Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی از جذب 2 هزار نفر داوطلب جدید در سال جاری برای خانه‌های دوام و ایمنی خبر داد و گفت: مهم‌ترین برنامه ما تا پایان سال جاری اتمام آموزش این داوطلبان است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران،حیدر کلهری از جذب 2 هزار نفر داوطلب جدید به خانه‌های دوام و ایمنی در سال جاری خبر داد و گفت: طی 10 سال گذشته درمجموع 17 هزار نفر آموزش توسط معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران انجام‌شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تمرکز و برنامه اصلی این معاونت در سال جاری تبلیغ برای جذب داوطلبان جدید بوده است که تاکنون موفق به جذب 2 هزار داوطلب جدید شده‌ایم.
او با اشاره به این‌که مهم‌ترین برنامه ما تا پایان سال جاری اتمام آموزش این داوطلبان است، افزود: هر یک از مناطق با دارا بودن صفحه مجازی اختصاصی نیز به ارایه آموزش در این فضا و انتشار گزارش کار می‌پردازند.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه مهم‌ترین محصول سازمان مدیریت بحران شهر تهران در سال جاری راه‌اندازی «سامانه TMLMS» است، اضافه کرد: این سامانه بستری برای آموزش‌های مجازی است که با توجه به شرایط حال حاضر شیوع ویروس کرونا در جهان، فضای خوبی برای ادامه آموزش به داوطلبان خانه‌های دوام و ایمنی ایجاد کرده است.
کلهری بابیان اینکه به دلیل شیوع کرونا امکان آموزش‌های حضوری و برگزاری همایش و گردهمایی عملا میسر نیست، گفت: از سوی دیگر بخش بزرگی از برنامه‌های داوطلبان به سمت تولید و توزیع ماسک صورت و نیز ضدعفونی کردن معابر عمومی متمرکزشده است. بااین‌وجود 60 درصد از برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای سال جاری تاکنون اجرایی شده است.
کلهری در پایان افزود: برای سال آتی با توجه به شرایط کرونا دو برنامه شامل طرح A و طرح B طراحی کرده‌ایم درصورتی‌که شرایط کرونا به روال فعلی ادامه یابد امکان تکرار برنامه‌ها به روال سال جاری وجود دارد در غیر این صورت جهت برگزاری همایش، گردهمایی‌های محلی و منطقه‌ای برای اعضای خانه دوام برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیریت بحران شهر تهران خانه های دوام و ایمنی داوطلب جدید سال جاری جذب 2 هزار هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند