Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایکل اوون لیورپول را تیمی فاقد اعتماد به نفس لازم می داند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپوز شب گذشته در دور چهارم جام حذفی فوتبال انگلیس در اولدترافورد با نتیجه 3-2 مغلوب دشمن قدیمی خود منچستریونایتد شد. به این ترتیب لیورپول در هفت بازی اخیر خود تنها یک برد برابر پالاس کسب کرده است.

تنها نکته امیدوارکننده لیورپول، گلزنی مجدد این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرمزها در 4 بازی متوالی نتوانسته بودند دروازه حریفان را باز کنند اما محمد صلاح شب گذشته توانست دبل کند. شرایط یونایتد متفاوت است و این تیم در 5 بازی قبلی خود 4 برد کسب کرده است.

 

 

 

 

مایکل اوون ستاره سابق لیورپول که مدتی برای یونایتد هم بازی کرد، در مورد تفاوت این دو باشگاه در مقطع فعلی گفت:« تنها تفاوت کنونی با یونایتد در قضیه اعتماد به نفس است. یونایتد تیمی مطمئن تر از لیورپول نشان می دهد و به عنوان یک هوادار لیورپول باید بگویم که نتیجه نهایی ناامیدکننده بود. اینکه تیم پس از 4 بازی توانست گلزنی کند، تنها نکته روشن مسابقه بود.

فکر می کنم صلاح هم با وجود زدن دو گل اصلا خوشحال نباشد چون گل هایش کمکی به تیم نکرد. در سوی دیگر برونو فرناندز به عنوان یار تعویضی به زمین امد و روند مسابقه را عوض کرد. برونو یک بازیکن تعویضی نیست ولی در بازی دیشب به زمین آمد و تیمش را با یک ضربه کاشته برنده کرد. او این خصیصه را دارد تا نتیجه هر دیداری را تعیین کند.»

 

 

 

 

اوون در مورد اشتباهات ریس ویلیماز در خط دفاعی لیورپول و لزوم جذب یک مدافع از سوی قرمزها گفت:« ویلیامز جوان است و اشتباهاتی داشت. کلوپ تصمیم گرفت او را در خط دفاع قرار دهد و عملا تیم در بازی های گذشته و در غیاب مدافعان میانی اصلی که مصدوم هستند، از هافبک ها استفاده کرده بود. فابینیو هم یک هافبک است ولی برابر یونایتد او در دفاع کار کرد.

کلوپ بارها گفته است که به مدافع نیاز دارد ولی تصمیم گیرنده اصلی، مالکان باشگاه هستند. می گویند در باشگاه پول برای جذب بازیکن جدید نیست ولی بدون مدافع، لیورپول در خط دفاع آسیب پذیر است و نتایج بد، باعث دور شدن تیم از سهمیه و طبعا کاهش پیدا کردن قدرت مالی باشگاه خواهد شد. امیدوارم در هفته های آتی یکی دو بازیکن مصدوم شرایط بازی را پیدا کنند.»

 

منچستر یونایتد لیورپول مایکل اوون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد لیورپول مایکل اوون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر

نگاهی داریم به تیم هایی که بیشترین گل را در وقت های تلف شده به ثمر رسانده اند.

طرفداری | لیورپول در فصل جاری بهترین آمار را از نظر گلزنی در وقت های تلف شده بازی دارد.

به گزارش ترنسفرمارکت، گل هایی که در وقت های تلف شده بازی به ثمر می رسند یا چیزی را تغییر نمی دهند یا تاثیری بسیار زیاد روی نتیجه بازی دارند و البته که هیجان بیشتری نسبت به گل هایی که در وقت های قانونی زده می شود، به هواداران منتقل می کنند. در بین ده لیگ برتر اروپا در مجموع تمامی رقابت های فصل جاری، لیورپول از این نظر بهترین عملکرد را داشته و 17 گل در وقت های تلف شده به ثمر رسانده است. پس از لیورپول، بایرلورکوزن با 15 گل قرار دارد. 10 تیم برتر از این حیث، به شرح تصویر زیر هستند.

رکوردداران گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی