Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از وارد شدن خسارت ۵۴ میلیارد ریالی سارقان به شبکه های توزیع نیروی برق این استان طی سه سال گذشته خبر داد.

" جمال معتمدی زاده " در نشست راهکارهای جلوگیری از سرقت شبکه های برق که با حضور برخی از مسوولان قضایی، انتظامی و سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، خسارت وارده به شبکه های توزیع نیروی برق استان را نگران کننده خواند و افزود: میزان خسارت واره سارقان به این شبکه ها در سالجاری حدود ۳۷ میلیارد ریال و در سه سال گذشته بیش از ۵۴ میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: سرقت شبکه های برق علاوه بر خسارت اقتصادی خسارت های روحی و روانی برای مشترکین برق را نیز فراهم می آورد و متاسفانه بدلیل همین سرقت ها اکنون شاهد سوختگی وسایل برقی مشترکین و نارضایتی آنان در مناطق مختلف استان هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار امیدواری از اتمام تبدیل شبکه های سیمی به کابلی در سال آینده، اظهار کرد: امیدواریم در سال آینده شاهد اتمام پروژه تبدیل شبکه های سیمی به کابلی در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و هیچ شبکه سیمی در این استان وجود نداشته باشد.
معتمدی زاده تاکید کرد: از دستگاه های مرتبط انتظار داریم برای جلوگیری از روند افزایشی سرقت شبکه های برق در این استان همکاری ها نسبت به گذشته دوچندان تر شود.
" حمید نادریان" معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین، از راه اندازی چهار شعبه ویژه برای مقابله با سرقت ها خبرداد.
وی با تاکید براینکه دستگاه قضایی در برخورد قانونی با سارقان و مخالفان جامعه تمام تلاش خود را بکار گرفته و این روند با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت، بیان کرد: از دستگاه های مرتبط با مقابله با سرقت ها می خواهیم گشت های رضویون را برای کاهش و جلوگیری از سرقت های شبکه فعال تر کنند.
معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نظارت نیروی انتظامی برای مقابله با سارقان شبکه های برق در مناطق حادثه خیز استان کهگیلویه و بویراحمد گسترده می شود و البته برخی از شیوه های نظارتی برای شناسایی و دستگیری سارقان بایستی تغییر کند.
نادریان اظهار کرد: شبکه های توزیع نیروی برق استان بایستی به فناوری های روز برای پیشگیری از سرقت ها مجهز تا بتوانیم شاهد کاهش آمارهای نگران کننده کنونی از این سرقت ها باشیم.
"سرهنگ سعید بالش زر" رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با اظهار تاسف از روند افزایشی سرقت شبکه های برق در این استان بر تعطیلی واحدهایی ضایعاتی فاقد مجوز تاکید کرد.
وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از واحدهای ضایعاتی در این استان فاقد مجوز بوده که ما معتقدیم از عوامل اصلی خریداری شبکه های سرقتی برق هستند.
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین سرقت شبکه های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه عنوان و بیان کرد: سرقت شبکه های برق در استان از آمارهای بالای نیروی انتظامی است.
بالش زر ادامه داد: که با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان، فعالیت گشت های نامحسوس شناسایی و دستگیری سارقان شبکه های برق نسبت به گذشته گسترده تر خواهد شد.
"سرهنگ جهانبخش محمدی سیرت" رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از افزایش سرقت شبکه های برق در اغلب استان های کشور هم خبرداد و این افزایش ها را نگران کننده و تاسفبار خواند.
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: بنظر می رسد سارقان شبکه های برق، اقدام خود را سودآور دانسته و به آسانی دست از سرقت شبکه های برق برنمی دارند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد برق سارقان خسارت استان کهگیلویه و بویراحمد شبکه های توزیع نیروی برق توزیع نیروی برق استان سرقت شبکه های برق نیروی انتظامی سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ ملک حسین چگنی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان دلیجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: مأموران موفق شدند چهار نفر از سارقان احشام که در حال تردد با یک دستگاه خودرو بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های دلیجان، ساوه، خمین، شازند، تفرش و استان قم اعتراف کردند و بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ چگنی در انتها با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران، از آنان خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و شیوه‌های نامتعارف از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه