Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد هرویه میلیچ به زودی به ایران برمی‌گردد و کارش را با ابی پوشان از سر می‌گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال که بعداز دربی پایتخت ایران را ترک کرد و به کشورش رفت، هنوز به ایران برنگشته است. طی روزهای گذشته درباره مذاکرات مسئولان استقلال با میلیچ شایعات متعددی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو در جلسه امروز هیات مدیره استقلال درباره میلیچ بحث و تبادل نظر صورت گرفت که قرار شد این بازیکن خارجی به زودی برمی گردد و خواسته هایش برآورده شود.

حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال درباره وضعیت میلیچ گفت:

«امروز همچنین صحبتی در این باره شد. طی مذاکراتی که از پیش آقایان مددی و عبدیان در این حوزه شروع کرده بودند و مربوط به امروز نیست، باید بگوییم مذاکرات به سرانجام رسیده و مجدداً او را در میان بازیکنان استقلال و در این تیم می‌بینیم.»

وی درباره اینکه مشکل میلیچ فنی است یا به خاطر مطالبات مالی اش از ایران رفته، تاکید کرد:

«هر مشکلی بود ما تلاش کردیم و دغدغه‌های او رفع شد. آن چیزی که برای ما مهم است، این خواهد بود که مسائل باشگاه را در عین منطق و عقلانیت با لحاظ دغدغه‌های هواداران پیش ببریم. آن چیزی که برای ما مهم است، می‌خواهیم هم دغدغه‌های باشگاه و هم دغدغه‌های هواداران را حل کنیم.»

نظری در پاسخ به این پرسش که قرارداد جدیدی به میلیچ ارائه شده، اظهار داشت:

«تأکید می‌کنم درباره اینکه دلیل خروج میلیچ از کشور چه بوده، صحبت نمی‌کنم، چون بحث بسیار است و مفصل، اما آنچه اکنون باید بگویم و هوادار هم بداند، قرارداد میلیچ در ماه فعلی به پایان می‌رسد و خواه نا خواه اگر بخواهیم او را حفظ کنیم، باید قرارداد جدید امضا کنیم.»

حال باید منتظر ماند و دید میلیچ چه زمانی به ایران برمی‌گردد و وضعیت تمدید قراردادش چه خواهد شد. این بازیکن از استقلالی ها خواسته بود قراردادش برای فصل بعد هم تمدید شود و بعد به ایران برگردد که به نظر می‌رسد خواسته‌اش مورد موافقت هیات مدیره استقلال قرار گرفته است.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلیچ استقلال استقلال لیگ برتر میلیچ برمی گردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است. 

تلاشِ پلیس در محیط‌هایِ ورزشی صِرفا تامینِ امنیتِ تمامیِ عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • عکس| پشت پرده خوشحالی معنادار ستاره گلزن استقلال
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین