عمل جراحی موفق، خرید و ورود بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به استان، راه‌اندازی بخش لیزیک چشم بیمارستان کاشانی با دستگاه لیزر اگزایمر پیشرفته به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی به ارزش دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه درمان می‌باشد.

بیشتر بخوانید

استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر مطالبات بهداشت و درمان استان شد

وی بیان داشت: خرید نخستین دستگاه اسپکت‌سیتی پیشرفته به ارزش شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و خرید اولین دستگاه رادیوتراپی در بخش دولتی استان به ارزش دو هزار میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته به شمار می‌رود.

مختاری ادامه داد: از سال۱۴۰۰ تاکنون ۱۸۷ پزشک متخصص و ۲۳ پزشک عمومی در استان جذب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری