Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@18:00:47 GMT

کودک آزار ملایری بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۴۹۴۹

کودک آزار ملایری بازداشت شد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان گفت: فردی که اقدام به انتشار عکس از کودک آزاری خود در فضای مجازی کرده بود، بازداشت شد .
  کارمند "حسین بشری" در تشریح این خبر بیان داشت : فردی که در شهرستان ملایر اقدام به کودک آزاری خود و انتشار عکس های آن در فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فرد مذکور در اعترافات اولیه هدف از این کار را شوخی و مزاح با برادرزاده خود عنوان و اعلام داشته از نتیجه این کار اطلاع نداشته و برای تفریح و سرگرمی اقدام به انتشار این عکس ها کرده است.
به گزارش رکنا، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس با این گونه اقدامات که باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی مردم می‌شود با قاطعیت برخورد خواهد کرد، بیان داشت : انگیزه واقعی فرد مذکور در دست بررسی است و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و متهم نیز بازداشت است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کودک آزاری اخبار حوادث کودک آزاری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم قتل کرونا تجاوز آزار شیطانی قیمت خودکشی تجاوز جنسی سرباز مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نیروهای ارتش رژیم اشغال‌گر در ادامه جنایت‌های خود علیه مردم فلسطین، بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کردند و در این یورش ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

به گفته منابع محلی نظامیان صهیونیست به مناطقی در شهرهای قلقیلیه، الخلیل، بیت لحم، قدس، جنین، نابلس، رام الله و اریحا حمله کردند.

کد خبر 6081813

دیگر خبرها

  • ببینید | بازداشت عامل حمله امنیتی به سفارت ایران در پاریس
  • بازداشت زنی که مرد مُرده را به بانک آورد!
  • نگرانی در اسرائیل از حکم بازداشت بین المللی برای نتانیاهو
  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • در وعده صادق، کمترین ظرفیت خود را به رخ کشیدیم
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد