Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: براساس وضعیت تهران، دو سوم کارکنان باید سرکار حضور یابند و یک سوم هم دورکار باشند.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: پروتکل‌ها و محدودیت‌ها در تهران تغییری نکرده است. بنابراین رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است و هر گونه عادی انگاری، شرایط را دشوار خواهد کرد.

استاندار تهران درباره وضعیت حضور کارکنان به ادارات گفت: براساس وضعیت تهران، دو سوم کارکنان باید سرکار حضور یابند و یک سوم هم دورکار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی با تاکید براینکه محدودیت‌ها طبق روال گذشته است و همان محدودیت‌ها خواهد داشت، افزود: شرایط فعلی در نتیجه تلاش مسوولان، کادر درمان و همکاری و همراهی موثر مردم به دست آمده است و نباید با غفلت و بی‌توجهی شاهد موج دیگری در تهران و دیگر استان‌ها باشیم.

وی درباره وضعیت تردد استان تهران به دیگر استان‌ها و برعکس گفت: تردد  از / به تهران به استان‌هایی که قرمز یا نارنجی نیستند، منعی ندارد چون استان‌های زرد با زرد می‌توانند باهم تردد داشته باشند.  اما اگر استانی نارنجی یا قرمز باشد حق تردد از/ به تهران را ندارند.

به گزارش ایرنا، ‌ طبق اعلام ظهر امروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۲۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۷ هزار و ۴۸۱ نفر رسیده است.

براساس این گزارش،  تاکنون یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۰۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۸ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۱۸۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

/ایرنا 

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت فرد مبتلا به کرونای انگلیسی

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محدودیت ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بررسی وضعیت بارش‌های از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) نشان از آن دارد که باوجود بارندگی‌ها، وضعیت هنوز مطلوب نشده است.

آمارهای منتشر شده نشان از آن دارد که از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) تا ۲۹ فروردین ۱۸۹.۹ میلیمتر بارش در کل کشور رخ‌داده است. این میزان بارش در حالی است که متوسط بارش کشور در سال‌های پر بارش ۲۵۰ میلیمتر است.

میزان بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت (۲۰۹.۲ میلیمتر) ۹ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (۱۸۰.۸ میلیمتر) ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین آمارهای منتشره نشان از آن دارد که وضعیت بارشی ۱۱ استان کشور نسبت به سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) با کاهش همراه است.

استان بوشهر با ۱۵۱ میلیمتر بارش از ابتدای سال آبی جاری تا ۲۹ فروردین در مقایسه با ۳۰۳.۶ میلیمتر بارش سال آبی گذشته، با ۵۰ درصد کاهش در صدر استان‌های کم‌بارش قرار گرفته است.

استان خراسان جنوبی هم با دریافت ۸۲.۱میلیمتر بارش کم‌ترین میزان بارندگی را در سال آبی جاری دریافت کرده است.

استان‌های فارس، کرمان، تهران، سمنان، زنجان، اصفهان، لرستان، ایلام، و کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های درگیر کاهش بارش هستند.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد