Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ امید بن‌عباس در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه مدرسه کانکسی سردشت دزفول اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر وقوع حادثه سوختگی در یک مدرسه در بخش سردشت دزفول در روز سه‌شنبه (۳۰ دی‌ماه)، بررسی‌های لازم توسط کارشناسان امر انجام شد.

وی افزود: طبق تایید فرماندار دزفول، این حادثه ساعت ۲۲:۰۰ روز سه‌شنبه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرهای اولیه منتشرشده در فضای مجازی، این حادثه را به دلیل برخورد صاعقه در کانکس مدرسه عنوان کردند که منجر به آتش‌سوزی کانکس شده و در پی آن، سه معلم و سه نفر از اهالی منطقه دچار آتش‌سوزی شدند.

بن‌عباس تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده، این آتش‌سوزی بر اثر برخورد صاعقه نبوده است. طبق شواهد، هیچگونه اثر برخورد صاعقه با سقف کانکس یا آنتن تلویزیون موجود بر بالای کانکس مشاهده نشده است. نوع آتش‌سوزی و وضعیت فیزیکی کانکس نیز نشان می‌دهد که حریق در درون کانکس رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: البته کانکس دچار آتش‌سوزی، کانکس مدرسه نبوده و محل استراحت یکی از معلمان بوده است که آموزش عشایر را انجام می‌دهد و دو فرد دیگر مستقر در کانکس نیز معلمان آن منطقه نبوده‌اند.

بیشتر بخوانید: ۴ ابهام در حادثه آتش سوزی مدرسه کانکسی در خوزستان

وی بیان کرد: در این کانکس گاز پیک‌نیک مشاهده شده است در حالی که برای معلم سه وعده غذایی گرم ارسال می‌شد و نیازی به استفاده از کپسول گاز نبوده است.

بن‌عباس افزود: در این حادثه کانکسی که از آن به عنوان مدرسه استفاده می‌شد نیز جنب کانکس آسیب‌دیده قرار داشته است و به دلیل اینکه دو موتورسیکلت بین این دو کانکس قرار داشتند، کانکس آسیب‌دیده است اما کلاس درس نبوده است.

وی بیان کرد: یکی از آسیب‌دیدگان از ناحیه سر آسیب دیده است و احتمالا حائلی شبیه پتو روی وی قرار داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان افزود: آسیب‌دیدگان به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز منتقل شده‌اند و بر اساس شواهد موجود، مصدومان عارضه ریوی ناشی از استشمام گاز داشته‌اند. طبق بررسی‌ها، آتش‌سوزی بر اثر گاز رخ داده است، با این وجود بررسی‌های بیشتر در حال انجام است.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آموزش و پرورش آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم