Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرار گاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امیدواریم راهیان نور در سال‌های آینده معلم محور و دانش آموز محور باشد.

به گزارش ایسنا، سردار عباس مطهری فرمانده قرار گاه راهیان نور سپاه و بسیج در نشست تخصصی راهیان نور مجازی دانش آموزی گفت:هدف حکومت جهانی و تمدن نوین اسلامی است ولی سوال این است که با همه این مشکلات و هجمه‌های نظام سلطه و ایادی آن و با وجود مشکلات داخلی که وجود دارد خصوصا در حوضه مدیریت، آیا این گام طی شدنی است؟ این مسیر پیمودنی است؟ این هدف دست یافتنی است؟ چکار باید کرد؟ همه ما پیرو مکتب درس آموز حاج قاسم هستیم و از کلام بی‌نظیر این شهید بزرگوار درس می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج افزود: ما با الگوهای عملی و رفتاری می توانیم مشکلات را حل کنیم. حرف امامین انقلاب و حاج قاسم این است که با الگوهای رفتاری و عملی می‌توانیم اسلام را حاکم جهان کنیم می‌توانیم تمدن نوین اسلامی در جهان راه‌اندازی کنیم حالا باید ببینیم چطور این الگوهای عملی و رفتاری را جلو دیدگان خود بیاوریم.

 فرمانده قرار گاه راهیان نور سپاه و بسیج درباره اثر بخشی راهیان نور گفت: برای معرفی الگوهای رفتاری و عملی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی باید از فناوری راهیان نور  استفاده کنیم. کسانی که در راه خدا جهاد کنند هدایت می‌شوند. راهیان نور همه اش نصرت است. هم یاری کردن دین و خلق خدا و هم نصرت خدا را نازل می‌کند و وقتی  هدایت و نصرت  خدا باشد چیز دیگری لازم نیست. دست اندر کاران راهیان نور دین خدا را کمک می‌کنند و خدمت به خلق خدا می‌کنند و قطعا خداوند متعال نصرت خود را نازل می‌کند و این مسیر پیمودنی است و ما خواهیم رفت.

سردار مطهری گفت: فناوری یک زنجیره ارزش است، یک منبع و معدنی هست باید شناسایی شود  استخراج شود فرآوری شود عرضه و توزیع شود و سوال این است که در این فناوری راهیان نور بین آن منبع عظیم و نورانی دفاع مقدس و با این راه روشن آینده چه واسطه‌ای بهتر است؟ از چه مسیری،  با چه شبکه‌ای آن منبع نورانی و معطر را به این آینده وصل کنیم این واسطه چه باید باشد.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای تمدن نوین اسلامی معلمان هستند توضیح داد: اگر قرار باشد دانش آموز امروز دولت و تمدن اسلامی را بسازد از مسیر معلم می‌گذرد. فرایند از مدرسه جبهه تا مدرسه درس تعریف شده است. آموزش و پرورش مخاطبین میلیونی دارد که ۱۲ سال همراه هستند. مگر می‌شود از نظر ولایت  در ساختن نسل، محور معلم باشد و ما در راهیان نور محوریت معلم را رعایت نکنیم. بنابراین محوریت معلم  در دستور کار است که شبکه‌ای معلمان را برای خادمی شهدا ایجاد کنیم.

 فرمانده قرار گاه راهیان نور سپاه و بسیج اعلام کرد: نیمی از توان سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج را برای امتداد راهیان نور دانش آموزی قرار می‌دهیم. به دلیل کرونا  امسال راهیان نور به صورت مجازی برگزار می‌شود برنامه‌های ویژه‌ای با استفاده از امکانات معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش در دستور کار است. امیدواریم راهیان نور در سال‌های آینده معلم محور و دانش آموز محور باشد. همچنین راهیان نور مجازی را هم در کنار اعزام کاروان‌های راهیان نور خواهیم داشت و تیم های محتوایی تخصصی برای مقاطع دبیرستان اول و ابتدایی با کمک وزارتخانه آموزش و پرورش خواهیم داشت که راهیان نور مجازی را دنبال خواهند کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003DaE

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تمدن نوین اسلامی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با فرمانده قرارگاه پشتیبانی استان گلستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل اتباع، فرمانده قرارگاه انتظامی استان، مسئول حراست و سایرهمکاران ذیربط تشکیل گردید درخصوص نحوه اعزام مامورین بدرقه و همچنین رعایت موارد امنیتی درطول اعزام به مبادی مرزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

ابراهیم اصلانی برحفظ حرمت و رعایت حقوق انسانی اتباع غیرمجاز تاکید نمود و گفت ضمن رعایت اصول حفاظتی و امنیتی، مامورین بدرقه ملزم به رعایت آداب و برخورد اسلامی و انسانی با اتباع غیرمجاز می باشند. 

نودهی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری اداره کل اتباع گفت حفظ امنیت مامورین با رعایت موازین اخلاقی و انسانی دربرخورد با اتباع غیرمجاز از خطوط قرمز ما بوده و همکاران نیروی انتظامی تمامی تلاش خود را در اعزام امن اتباع غیرمجاز به مرز انجام خواهند داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین
  • راهکار سند تحول قوه قضاییه برای ارزیابی ادله در محاکم
  • تحقق اهداف عالمانه و مدبرانه اسلام ناب توسط سازمان بین‌المللی سینوو
  • راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین در تحصیل و ارزیابی ادله
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم