Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@05:23:42 GMT

کرونا پس از ۲ ماه به نیوزیلند بازگشت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۴۶۶۴

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از شبکه خبری سی ان ان، نیوزیلند پس از نزدیک به دو ماه اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا را تایید کرد.

یک زن ۵۶ ساله که در اواخر دسامبر به نیوزیلند بازگشته، به ویروس کرونا آلوده بوده است. گفته می‌شود اگرچه وی دوره قرنطینه دو هفته‌ای را سپری کرده و نتیجه آزمایش کرونای او دو بار منفی شده، از نظر ابتلا به ویروس کرونای آفریقای جنوبی مورد آزمایش قرار گرفت که نتیجه آن مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقامات بهداشتی نیوزیلند که توانسته بودند با تدابیر گسترده شیوع کرونا را در این کشور برای دو ماه مهار کنند، می‌گویند احتمالا منبع آلودگی یکی از مسافران حاضر در قرنطینه بوده است.

در نیوزیلند تنها هزار و ۹۲۷ مورد ابتلا به کرونا از ابتدای این همه‌گیری تاکنون گزارش شده و از ماه نوامبر به این سو هیچ موردی از ابتلا به کرونا در این کشور ثبت نشده بود.

 

باشگاه خبرنگاران

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا ابتلا نیوزیلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، سرهنگ محمد حسن حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس فتای شهرستان ابرکوه، طی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی دست فروش از کارت بانکی وی در ازای فروش چند عدد چاقو به نامبرده و برداشت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با پیگیری‌های ویژه موفق شدن متهم را دستگیر و مبلغ کلاهبرداری شده را به حساب مالباخته برگردانند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب‌های بانکی، به صورت شبانه روزی از طریق شماره تماس ۱۱۰ موارد اضطراری را به پلیس گزارش کرده تا اقدامات و راهنمایی‌های لازم توسط کارشناسان به آن‌ها ارائه شود.

سرهنگ حسینی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه پلیس فتای شهرستان تمام تلاش خود را جهت ایجاد بستری امن در فضای مجازی به کار می‌برد تا شهروندان بتوانند به فعالیت‌های روزمره اقتصادی و ... خود در این فضا بپردازند.

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی