Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-22@22:54:42 GMT

از تقاضای ۱۰ هزار نفر تا کتاب بازی کارگردان لاتاری

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۵۴۳۷

از تقاضای ۱۰ هزار نفر تا کتاب بازی کارگردان لاتاری

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، تصویربرداری فصل چهار سریال از سرنوشت در سی قسمت از نیمه اسفند آغاز خواهد شد.

این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در سه فصل برای شبکه دو سیما ساخته و پخش شده است.

همچنین تاکنون نگارش نیمی از متن ها توسط محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی انجام شده است و قصه در ادامه زندگی هاشم و سهراب و چالش های آنها با زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل جدید قرار است بازیگرهای اصلی در کنار بازیگران جدید حضور داشته باشند و علیرضا بذرافشان فصل دو این سریال را کارگردانی کرد و محمدرضا خردمندان کارگردانی فصل یک و سه را به عهده داشت.

مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیمه بهارمست، مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا، پوریا پورسرخ از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران این سریال بودند.

این سریال ۵۰ قسمتی از ابتدا توسط جمعی از نویسندگان از جمله محمد محمود سلطانی، نویسندگی روح ا... صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمد و در ادامه نویسندگان آن تغییر کردند.

بازیگر نقش شهید اصغر وصالی در «روزهای ابدی» کیست؟

محمدرضا حسن‌زاده از بازیگران تئاتر که پیش‌تر در فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد ایفای نقش کرده بود، نقش شهید اصغر وصالی را در سریال روزهای ابدی عهده‌دار است.

حسن‌زاده درباره نحوه حضورش در سریال گفت: توسط یکی از دوستانم به برنامه‌ریز پروژه معرفی شدم و به‌خاطر شباهتم به شهید اصغر وصالی بعد از تست‌های اولیه انتخاب شدم.

حسن زاده درباره چگونگی نزدیک شدن به نقش توضیح داد: نزدیک شدن به چنین نقش‌هایی که معمولا اطلاعات جامع و کاملی از آن‌ها در دسترس نیست، کار دشواری است اما بعد از جلساتی که با آقای شمقدری داشتیم و بررسی اندک تصاویری که از شهید در فضای مجازی موجود است به جمع.بندی رسیدیم و اتفاقات پشت سر هم شکل گرفت.

وی درباره خصوصیات بارز شهید وصالی گفت: یکی از بارزترین صفاتی که ایشان داشتند شجاعت،‌ جسارت و قدرت مدیریت در بحران بوده است. تقریبا در هر منبعی به شجاعت شهید توجه ویژه‌ای شده بود و به نظرم لقب «اصغر پررو» که توسط هم‌رزمان و هم‌دوره‌ای‌های ایشان به او نسبت داده شده بود، گویای میزان شجاعت شهید است.

حسن‌زاده درباره ایفای نقش این شهید توسط بابک حمیدیان در فیلم سینمایی چ و تاثیر بازی او بر ایفای نقشش در سریال گفت: از سختی‌های پذیرش نقشی که قبلا توسط بازیگر دیگری اجرا شده می‌توانم به این نکته اشاره کنم که مخاطب بعد از دیدن چنین اتفاقی تا حدودی نسبت به شخصیت شناخت پیدا می‌کند و بعد از دیدن همان نقش از یک بازیگر جدید ناخودآگاه به مقایسه این دو بازیگر و چگونگی اجرای این نقش توسط هر دوی آن‌ها می‌پردازد و این موضوع کار را برای من که دومین نفر بودم سخت می‌کرد؛ اما تمام تلاشم را کردم که بتوانم با اجرای درست نظر کارگردان را جلب کنم. امیدوارم بیننده کار را دنبال کند و بپسندد.

بازیگر روزهای ابدی درباره لزوم ساخت آثار تاریخ انقلاب در شرایط امروز گفت: به نظرم نیاز ضروری امروز ما پرداختن به همین وقایع است؛ چرا که در شرایط فعلی، جامعه نیاز به همبستگی،‌ هم‌فکری و شناخت مسیر درست دارد. فکر می‌کنم با نگاه به گذشته و آموختن از وقایعی که تاثیر زیادی بر زندگی ما داشتند می‌توان از موانعی که امروز در مسیر ماست، به سادگی گذر کرد.

علی شهاب الدین مسئول روابط عمومی و مشاور مدیر شبکه آموزش شد

دکتر مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما با قدردانی از تلاش‌های یکساله علی شهاب الدین در تعامل و ارتباط موثر با حوزه‌ها و نهادهای مختلف آموزشی مهارتی ، وی را به عنوان مسئول روابط عمومی و مشاور رسانه ای و ارتباطات شبکه آموزش سیما منصوب کردک

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای علی شهاب الدین با عنایت به تجارب و پیگیری‌های مجدانه جنابعالی در راستای اهداف شبکه و تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف آموزشی مهارتی کشور و همچنین ایجاد وحدت رویه مناسب در واحد روابط عمومی شبکه به موجب این حکم شما را به عنوان "مسئول روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای شبکه آموزش" منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند منان، تعامل با کلیه کارکنان و ایجاد انگیزه و رضایتمندی در مجموعه و بهره مندی از پتانسیل‌های نیروی انسانی متخصص شبکه در راستای اهداف عالیه سازمانی موفق باشید.

احمدی افزادی در جلسه شورای مدیران شبکه آموزش سیما با قدردانی از تعامل و ارتباط موثر با نهادهای زیربط در دوره سرپرستی  شهاب الدین جهت شناسایی عملکرد شبکه آموزش، خواستار گفتمان سازی و جریان سازی رسانه ای شد، و در همین راستا وی را مامور ترسیم  نقشه عملیات رسانه‌ای برای شبکه آموزش کرد .

بر اساس این گزارش،علی شهاب الدین فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته ارتباطات و کارشناسی در دو رشته مدیریت فرهنگی و عکاسی خبری است.

مشاور رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دوره دهم ، روزنامه نگار ، تحلیل گر مسائل سیاسی و اجتماعی، تهیه کننده برنامه‌های تلوزیونی با رویکرد سیاسی ،اجتماعی ، معارفی و قرآنی و کارگردانی مستند های مختلف بخشی از کارنامه کاری علی شهاب الدین است.

عالم با عمل این بار در «فرمول یک»

برنامه فرمول یک امشب میزبان یکی حجت الاسلام سیدامیرحسین فیضی است که کمر به رفع مشکلات مردم بسته است.

در این برنامه که امشب ساعت 18 : 23 دقیقه پخش می شود، با حجت‌الاسلام سیدامیرحسین فیض‌آبادی امام جماعت مسجد فاطمةالزهرا (س) آشنا می شویم که حدود ۷ سال است که در منطقه مهرگان از شهرک های حاشیه مشهد به عنوان امام محله مشغول فعالیت است. منطقه ای که بعنوان یکی از محله های خلاف و مملو از فساد مشهور بود.

ایشان در این برنامه از فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی اش در این منطقه می گوید.

بینندگان این برنامه امشب علاوه بر گفت و گوی علی ضیا با این روحانی تاثیرگذار، شاهد، بخش های متنوع دیگری در این برنامه همچون، استندآپ ، موسیقی و ... خواهند بود.

برنامه فرمول یک کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی و اجرای سیدعلی ضیا دوشنبه تا چهارشنبه حدود ساعت 20 : 23 دقیقه پخش می شود.

راهنمایی های «روز خوش» برای زیباسازی خانه ها

گفتگو درباره زیباسازی منازل و شعر طنز، موضوعاتی هستند که صبحگاه سه شنبه 7 بهمن ماه روز خوش به آن می پردازد .

در این برنامه از روز خوش، فاطمه کرمی، کارشناس ارشد معماری میهمان برنامه بوده و درباره  رنگ شناسی و آرایش زیبای منزل با امکانات محدود صحبت می کنند، در گفتگوی بعدی با رضا رفیع، شاعر و طنزپرداز ادبی همراه بوده و موضوع صحبت های ایشان هم شعر طنز و ایجاد حال خوب می باشد .

اردشیر منظم و امین نبی اللهی اجرای این برنامه را بر عهده دارند .

روشنک عجمیان، میهمان «جمع ایرانی»

روشنک عجمیان و گروه موسیقی کرال طنین مشهد، دوشنبه 6 بهمن ماه میهمانان جمع ایرانی هستند .

جمع ایرانی در این برنامه میزبان روشنک عجمیان، بازیگر سینما، تلویزیون و مجری میباشد، بازی در سینمایی ابراهیم خلیل الله و مجموعه های کوچه اقاقیا، حالت خاص و شهرک جیم از جمله آثاری است که وی در آن نقش آفرینی کرده است، همچنین وی از مجریان برنامه چشم انداز در شبکه جهانی جام جم بودند .

ضمنا گروه موسیقی کرال طنین مشهد از دیگر میهمانان برنامه هستند که قطعاتی از آثار خود را تقدیم بینندگان می کنند.

مسعود روشن پژوه با همراهی شهرام نیکیار اجرای این برنامه را بر عهده دارند .

تغییرات در سامانه پیام‌گیر شبکه قرآن و معارف سیما

لیست سامانه پیام‌گیر مخاطبان شبکه تغییر کرد؛ بر این اساس بینندگان گرامی می توانند پس از تماس با تلفن گویای شبکه به شماره 27868000، پیام خود را متناسب با هر گروه برنامه ساز برای روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ارسال نمایند.

به این ترتیب عدد 1 به دریافت پیام مرتبط با روابط عمومی، ثبت نظر، پیشنهاد و انتقاد درباره شبکه قرآن اختصاص دارد و عدد 2 ویژه پخش تلاوت‌ها و محافل قرآنی است. همچنین عدد 3 گیرای نظرات شما درباره برنامه‌های مناسبتی، معارفی، سخنرانی و مداحی است و با وارد کردن عدد 4، می توانید نظرات خود را درباره برنامه های حوزه خانواده مانند برنامه خوشبخت به گوش مسئولین شبکه برسانید.

پیامهای مرتبط با بخش اطلاع رسانی و خبر را با شماره گیری عدد 5 و مسابقات قرآنی مانند مسابقه استعداد یابی قرآنی اسرا را با عدد 6 در میان بگذارید. همچنین مخاطبان برنامه های حوزه کودک و نوجوان مانند برنامه های منم بچه مسلمان و ستاره ها می توانند نظرات خود را به اپراتور شماره 7 و همچنین مخاطبان گرامی دلگویه های مذهبی و معنوی خود را در مناسبت های مذهبی و همچنین ویژه برنامه سحرگاهی تسبیح با عدد 8 در میان بگذارند.

مخاطبان محترم شبکه قرآن می توانند با شماره گیری عدد 9، نظرات خود را درباره مستند، فیلم، سریال و سایر برنامه‌های شبکه ارائه کنند.

لازم به ذکر است تمامی پیامها ضبط و دریافت می شود و با افتخار به مسئول مربوطه و اتاق فکر این شبکه انعکاس داده خواهد شد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت شبکه به نشانی www.qurantv.ir و سامانه پیامکی 300004444 و فضای مجازی شبکه به آدرس @QTV_IRIB نظرات خود را با ما درمیان بگذارند و همچنین پیامهای تصویری خود را به شماره 09108994245 در فضای مجازی ارسال کنند.

سرپرست اداره کل برنامه ریزی و نظارت معاونت سیما منصوب شد

حسین فراهانی نیک به سمت سرپرست اداره کل برنامه ریزی و نظارت معاونت سیما منصوب شد.

مصطفی محمدی رئیس مرکز طرح، برنامه و بودجه صداوسیما با هماهنگی به عمل آمده با معاون سیما، در حکمی حسین فراهانی نیک را به سمت سرپرست اداره کل برنامه ریزی و نظارت معاونت سیما منصوب کرد.

در این حکم بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های معاونت سیما و سازمان در انجام ماموریت ها و وظایف ابلاغی و محوله و طرح ریزی، اجرا و مدیریت برنامه تحولی اقدام و عمل این معاونت تاکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات سید شهرام فرزین فر در زمان تصدی این اداره کل قدردانی شده است.

حسین فراهانی نیک در حال حاضر مدیر اطلاعات و برنامه ریزی حوزه ریاست رسانه ملی است و سابقه مدیریت طرح و برنامه شبکه پنج سیما، اطلاعات و برنامه ریزی شبکه العالم، آمار و اطلاعات سازمان و بودجه جاری رسانه ملی را در کارنامه کاری خود دارد.

قائم مقام خانه تولیدات جوان سازمان صدا وسیما منصوب شد

طی حکمی از سوی علی فروغی، مسعود کریمی خضراء، به سمت «قائم مقام خانه تولیدات جوان» سازمان صدا وسیما منصوب شد.

پیش از وی سید حسین میری این مسئولیت را برعهده داشت.

قائم مقام گروه اجتماعی شبکه سه سیما، عضویت در شورای طرح و برنامه شبکه سه و شبکه ورزش، مدیر کل اخبار استان ها خبرگزاری مهر و عضویت در تحریریه موسسه مطبوعاتی ایران از جمله سوابق کریمی است.

اخشابی تیتراژ پایانی سریال «دادستان» را می‌خواند

مجید اخشابی تیتراژ پایانی سریال دادستان به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی را می‌خواند.

اخشابی پیش از این نیز در سریال «دارا و ندار» با مسعود ده‌نمکی همکاری موفقی داشته است.

محمد اصفهانی در اخراجی‌ها۱ و زنده‌یاد بهنام صفوی نیز در اخراجی‌ها۳ کار خوانندگی تیتراژ پایانی فیلم‌های ده‌نمکی را به‌عهده داشتند که هر یک از آن‌ها کارهای ماندگاری در حوزه موسیقی به حساب می‌آیند.

مجموعه تلویزیونی دادستان سریالی اکشن و پلیسی است که در ۱۷ قسمت با محوریت عدالت‌خواهی و فسادستیزی آخرین مراحل پس‌تولید را سپری می‌کند.

ده‌نمکی ساخت سه‌گانه پرمخاطب اخراجی‌ها، رسوایی ۱ و ۲، معراجی‌ها و زندانی‌ها را در کارنامه خود دارد. محمد خزاعی نیز تهیه فیلم‌های سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و قلاده‌های طلابه کارگردانی ابوالقاسم طالبی را برعهده داشته است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: دادستان یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و... در سریال دادستان بازی می‌کنند.

زامبی‏‌ها در «سینما ملت» شبکه افق

قسمت ششم مستند تلویزیونی سینما ملت، دوشنبه ۶ آذر ماه به بازنمایی مصرف ‏گرایی خواهد پرداخت.

ششمین قسمت از مستند سریالی سینما ملت با عنوان «پایان بد»، به سراغ زامبی‌های سرگردان سینما، موجوداتی خشن و نفرت‌انگیز، اما محبوب در میان طرفدران ژانر وحشت می‌رود.

در این مستند ضمن بررسی تاریخچه و ریشه این موجودات تخیلی در افسانه‌های کشور هائیتی، به اولین حضور آن‌ها روی پرده سینما در سال‌های ترس و وحشت از ترورهای سیاسی و جنگ ویتنام می‌پردازیم. تصویر ترس از این مردگان متحرک، از اواخر دهه ۱۹۶۰ تا امروز علاوه بر تغییرات ظاهری، در نحوه بازنمایی و رویکرد محتوایی فیلم‌ها نیز دستخوش تحولات زیادی شده است.

از بازنمایی سرطان مصرف‌گرایی و بیماری‌های روحی جامعه در کالبد زامبی‌های سرگردان در شهر تا تصویر تهدیدات بیرونی و ایدئولوژی‌هایی که در طول تاریخ انسان غربی را به وحشت انداخته‌اند، همچون ارتش زامبی‌های نازی!

این برنامه با روایت اشکان صادقی و نویسندگی و پژوهش جمعی از نویسندگان و پژوهشگران به نام در ۵۲ قسمت ۴۰دقیقه‌ای به بررسی تقاطع هنر-صنعت-رسانه مهم سینما با مولفه‌های قدرت ملت‌ها می‌پردازد.

برنامه سینما ملت، به تهیه‌کنندگی محمد هادی نعمت اللهی و سردبیری علی اکبر جناب زاده در گروه مستند شبکه افق تولید شده است و این برنامه روزهای دوشنبه ساعت ۲۰ از این شبکه پخش و روزهای سه‌شنبه ساعت ۷ و ۱۲ باز پخش خواهد شد.

برخی از عوامل این برنامه عبارتند از: مجری طرح:محمد مهدی سهرابی، مشاور: محمدرضا رضاپور، نویسندگان: علی نیکجو، سعید شیرخانی، محمد مهدی اباذری، صداگذاری و ترکیب صدا:محمد جواد سهرابی، مدیر تولید: مهدی سعیدی، ویدیوگرافی: محمد قلی‏زاده و لوگو: محمد جوادی، مشاور رسانه‏ای:فاطمه آذری.

واکاوی شعر و شخصیت سهراب سپهری در شبکه چهار

سهراب سپهری، شاعر نام آشنای معاصر کشورمان موضوع میز شعر این هفته خواهد بود.

شب ادبیات از مجموعه «شب‌های هنر» شامل دو بخش است که با عناوین «میز شعر» و «میز روایت» هر هفته دوشنبه‌ها روی آنتن می‌رود.

میز شعر این هفته با اجرا و کارشناسی علیرضا بهرامی و حضور دکتر عبدالحمید ضیایی ـ شاعر و پژوهشگر ـ شعر و شخصیت سهراب سپهری را واکاوی می‌کند.

میز روایت این قسمت از برنامه شب‌ ادبیات موضوع «انسان ایرانی و روایت؛ ورزشی نویسی» را با اجرا و کارشناسی محمدرضا شرفی خبوشان بررسی می‌کند؛  طاها صفری ـ نویسنده ـ و علیرضا حیدری به عنوان راوی در این قسمت از برنامه حضور خواهند داشت.

شب ادبیات از سری برنامه‌های شب‌های هنر است که دوشنبه هر هفته از شبکه چهار سیما با اجرای جواد مولانیا، به تهیه‌کنندگی احسان وحیدزاده و سردبیری دکتر حامد صلاحی از ساعت ۲۳ به روی آنتن‌ می رود.

 ۱۰ هزار نفر متقاضی فصل جدید «خنداننده‌شو» شدند

رامبد جوان از ارسال ۱۰ هزار فیلم برای دور جدید مسابقه «خنداننده‌شو» در فصل تازه خندوانه خبر داد.

رامبد جوان با انتشار ویدیویی در صفحه مجازی خود اعلام کرد؛ طی فراخوانی که برای «خنداننده‌شو ۳» در فصل جدید «خندوانه» داده بودیم، ۱۰ هزار ویدیو از سوی علاقه‌مندان در حدود ۱۰ روز به ما ارسال شد هرچند که انتخاب افراد برای مسابقه سخت بود.

وی افزود: ۹ نفر منتخب از این ۱۰ هزار نفر اعلام شده، به اضافه ۱۵ نفر از منتخبین مسابقه استندآپ شو در فضای مجازی که البته برگزار نشد، را با هم در مسابقه «خنداننده شو ۳» از فصل جدید «خندوانه» خواهیم داشت.

جوان همچنین گفت: تفاوت این دوره با دوره‌های قبل در این است که در گذشته از میان فیلم‌های ارسالی ابتدا ۱۰۰ نفر انتخاب و داوری می‌شدند تا در نهایت ۲۰ نفر وارد مسابقه اصلی قرار بگیرند اما الان این ۲۴ نفر مستقیم به رقابت نهایی می‌پردازند. سخت، پیچیده و البته جذاب خواهد بود.

کارکنان راه آهن این بار در راه آشپزخانه

برنامه دستپخت امشب میزبان کارکنان راه آهن است که با یکدیگر مسابقه آشپزی می دهند.

سید وحید حسینی، کارگردان و مجری برنامه دستپخت گفت: در برنامه امشب که ساعت 20 پخش می شود، 3 خانواده از خانواده بزرگ کارکنان راه آهن در برنامه حضور دارند و با هم رقابت می کنند.

وی افزود: در فواصل مختلف این برنامه، از شرکت کنندگان خواسته ایم درباره شیرینی ها و سختی های شغلشان هم برای ما و بینندگان صحبت کنند.

مجری دستپخت گفت: هدف ما از دعوت این 3 خانواده این است که مردم علاوه بر اینکه شاهد یک رقابت جذاب باشند، با یکی از مشاغلی که کمتر شناخته شده است، آشنا شوند.

کارگردان مسابقه دستپخت علاقمندان را به دیدن این برنامه که در گروه  اجتماعی شبکه یک تهیه و شنبه ها و دوشنبه ها حدود ساعت 20، پخش می شود، دعوت کرد.

محمدحسین مهدویان مهمان «کتاب‌باز»

امشب ۶ بهمن ماه محمدحسین مهدویان کارگردان و نویسنده ساعت ۱۹ با حضور در استودیوی برنامه‌ تلویزیونی کتاب‌باز با سروش صحت به گفت‌وگو می‌نشیند.

این کارگردان و نویسنده از مسیر فیلمساز شدن‌ خود و همچنین ساخت اولین فیلم‌ خود با عنوان «ایستاده در غبار» خواهد گفت.

وی که پیش از ورود به سینما، مجموعه مستند «آخرین روزهای زمستان» را کارگردانی کرده است، در این برنامه‌ تلویزیونی به چگونگیِ تبدیل محرومیت به خلاقیت و همچنین تبدیل کردن نقطه ضعف‌ به نقطه قوت خواهد گفت.

برنامه‌ تلویزیونی کتاب‌باز به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و با اجرای سروش صحت، هر هفته شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۱۹ در شبکه‌ی‌ نسیم پخش و روز بعد در ساعات ۱ ، ۹ و ۱۴ بازپخش می‌شود.

آسیب‌های قابل کنترل در زندگی دختران موضوع این هفته «شکلات تلخ»

تهیه کننده برنامه شکلات تلخ گفت: برنامه شکلات تلخ در ایستگاه ۵۹ با موضوع آسیب شناسی زندگی دختران در ارتباط با خانواده‌ها به شیوه‌های پیشگیری رسید.

کارگردان و تهیه کننده مستند شکلات تلخ در همین راستا ادامه داد: بعد از رسیدن به چرایی‌های زندگی دختران نوجوان و شناخت درخواست‌ها و خواسته‌های این گروه سنی که اصولا به تعاریف روحی و روانی آن‌ها مرتبط است و قطعا حساسیت این گروه سنی را در ارتباط با خانواده و جامعه بالا می‌برد به راهکارهای پیشگیری از فاصله گرفتن نوجوانان به خصوص دختران از خانواده‌ها رسیدیم.

وی ابراز کرد: مستند شکلات تلخ با مطالعات اتاق فکر و گروه جامعه شناسان و روانشناسان مشاور برنامه به دلایل اصلی فاصله گرفتن دختران نوجوان از خانواده‌ها رسید و جدا از تزلزل خانواده‌ها متأثر از طلاق والدین، اعتیاد یکی از والدین و البته مسائل اقتصادی به این نکته رسید که راهکار نجات بسیاری از آسیب‌های مرتبط با خانواده به معقوله عدم گفتگو، شناخت و شنیدن در میان اعضای خانواده مرتبط می‌شود.

کارگردان این مستند تلویزیونی خاطرنشان کرد: در گفت‌وگو با زهرا فرحزادی، روانشناس و دکتر فاطمه رضوان مدنی رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور و چند مورد آسیب دیده موضوع فوق را بررسی می‌کنیم و راهکار پیشگیری از فقدان روابط صحیح دختران و اعضای خانواده را به تحلیل و بررسی می‌گذاریم.

شکلات تلخ روزهای یک شنبه و سه شنبه حوالی ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

سریال پلیسی «پوآرو»، از شبکه چهار سیما پخش می شود

بنا به درخواست مکرر همیشگی مخاطبان مبنی بر ادامه پخش مجموعه تلویزیونی پوآرو و فصل های جدیدش، به همت تامین برنامه این شبکه، این مجموعه از ابتدا تا فصل آخر آن که تولید 2013 می باشد از بامداد یکشنبه پخش آن شروع شده است.

پوآروی آگاتا کریستی یک مجموعهٔ تلویزیونی درام بریتانیایی است که از ۸ ژانویهٔ ۱۹۸۹ تا ۱۳ نوامبر ۲۰۱۳ به مدت ۲۵ سال پخش می‌شد. دیوید سوشی در نقش کارآگاه مشهور هرکول پوآرو ساخته دیوید بنت بازی کرده‌است.

این مجموعه بر پایه داستان‌های کوتاه و بلند آگاتا کریستی با محوریت هرکول پوآرو ساخته‌شده‌است. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند.

پوآرو یکی از محبوب ترین کاراکترهای کارآگاه در دنیای فیلم و سینما و به طور حتم باهوش ترین کاراکاه بود.

هرکول پوآرو کارآگاه تخیلی بلژیکی است که توسط آگاتا کریستی نویسندهٔ شهیر انگلیسی خلق شده‌است. او را می‌توان از مشهورترین شخصیت‌های داستانی تاریخ ادبیات دانست. او در بیش از سی داستان بلند و بیش از پنجاه داستان کوتاه به عنوان شخصیت اصلی ظاهر شده‌است و از این لحاظ نیز از رکوردداران است.

پوآرو بلژیکی است و قبلاً عضو نیروی پلیس بلژیک بوده اما داستان‌های او وقتی آغاز می‌شود که به انگلستان آمده و کارآگاه خصوصی گشته. اولین داستانی که او در آن شرکت داشته «ماجرای اسرارآمیز در استایلز» است و آخرین آن‌ها «پرده» است که در آن پوآرو می‌میرد و به نوعی خود را می‌کشد. از خصوصیات اخلاقی پوآرو، می‌توان به مرتب و منظم بودن بیش از حد او، و نیز به علاقه‌مندی زیاد او به غذا و غذا خوردن اشاره کرد.

رمان‌های پوآرو تا بحال بارها دستمایه تئاتر و سینما بوده‌اند و بازیگرانی همچون آلبر فینی، پیتر یوستینف و دیوید سوشِی از جمله بازیگرانی بوده‌اند که به جای او ایفای نقش کرده‌اند.

فهرست داستان‌های مربوط به شخصیت پوآرو عبارتند از: قتل در قطار سریع‌السیر شرق، قتل در میان رود نیل، ماجرای اسرار، آمیز در استایلز، مرگ راجر آکروید، پرده، قتل مرموز، رویا، قتل به ترتیب الفبا، چهار غول بزرگ، راز قطار آبی، مرگ خانم مک‌گینتی، قتل در زمین گلف، دختر سوم، پنج خوک کوچک، تراژدی در سه پرده، ملاقات با مرگ، جنایت در کریسمس، شاهد خاموش، قتل در تعطیلات، قتل در بین النهرین، قتل با کتاب جادو، تصویر تلخ یک، نقاش، گربه ای در میان کبوتران.

مجموعه تلویزیونی 54 قسمتی پوآرور هر روز 30 دقیقه بامداد و18 عصر از شبکه چهار سیما پخش می شود.

برچسب‌ها سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون معاونت سیمای صداوسیمای جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون اخبار کنکور علی شهاب الدین سیما منصوب شد نظرات خود تهیه کنندگی معاونت سیما روابط عمومی برنامه ریزی خنداننده شو خانواده ها شبکه آموزش فضای مجازی پخش می شود شکلات تلخ شبکه چهار سینما ملت ایفای نقش شبکه قرآن اداره کل حسن زاده فصل جدید کتاب باز رسانه ای ده نمکی ۱۰ هزار فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم ملی فوتسال ایران و بحرین در شبکه ورزش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شبکه ورزش سیما این روز‌ها پخش مستقیم رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را در جدول پخش خود دارد.
برنامه «۲۰۲۰» که برنامه تخصصی فوتسال است امروز شنبه یکم اردیبهشت ماه از حوالی ساعت ۱۷:۰۰  به پوشش زنده تقابل ایران و بحرین به شکل ویژه می‌پردازد.
تحلیل عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در این رقابت‌ها و گزارش اختصاصی این دیدار از ویژگی‌های این ویژه برنامه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»
  • برنامه «مثبت آموزش» از شبکه آموزش سیما
  • دیدار تیم ملی فوتسال ایران و بحرین در شبکه ورزش