Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@00:30:32 GMT

بن خرید کتاب به فعالان کتابخوانی اهدا می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۵۰۲۸

بن خرید کتاب به فعالان کتابخوانی اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد رستمی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شرح این خبر گفت: به پیشنهاد دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت معاونت امور فرهنگی به منظور تشویق فعالان حوزه ترویج کتابخوانی به ویژه در مناطق کم برخوردار و روستاها در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بن خرید کتاب اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی بیان کرد: تسهیلگران و مربیان جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان استان قزوین نیز می توانند در ایام نمایشگاه از ۱ تا ۶بهمن ماه نسبت به خرید کتاب با استفاده از این بن ها که به صورت اعتبار خرید به کد ملی افراد تخصیص یافته، اقدام کنند.

 معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: مشمولین این طرح فقط تا پایان نمایشگاه مجازی کتاب می‌توانند به نشانی tehranbookfair.ir مراجعه و از این اعتبار استفاده کنند و بن خرید کتاب بعد از پایان نمایشگاه از اعتبار ساقط می شود.

در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران کلیه کتاب های داخلی با تخفیف ۲درصد و کتاب های خارجی با تخفیف ۵۰درصد برای علاقمندان عرضه شده است.

48

کد خبر 1479792

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین خرید کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تهیه شناسنامه ملی برای همه پروژه‌های فرهنگی - هنری در سطح کشور با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام، فعال، غیرفعال و بهره‌برداری شده خبر داد. 

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی در نشست صمیمی با کارکنان این معاونت، از تشکیل «کمیته زیرساخت» خبر داد و اظهار کرد: این کمیته با هدف تسریع در رسیدگی به امور پروژه‌های نیمه‌تمام تشکیل شده است.

وی از وظایف این کمیته به مطالعه تخصصی برای روند تجاری‌سازی اشاره کرد و افزود: بررسی قابلیت تجاری‌سازی مجتمع‌های فرهنگی و هنری از دیگر مواردی است که در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ این اقدام با هدف درآمدزایی مستمر برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری بهره‌برداری شده و تأمین اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های نیمه‌تمام انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تاکید بر این‌که زیرساخت‌های فرهنگی - هنری کشور تقویت می‌شوند، گفت: بنا داریم در آخرین سال از خدمت دولت سیزدهم، مصوبات با شتاب بیشتری عملیاتی شوند. مقام عالی وزارت تاکید ویژه‌ای درباره این موضوع دارند و مأموریت‌های جدیدی برای سال ۱۴۰۳ تدوین کرده‌اند.

کد خبر 747307

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند