Web Analytics Made Easy - Statcounter

تارنمای خبری هیل گزارش داد: نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد دولت جو بایدن توانسته است با امضای دستور اجرایی در روز تحلیف، شامل اجباری کردن استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی در ساختمان‌های فدرال، مورد حمایت ۸۱ درصد آمریکایی‌ها قرار گیرد.

تارنمای هیل گزارش داد: نظرسنجی شبکه خبری  ای بی سی نیوز و شرکت نظرسنجی آیپوسس نشان می دهد اکثریت جمهوریخواهان شامل ۵۹ درصد از این اقدام حمایت کردند و اکثریت دموکرات ها و مستقل ها به ترتیب شامل ۹۹ درصد و ۸۳ درصد از این دستور حمایت

کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دو سوم آمریکایی ها (۶۹ درصد) عملکرد جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا را در مقابله با همه گیری کرونا در روزهای بعد از مراسم تحلیف قبول دارند.

هچنین بر اساس این نظرسنجی، محبوبیت رئیس جمهوری جدید آمریکا بین دموکرات ها ۹۷ درصد، افراد مستقل ۷۰ درصد و در بین جمهوریخواهان ۴۰ درصد است. بیشترین میزان محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در اواسط ماه مارس گذشته ۵۵ درصد بود. میزان محبوبیت او نزد دموکرات ها در این بازه زمانی  ۳۰ درصد بود.

به طور کلی میزان مقبولیت بایدن در دوران انتقال قدرت ۶۷ درصد بود که بار دیگر رسم دیرینه بالاترین میزان حمایت از رئیسان جمهوری در آمریکا را در ماه های اول روی کار آمدن شان احیا کرد. البته ترامپ با کسب فقط ۴۰ درصد محبوبیت در دوران انتقالی این رسم را شکست.

جمهوریخواهان حمایت کمتری را از اقدامات اولیه بایدن برای پایان دادن به ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، توقف وضعیت اضطراری ملی در مرزهای جنوبی و بازگشت آمریکا به سازمان جهانی بهداشت و توافق آب و هوایی پاریس  داشته اند.

اکثریت پاسخ دهندگان به این نظرسنجی شامل ۵۷ درصد درباره توانایی بایدن برای بازگرداندن اتحاد ملی ابراز اطمینان کرده اند، در حالی که ۲۲ درصد گفتند که بسیار به اهداف بیان شده او در مراسم تحلیف اعتماد دارند.

این نظرسنجی نشان داد که تقریبا یک چهارم آمریکایی ها می گویند عمیقا درباره توانایی رئیس جمهور برای ایجاد وحدت دوباره در کشورشان تردید دارند.

نظرسنجی ای بی سی نیوز و آیپسوس با مشارکت ۵۰۴ نفر از بزرگسالان آمریکایی به زبان های انگلیسی و اسپانیایی در روزهای ۲۲ و ۲۳ ژانویه (۴-۳ بهمن) و بعد از روز تحلیف با حاشیه خطای ۵ درصد انجام شده است.

دولت بایدن پیشنهاد بسته کمک کرونایی ی۱.۹ تریلیون دلاری را ارائه داده اما قانونگذاران جمهوریخواه به دلیل بسیار هزینه بر بودن، از آن انتقاد کرده اند.

کرونا تاکنون در آمریکا ۲۵ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۱۲۵ نفر را مبتلا کرده که از این تعداد ۴۲۹ هزار و ۴۹۰ جان خود را از دست داده اند.

ایرنا/

برچسب ها: کرونا ، محدودیت‌های کرونایی ، بایدن لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000M7J

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کرونا محدودیت های کرونایی بایدن آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، اکثر مردم آمریکا عملکرد رییس جمهور این کشور در زمینه فرماندهی نیروهای مسلح و ارتش این کشور را ضعیف ارزیابی می کنند.

نتایج نظرسنجی جدید «راسموسن» نشان داد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها بر این باورند که «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا در مقایسه با اسلاف اخیر، فرمانده کل قوای ضعیف‌تری ارزیابی شده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، از هزار و ۱۱۴ شرکت کننده در این نظرسنجی، ۵۳ درصد بر این باورند که بایدن در مقام ریاست ارتش این کشور از روسای جمهور پیشتر آمریکا عملکرد ضعیفی داشته است.

در نظرسنجی ماه می سال ۲۰۲۱ راسموسن، ۴۳ درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باور بودند که بایدن ضعیف‌تر از دیگر روسای جمهور سابق این کشور عمل کرده است.

دیگر خبرها

  • این کسی است که می‌تواند آمریکا را نابود کند | آمریکایی‌ها اینگونه خود را برای جنگ داخلی آماده می‌کنند
  • افزایش تمایل آمریکایی‌ها برای مهاجرت
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ در غزه هستند
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن