Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@15:45:36 GMT

فیلم/سختی‌ها و خلاقیت‌های معلمان در دوران کرونا

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۵۷۵۶

فیلم/سختی‌ها و خلاقیت‌های معلمان در دوران کرونا

خلاقیت‌های ویژه ای که معلمان برای جذب دانش آموزان به خرج دادند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت و گو با معلمانی نمونه که در دوران کرونا با سختی های کار خود، خلاقیت‌هایی ویژه برای جذب دانش آموزان به خرج دادند را ببینید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۶ بهمن | ساعت:15:50 دانلودDownload کلیدواژه: دانا کرونا معلم دانش آموز شاد اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ ناوهای آمریکا در تیررس موشک‌های ایرانی فیلم/سخنرانی قابل تامل حاج قاسم فیلم/خشونت پلیس آمریکا فیلم/ واکنش جالب مردم به حقوق ۸۸ میلیونی یک مدیر دولتی! فیلم/ چه افرادی می‌توانند از خط ویژه تردد کنند؟ صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت و شکوفایی مدارس در چهل سال دوم انقلاب پررنگ‌تر است

به گزارش خبرنگار مهر، رضامراد صحرایی در جمع خیرین مدرسه ساز سازمان نوسازی مدارس گفت: امید در ادبیات دینی ما از یک سو و از در ادبیات سیاسی ما از سوی دیگر چهره ویژه‌ای دارد؛ در روایات دینی و قرآنی ما هم به این موضوع اشاره شده است که به آنچه امیدش را نداریم امیدوارتر باشیم. زیرا حکمت‌های خداوند در روایات دینی و قرآنی حاوی همین نکته و اهمیت امیدواری در مسیر آینده است.

صحرایی چرخه آرمان خواهی، امید و عقلانیت را برای پیشرفت در آینده ضروری دانست و گفت: پیشرفت کشور با موتور آرمان خواهی، با سوخت امید و فرمان تعقل حرکت می‌کند. در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که منشور حرکت نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال دوم خود است جایگاه علم و امید بسیار برجسته است و هیچیک از این دو بدون دیگری نمی‌تواند مثمر ثمر باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه علم در دست کسانی موفق و مفید خواهد بود که امید و ایمان داشته باشند؛ گفت: اینکه دشمنان جمهوری اسلامی و ایران در یک جنگ ترکیبی وسیع به دنبال گسترش حس ناامیدی و یأس هستند دلیلی بر اهمیت امیدآفرینی است و آن چیزی که نسل جدید را مأیوس و ناامید می‌کند دیدن پیشرفت‌ها و لمس دستاوردهاست.

صحرایی با اشاره به دستاورد محققان و اندیشمندانی همچون مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی گفت: وقتی دانش آموزان سمپادی که ۲ درصد دانش آموزان کشور هستند؛ با تیزهوشی بر روی عرشه کشتی در سواحل جنوب، قدرت کشور را درک می‌کنند امید در دل آنها خاموش نشدنی می‌شود؛ یا دانش آموزانی که به یک شرکت دانش بنیان مراجعه می‌کنند و نتایج و پیشرفت‌های علمی آنان را می‌بینند امید در دل آنها جوانه می‌زند.

وی با تاکید بر اینکه ما در جنگی پیوسته با استکبار قرار داریم؛ گفت: تهاجم فرهنگی و تهاجم هشت ساله جنگ تحمیلی که علیه کشور ما صورت گرفت؛ هر کشوری را از پا در می‌آورد اما ایران عزیز ما علی رغم مشکلات روی پای خود ایستاده است. دلیل این ایستادگی امید، ایمان، پایمردی و هویت ملی غرورآفرین ماست. کار اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت و تمام گروه‌ها هم حمایت از پیشرفت کشور است.

صحرایی با بیان اینکه مدرسه مزرعه آینده است؛ گفت: بذری که دیروز در مدرسه کاشته شده امروز به عالمان و متخصصان فناوری‌های نوین تبدیل شده است. بذری که امروز کاشته می‌شود به مراتب پربارتر و پرثمرتر از بذر دیروز است. خلاقیت در کودکی توسط معلم و در چهاردیواری کلاس رشد می‌کند. نسل جدید و مدارس امروز کشورمان هم به همه ما نشان داده است که منبع قدرت امروز ما هستند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این نگاه که مدرسه قوی تضمین کننده آینده ایران قوی است نگاه مطمئن ماست؛ گفت: ایران قوی با اقتصاد قوی، با فرهنگ و علم قوی شکل می‌گیرد. از این نظر کار کسانی که مدرسه می‌سازند یا مدرسه‌ای را اداره می‌کنند یا مدارس را یاری می‌کنند نقش بسیار زیادی در ساختن آینده باشکوه ایرانی دارند.

کد خبر 6084335 علی قدمی

دیگر خبرها

  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • خلاقیت و شکوفایی مدارس در چهل سال دوم انقلاب پررنگ‌تر است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • حمایت شهرداری مشهد از نوآوری و خلاقیت شرکت‌های دانش‌ بنیان
  • آغاز نخستین رویداد خلاقیت و نوآوری مشهد