Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی گفت: در سال ۹۹ تقریبا هیچ درآمدی نداشتیم و فقط روی تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک تمرکز کردیم.

محمود رضوی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت هیات بدمینتون استان، اظهار کرد: دو تیم توس مسیر مشهد و هیات نیشابور در بخش آقایان و تیم امید پونا در بخش بانوان در لیگ دسته یک بدمینتون کشور حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه دیگری از سوی فدراسیون ابلاغ نشده و فعلا مسابقات لیگ دسته یک را در برنامه داریم. سعی داشتیم تا برنامه‌ای با عنوان جشن ستارگان برای برترین ورزشکاران سال ۹۸ برگزار کنیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا نتوانستیم این برنامه را برگزار کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم بدمینتون بانوان شهید فخار مشهد در لیگ برتر، بیان کرد: تیم شهید فخار یک تیم کاملا بومی بود. تیم‌های دیگر مثل تبریز و تهران بازیکنان برتر کشور را در اختیار داشتند، اما نماینده مشهد با استفاده از ظرفیت استان پا به این رقابت‌ها گذاشت.  

رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی اضافه کرد: با هدف برنامه ریزی برای آینده بدمینتون استان، بانوان خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ بازی کردند تا با کسب تجربه لازم، آماده درخشش در سال آینده شوند. هیچ اسپانسری از این تیم حمایت نکرد و فقط با کمک‌های هیات بدمینتون و شهرداری مشهد بود که تیم به مسابقات اعزام می‌شد و هزینه‌های جانبی را خودمان پرداخت کردیم.

رضوی یادآور شد: درآمد هیات در سال ۹۹ تقریبا صفر بوده و کلاس‌های آموزشی همگانی نداشتیم. بیشتر در حوزه قهرمانی فعالیت داشتیم و در این زمینه فقط هزینه کردیم. به دلیل بیماری کرونا، خانواده‌ها تمایلی به فرستادن بچه‌ها به کلاس‌های آموزشی ندارند و در حقیقت فضاهای تمرینی بدمینتون هیات به پیشکسوتان و قهرمانان اختصاص دارد. در چند ماه اخیر، برنامه خاصی نداشتیم و فقط روی آماده‌سازی تیم‌های بدمینتون استان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک متمرکز بودیم. به کمک خیرین در حال ساخت و اضافه کردن یک مکان اداری آموزشی به مجموعه هیات هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیات بدمینتون خراسان رضوی هیات بدمینتون خراسان رضوی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام و دبیر برگزاری این نشست  گفت :‌ بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالانه و سراسری ۷۰۰ نفر ازاعضای هیأت رزمندگان اسلام به مدت ۳ روز در مشهدادامه دارد.

 علی اکبر مداحی افزود :‌در این نشست  ۴۰۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام و ۳۰۰ مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام  به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال ۱۴۰۳ می‌پردازند.

 اربعین و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه‌های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده‌های جدید برای ارتقای هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه.از موضوعات کارگروه‌ها ی این نشست است.

در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری