Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: اجرای قوانین سخت‌گیرانه مربوط به محدوده‌های قانونی شهر و روستاها و قرار گرفتن سطح وسیعی از اراضی قابل سکونت و مستعد برای ساخت و ساز شهرها و روستاهای منطقه در داخل کاربری‌های فضای سبز موجب برخی نارضایتی‌ها شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و حمایت‌های تشکیلات قضایی تخلفات مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه در سال‌های اخیر بطور قابل توجهی کاهش یافته است، اظهارکرد: در مقابل این کار به دلیل سخت‌گیری بیش از حد و اعمال محدودیت‌های قانونی در برخی از مناطق خلخال همچون شهر کلور مرکز بخش شاهرود منجر به افزایش آمار افراد مهاجرت مایل به سکونت در این شهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلخال گفت: در طراحی و تدوین طرح جامع شهر کلور در گذشته بدون توجه به توسعه آینده آن صورت گرفته و بیشتر اراضی داخل شهر کاربری زارعی و فضای سبز محسوب شده و این در حالی است که زمینی با کاربری مسکونی برای ایجاد ساخت و ساز جدید برای خانواده‌های تازه تشکیل یافته، وجود ندارد.

رئیس شورای اداری خلخال افزود: با تقویت وحدت موجود بین مسئولان ، مردم ، تلاش ائمه جمعه شهرستان ، نماینده مردم در مجلس هم‌اکنون این منطقه بدور از اختلافات قبلی سال‌های گذشته شده است و ادامه چنین روندی منجر به توسعه همه‌جانبه خواهد شد.

بابایی اظهارکرد: به طور جدی پیگیر تحقق قول‌های داده شده از سوی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بحث جبران خسارات ناشی از بارش سنگین برف سال گذشته در این شهرستان هستیم.

وی گفت: در حالی که استاندار اردبیل با تمام توان برای آغاز عملیات اجرایی احداث تونل در مسیر راه خلخال - اسالم و حذف گردنه صعب‌العبور الماس با استفاده از اعتبارات مصوب سفر ریاست‌جمهوری به این استان تلاش می‌کند و از طرفی امسال ۳۰ میلیارد ریال از محل ۵۰ میلیارد ریال اعتبار قول داده شده از سوی نوبخت به مردم خلخال به حساب اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان واریز شده ، ۲۰ میلیارد ریال سهم هزینه برفروبی شهرداری‌های این شهرستان محقق نشده است.

او تشریح کرد: علاوه بر این در سال گذشته قول تامین چهار دستگاه ماشین‌آلات سنگین برفروبی برای سه شهرداری خلخال ، کلور و هشجین و همچنین پنج دستگاه بیل‌بکو برای دهیاری‌های این شهرستان از سوی مسئولان داده شده که این امر نیز تاکنون تحقق نیافته است.

رئیس شورای اداری خلخال با بیان اینکه در سال گذشته هزینه خرید این امکانات برفروبی ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد شده بود، افزود: افزایش ۲ برابری قیمت ماشین‌آلات برفروبی از جمله لودر و گریدر در سال جاری از عوامل تاثیرگذار در عدم تحقق قول داده شده مسئولان در این خصوص است.

وی تشریح کرد: میزان خسارت مالی ۲۰۰ میلیارد ریالی برآورد شده ، بحران بارش سنگین بهمن ماه سال گذشته در مدیریت بحران کشور تایید نهایی شده و اعتبارت مربوط به جبران بخشی از خسارت وارده به صورت‌های مختلف ارائه تسهیلات بانکی کم‌بهره و کمک‌های مالی بلاعوض به خسارت‌دیدگان به شهرستان ابلاغ خواهد شد.

فرماندار خلخال افزود: در دهه فجر امسال ۳۵ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی با ۲۹۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش‌های برق ، گازرسانی ، عمران شهری و روستایی به بهره‌برداری خواهد رسید که شاخص‌ترین این طرح‌ها پست ۲۳۰ برق شهر خلخال و تصفیه‌خانه آب شرب این است که به دست مسئولان کشوری و از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود.

فرماندار خلخال همچنین از برگزاری بیش از یکصد برنامه فرهنگی در دهه فجر از سوی سپاه شهرستان خلخال و برنامه‌های پاسداشت اولین شهید انقلاب خلخال در هفتم بهمن ماه در این شهرستان خبرداد.

وی با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر امسال و با اشاره به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا برای برگزاری ویژه برنامه‌های حضوری ایام‌الله دهه فجر اظهارکرد: جالی خالی این گونه برنامه‌ها با افزایش تلاش شهرداران برای آذین‌بندی معابر عمومی پر و ایام جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید نمود یابد.

برچسب‌ها خلخال افتتاح طرح جلسه شورای اداری پروژه ساختمانی استان اردبیل مهاجرت دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال افتتاح طرح جلسه شورای اداری خلخال افتتاح طرح جلسه شورای اداری پروژه ساختمانی استان اردبیل مهاجرت دهه فجر اخبار کنکور میلیارد ریال شورای اداری سال گذشته داده شده دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ عدم کنترل پلیس راه چه بر سر کامیون های حمل پالت قیر آورد؟

تین نیوز

حمل پالت قیر به علت خمیری بودن باعث خمیدگی و افتادن از روی کفی می شود به همین دلیل نیاز به ناوگان خاص خود را دارد.

به گزارش تین نیوز، سعید عسگری راننده کامیون با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: طی هفته گذشته در جاده های کشور چندین مورد حادثه برای کامیون کفی حامل پالت قیر رخ داده که موجب تصادف شده است.

وی افزود:  بار پالت جامبو قیر باید با  ناوگان  بغل دار حمل شود و این موضوع نیز باید توسط پلیس راه کنترل و از حمل بدون حفاظ آن جلوگیری گردد.

وی تاکید کرد: بارگیری جامبو قیر روی کفی بدون حفاظ با خطرات افتادن بار از روی کفی مواجه است و همانطور که گفته شد در هفته گذشته چندین مورد در جاده های اصفهان اتفاق افتاده است.

به گزارش تین نیوز، رانندگان کامیون دیگری نیز در شبکه های اجتماعی عنوان کرده اند که هفته گذشته در کمربندی شهرضا  شاهد افتادن یکی از پالت های قیر از روی کامیون کفی بودند که موجب وقوع تصادف و خسارت به چند ماشین شد.

به گفته آنان، در این حادثه یک دستگاه اتوبوس هم از جاده منحرف شده است.

رانندگان کامیون تاکید کردند: قیر به علت اینکه ابتدا به صورت مذاب داخل پالت ریخته می شود،  سفت نمی شود و حالت خمیری دارد که همین امر موجب خم شدن آن به یک سمت خم  و افتادن از روی کفی می شود. 

تصاویر پیوست را که سعید عسکری فعال حمل و نقل جاده ای از نحوه حمل پالت قیر برای خبرنگار ما ارسال کرده است ببینید:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • ◄ عدم کنترل پلیس راه چه بر سر کامیون های حمل پالت قیر آورد؟
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • موانع مردمی سازی اقتصاد در دستگاه های دولتی شناسایی می شود
  • تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته
  • افزایش آمار ازدواج در گچساران
  • پیش‌بینی برداشت ۵۰هزار تن نخود در دلفان
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال
  • مشاهده دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال