Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@11:22:17 GMT

ارسال کمکهای شرکت مدیران خودرو به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۵۱۱۶

ارسال کمکهای شرکت مدیران خودرو به مناطق سیل زده

پس از وقوع سیل در ماه های گذشته در استان خوزستان... - اخبار بازار -

پس از وقوع سیل در ماه های گذشته در استان خوزستان ، علی الخصوص اهواز و برازجان  و وضعیت نا مناسب برخی روستاها  که بر اثر سیل خسارتهای بسیاری به آنها وارد آمده است، مردم این دیار، کماکان با مشکلات گوناگون درگیر هستند.

از این روی شرکت مدیران خودرو با ارسال کمکهای خود به مناطق محروم این استان و روستاهای گوناگون سعی کرده تا در راستای وظایف  اجتماعی خود به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی  کشور بتواند  سهمی در کمک و حمایت از این مردم خونگرم و محجوب داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا  شرکت مدیران خودرو  در طول هفته گذشته  ، 1000 عدد بسته حمایتی شامل مواد غذایی ، روغن ، وسایل بهداشتی و نظافت ، پتو و بخاری را به این استانها ارسال نمود که توزیع آن با همکاری نمایندگی مدنیان در اهواز  و نمایندگی اسماعیلی در برازجان صورت گرفت.

شایان ذکر است شرکت مدیران خودرو  در سال گذشته نیز با وقوع سیل در کلیه نقاط کشور عزیزمان  کمکهای گوناگونی را به این مناطق ارسال داشته و همواره  توجه ویژه ایی را در کمک رسانی در هنگام بروز حوادث طبیعی داشته است .

 

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت مدیران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ پیش‌بینی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور

به گزارش تابناک، ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو، با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه مورخ ۲۸ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به هشدارهای هواشناسی صادره، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد مستعد وقوع سیلاب خواهند بود که عمده سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان پیش‌بینی می‌شود؛ البته جزایر هرمزگان نیز در کانون‌های بارشی قرار دارند.

بنابراین اکیداً توصیه می‌شود ملاحظات زیر توسط دستگاه‌های ذیربط و مردم عزیز مورد توجه قرار گیرد: 

خودداری از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌های حاشیه و بستر رودخانه‌ها  عدم حضور مسافران و گردشگران در مناطق پست و بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مناطق ساحلی  عدم عبور از سازه‌های تقاطعی و پل‌های رودخانه‌های سیلابی  آمادگی حداکثری همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی و تجهیز گروه‌های عملیاتی پاکسازی و بازگشایی کامل مجاری آبی، رودخانه‌ها و سازه‌های تقاطعی به‌ویژه در مراکز جمعیتی تخلیه اماکن و مراکز جمعیتی در معرض و مسیر سیلاب   توقف هرگونه فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه‌های مستعد سیلاب

دیگر خبرها

  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • هشدار/ پیش‌بینی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور