Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق هفتم بهمن به ریاست مهدی علی نژاد  معاون وزارت ورزش وجوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد. شش نامزد برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده اند که باید دید فردا کدام یک مسئولیت اداره این مجموعه را برعهده خواهد گرفت اما همین لیست دارای حواشی است که هر دلسوزی را نگران می کند که چه کسانی داعیه دار حضور در مسندهای مدیریتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* از کارمندهای گریزان از خیابان سئول تا دلسوزان نجات غریق

اولین نفر فهرست نامزدها، محمد بابایی مدیرکل اسبق ورزش وجوانان استان گیلان است که با حکم محمد عباسی وزیر وقت ورزش و جوانان منصوب و بعد از دوسال با تنش ها و فشارها مجبور به استعفا شد. وی سال ۹۷ در انتخابات فدراسیون قایقرانی ثبت نام کرد که به رقابت اصلی این انتخابات نرسید. به نظر می رسد این گزینه بیشتر در پی بودن در اخبار و نامزد شدن، بدون هیچ فرجام مشخص است.

عابد حقدادی مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان مرکزی نفر دوم این لیست است. وی سکاندار ورزش این استان است که در دوره وی، تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود کرد تا کارنامه ای پرافتخار و سنگین داشته باشد.

مهدی حیدری دبیر اسبق این فدراسیون از دیگر کاندیدهاست. وی را می توان مدلی دیگر از کارمندان وزارت ورزش و جوانان دانست که سودای ریاست و حضور در فدراسیون ها را داشته است. دیگر همکار وی که هم اکنون سرپرست همین فدراسیون است و در زمره کارمندان وزارت ورزش، علاقه ویژه ای دارند تا این فدراسیون را در اختیار گیرند اما عملکرد انتقادبرانگیز و ضعیف کارمندان وزارت ورزش در فدراسیون ها که در مواردی آن ورزشها را به فروپاشی رسانده، این گزینه را فاقد کارنامه و آینده مشخص کرده است. حیدری اکنون برای رهایی از ساختمان وزارت ورزش و رسیدن به نجات غریق،‌ فاقد برنامه و صرفا امیدوار به رایزنی هاست که البته، نخبگان این ورزش بدان اقبالی نداشته و وی را غریبه ای در فدراسیون می دانند.

رضا زندی خواری نفر دیگر در بین نامزدهاست که او هم کارمند وزارت ورزش و نایب رییس فعلی فدراسیون چوگان است. وی در دوره ای مسئولیت حقوقی فدراسیون نجات غریق را بر عهده داشت و سال ۱۳۹۶ برای ریاست این فدراسیون هم ثبت نام کرد که راه به جایی نبرد و نشان داد که جایگاهی در این فدراسیون و خانواده اش ندارد.

فرهنگ شادنیا دبیر اسبق فدراسیون ورزش های رزمی و نایب رییس کنونی فدراسیون نجات غریق، یکی دیگر از نفراتی است که در این رقابت حضور دارد. وی که دارای سابقه موفق در اداره یک فدراسیون بوده، گزینه ای محتمل به ریاست در اذهان عمومی و نخبگان نجات غریق است.

آخرین نفر هم فاطمه میرآخوری نایب رییس اسبق این فدراسیون است. وی مورد حمله یک نامزد و دوستانش نیز قرار گرفت که در پایان نیز راه به جای ینبردند و در مجمع فردا حضور دارد.

 

* اقبال مجمع به کدام گزینه خواهد بود؟

فردا مجمع انتخاباتی برگزار خواهد شد. البته کارشناسان و دلسوزان نجات غریق، از بی اخلاقی یک گزینه بسیار دلخور و ناراضی هستند که در دو هفته اخیر یا به بی اخلاقی و اشاعه اکاذیب پرداخته یا وعده های دروغینی به برخی اعضای مجمع داده که ریشه در رویکرد "کارمندمنشانه" آنها دارد که آسیب های آن را ورزش کشور تجربه کرده و می کند. به هر حال، فردا اعضای مجمع انتخاب خود را خواهند کرد تا این فدراسیون با رئیسی جدید، بتواند روند رو به رشدی داشته و به آرامش برسد.

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ورزش ورزش انتخابات فدراسیون کارمندان وزارت ورزش وزارت ورزش نجات غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم

محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مورد واگذاری سرخابی‌ها گفت: سوم اردیبهشت، روز واگذاری سهام دو باشگاه است و تا آن روز مشخص نیست که چه سازمان و گروهی مالک کدام باشگاه می‌شوند.

او ادامه داد: اختیار خصوصی سازی باشگاه‌های سرخابی به سازمان خصوصی سازی واگذار شده است و شایعاتی که در فضای مجازی در مورد کمالکان دو تیم شنیده می‌شود روز سوم اردیبهشت تعیین تکلیف می‌شود و مالکان دو باشگاه مشخص می‌شوند. در واقع واگذاری ۲ باشگاه پر طرفدار تهرانی از آرزو‌های هواداران فوتبال بود که در دوره‌های قبل و دولت‌های قبلی محقق نشده بود و در دولت فعلی و از زمان حضور آقای هاشمی در وزارت ورزش و جوانان عزم بر واگذاری جدی بوده و هست و به زودی این دو باشگاه واگذار خواهند شد.

اسبقیان در مورد اینکه آیا وزارت ورزش در هیئت مدیره دو باشگاه نقش خواهد داشت یا خیر گفت: ما به دنبال دخالت و حضور در هیئت مدیره و این حرف‌ها نیستیم ما طبق نظر وزیر محترم ورزش، دنبال باشگاه داری­ نیستیم و نقش نظارتی داریم و باید به وظایف دیگر وزارت رسیدگی کنیم.

او افزود: تمام تلاش وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و همه بدنه دولت و شخص رئیس جمهور حل مشکلات ورزش است و در این دوره اهمیت زیادی به ورزش داده شده است و مصوبات ورزشی در این دولت گویایی همه چیز است و ما در مورد وزارت اقتصاد نیز فقط کمک از آنها دیده ایم و امیدواریم با بودجه مناسب پروژه‌های ۵۰ یا ۷۰ درصدی را کامل کنیم.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: دستور وزیر برای بازسازی ورزشگاه صادر شده است و باشگاه‌ها و تیم‌های ما برای دریافت مجوز حرفه‌ای نیاز به ورزشگاه استاندارد دارند و در مورد ورزشگاه جدید هم هر زمان ساخت آن را شروع کنیم در مورد جزئیات صحبت خواهیم کرد.

او در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی گفت: تمامی انتخابات در موعد مقرر برگزار می‌شود و امروز هم یک فدراسیون سه گانه در نهایت آرامش و با حضور تمام اعضاء برگزار شد و بقیه فدراسیون‌های ورزشی هم در موعد مقرر برگزار می‌شود و بر اساس زمانبندی فدراسیون ژیمناستیک در تاریخ ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و فدراسیون انجمن‌های ورزشی هم مراحل پایانی را می‌گذراند و همینطور فدراسیون انجمن‌های رزمی نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

اسبقیان در پایان ضمن رد شایعه استعفای سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: استعفایی از خانم شادی پریدر به دست ما نرسیده است و از نظر ما ایشان سرپرست فدراسیون هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش