Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با موضوع «ریزش‌های نسل اول و رویش‌های نسل جوان انقلاب» هفتم بهمن‌ماه در دانشگاه علمی کاربردی ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ایلام قرار است ویژه برنامه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با موضوع «ریزش‌های نسل اول و رویش‌های نسل جوان انقلاب» برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژه برنامه، هفتم بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن پرویزی، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی استان ایلام برگزار می‌شود.
این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن جلسات دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام برگزار می‌شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی ایلام بسیج دانشجویی ایلام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایلام برگزار می شود علمی کاربردی ایلام ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند

طاهر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام اظهار کرد: در مجموع ۱۴ هزار و ۴۷۹ نفر داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شرکت می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد پنج هزار و ۴۶۹ نفر مرد و ۹ هزار و ۱۰ نفر زن هستند.

علی‌محمدی ابراز کرد: داوطلبان حوزه‌های آزمون سراسری اداره کل آموزش و پرورش استان هفت هزار و ۴۱۴ نفر و تعداد داوطلبان حوزه‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان هفت هزار و ۶۵ نفر است.

رئیس دانشگاه ایلام یادآور شد: کنکور سراسری نوبت اول در روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در رشته‌های علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی، زبان و هنر برگزار می‌شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه کلیه تمهیدات لازم برای برگزار این آزمون در حوزه‌های امتحانی استان فراهم است، تصریح کرد: در شهرستان ایلام در مجموع هفت هزار و ۶۵ داوطلب شامل پنج هزار و ۴۶۹ نفر مرد و چهار هزار و ۴۲۲ نفر زن در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۳ از سوم اردیبهشت آغاز و تا امروز پنجم اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس دانشگاه ایلام ابراز کرد: نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم هفتم و هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود