Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، هاشم امینی اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری ۱۴ پروژه در بخش آب به بهره‌برداری می‌رسد و پروژه کلکتور فاضلاب شاهین‌شهر و منطقه ۶ اصفهان در بخش فاضلاب در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در دهه فجر ۴ مخزن آب در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد افزود: مخزن هزار مترمکعب در شهر دامنه در شهرستان فریدن، مخزن ۲ هزار مترمکعبی در دهق نجف آباد، مخزن ۱۰۰ مترمکعبی روستای چیرمان کوهپایه، مخزن ۵۰ مترمکعبی روستای آبچویه کوهپایه در این ایام در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرند، همچنین بازسازی مخزن ۱۰۰ مترمکعبی روستای ازونبلاغ در شهرستان فریدن به پایان رسیده و در بهمن ماه بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح آزمایشگاه میکروبیولوژی در شهر نجف‌آباد بیان کرد: از آنجایی که ارتقای کیفی آب شرب مردم برای فعالان صنعت بسیار حائز اهمیت است، راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبیولوژی در دستور کار قرار گرفت.

امینی با اشاره به بهره‌برداری از سیستم تله‌متری و مانیتورینگ منابع آبی روستاهای بخش بن رود عنوان کرد: در این ایام، سیستم تله‌متری و مانیتورینگ منابع آبی ۱۷ روستای بخش بن رود عملیاتی می‌شود تا از این پس آب شرب عادلانه میان روستاییان توزیع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ادامه داد: در دهه فجر سال جاری با بهره‌برداری از ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب، اهالی روستای جشوقان منطقه کوهپایه ازآب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی تقویت منابع آب محلی را در سطح استان اصفهان بسیار حائز اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: به منظور تقویت منابع آب محلی حفر چاه در برخی از نقاط استان در دستور کار قرارگرفت، که در دهه فجر ۵ حلقه چاه جدیدالحفر افتتاح می‌شود و ۴ حلقه چاه در منطقه ۶ اصفهان و یک حلقه در شاهین‌شهر در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

امینی با بیان اینکه با یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفا شهری و روستایی یکی از اولویت‌های اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده آب در روستاها بوده است، گفت: ۱۹.۵ کیلومتر شبکه فرسوده آب در خور و بیانک، پس از بازسازی و اصلاح در دهه فجر امسال در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر/

منبع: فارس

کلیدواژه: هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بازسازی شبکه فرسوده آب آزمایشگاه میکروبیولوژی مدار بهره برداری قرار استان اصفهان دهه فجر منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد

تأسیسات و پروژه خط لوله ۱۴ اینچ فرآورده‌های نفتی تبریز - خوی - ارومیه با ظرفیت انتقال روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شانا، به‌نقل از شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، پروژه ساخت خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌ نفتی با ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

این طرح در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا درآمده و هم‌اکنون به پیشرفت ۹۹.۲درصدی رسیده و در مرحله نهایی و آماده‌سازی به‌منظور تحویل به بهره‌بردار است.

طول این خط لوله در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر با طول انشعاب ۳۷ کیلومتر است. همچنین، تولید و تأمین کالا و تجهیزات به‌کاررفته در این پروژه به‌عهده شرکت‌های داخلی بوده است و زمینه اشتغال سالانه هزار و ۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار