Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، طراحی ظاهری و گرافیکی برای یک سایت فروشگاهی بسیار مهم و قابل توجه است. طراحی سایت مبنا از مجموعه‌های فعال در زمینه طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی با سابقه فعالیت طولانی می‌باشد که با توجه به تجربه بالای خود و استفاده از ابزارهای مناسب و همچنین بکارگیری از پرسنل مجرب توانسته در این زمینه موفقیت‌های زیادی را کسب نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی ظاهری از موارد قابل توجه کاربر

برای اینکه بدانید طراحی سایت برای فروشگاه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد بهتر است با مهمترین عامل تاثیر گذار بر روی افزایش مخاطب و بازدید کننده وب سایت‌های فروشگاهی که طراحی ظاهری می‌باشد آشنا شوید. اولین موردی که کاربر بعد از ورود به سایت با آن برخورد خواهد کرد ظاهر سایت است. در صورتی که ظاهر سایت مناسب باشد مخاطب نیز به بازدید از بخش‌های مختلف آن ترغیب خواهد شد اما در غیر این صورت چندان علاقه‌ای به بازدید از سایت نشان نداده و بعد از یک بازدید کوچک دلزده شده و به سراغ وب سایت دیگری خواهد رفت. در طراحی سایت ظاهر بسیار مهم است اما در طراحی فروشگاه اینترنتی این موضوع از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار می‌باشد. استفاده از قالب گرافیکی متناسب با نوع کسب و کار، طراحی گرافیکی زیبا برای بخش‌های مختلف و همچنین در نظر گرفتن یک لوگو برای اعتبار هر چه بیشتر در طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار حائز اهمیت هستند.

سرعت بالای سایت و تسهیل در بازدید و خرید

حتماً بارها برای شما پیش آمده که به دلیل کند بودن بارگزاری صفحات سایت و عدم توانایی در دسترسی به بخش‌های مختلف در مدت زمان کوتاه از جستجو در سایت و خرید صرف نظر کرده اید که از این رو باید در طراحی سایت فروشگاهی توجه زیادی بر روی سرعت بارگزاری صفحات داشته باشید. سرعت پایین اینترنت در کشور ما اجازه طراحی صفحات سنگین در طراحی فروشگاه اینترنتی را نمی‌دهد و وب سایت‌هایی که از این دسته صفحات سنگین برخوردار هستند در نتیجه نمی‌توانند چندان موفق عمل کرده و فروش خوبی را نیز عاید فروشگاه کنند.

محصولات باید به راحتی در دسترس کاربرد قرار داشته باشند

در ادامه مطلب طراحی سایت برای فروشگاه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد قصد داریم تا به سهولت در دسترسی به محصولات اشاره داشته باشیم. سهولت در دسترسی به محصولات بسیار حائز اهمیت است و کاربر نباید با ورود به سایت سر در گم شده و به راحتی محصول مورد نیاز خود را یافته و خریداری کند. در طراحی سایت فروشگاهی باید از رابط کاربری مناسب و همچنین ابزارهای جستجوی هوشمند و همچنین نحوه چینش مناسب بهره گرفته شود تا کاربر بعد از ورود به سایت به راحتی بتواند به محصول مورد نیاز و یا بطور کلی به آنچه که مد نظر دارد دست یابد. یکی از مواردی که در طراحی فروشگاه اینترنتی و چند سالی است که طراحان مورد استفاده قرار می‌دهند جستجوی پیشرفته می‌باشد. جستجوی پیشرفته در کنار مواردی همچون چینش صحیح آیتم‌ها و رابط کاربری مناسب کمک بیشتری به کاربر برای دسترسی آسان به محصول خواهد کرد. جستجوی پیشرفته در طراحی سایت‌هایی همچون خبری و شرکتی شاید چندان اهمیتی نداشته باشد که مطمئناً نیز اینگونه است اما در مقابل در طراحی فروشگاه اینترنتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. طراحی سایت مبنا تا کنون پروژه‌های زیادی را در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و همچنین خبری و شرکتی به انجام رسانده است و در تمامی پروژه‌های انجام شده نیز با توجه به پیاده سازی متدهای کاربرپسند و همچنین مطابق با استانداردهای روز دنیا توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

بررسی دقیق محصول با استفاده از تصاویر واضح و شفاف

در طراحی فروشگاه اینترنتی باید این امکان ایجاد شود تا کاربر بتواند محصول مورد نظر خود را به خوبی مورد بررسی قرار دهد. هر کاربری که قصد خرید یک محصول را داشته باشد ابتدا بررسی‌هایی را بر روی آن انجام می‌دهد و آمارها نشان داده بیشتر از ۵۰ درصد بررسی‌ها بر روی تصاویر کالا می‌باشد. مشتری تمایل دارد تا تصاویر کامل و مهم‌تر از هر چیز واضح و شفافی را از محصول مشاهده نماید که از این رو طراح نیز باید به این موضوع توجه داشته باشد. البته تصاویر محصول توسط کاربر نیز به راحتی قابل تعویض هستند و می‌تواند تصاویر دیگری را جایگزین کند اما تصاویری در ابتدا و برای تکمیل سایت برای هر محصول بارگزاری می‌شوند و همچنین تصاویری نیز بصورت ثابت در سایت قرار داده می‌شوند که همگی این تصاویر باید از وضوح و شفافیت بالایی برخوردار باشند.

سازگاری با موبایل و سئو از دیگر ویژگی‌ها در طراحی فروشگاه اینترنتی

آخرین موردی که در رابطه با مطلب طراحی سایت برای فروشگاه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد باید به آن بپردازیم سازگاری صفحات سایت با مرورگر موبایل و همچنین سئو می‌باشد. صفحات در طراحی فروشگاه اینترنتی باید به خوبی با موبایل و گوشی‌های هوشمند سازگاری داشته و یا اصطلاحاً رسپانسیو باشند. صفحات سایت رسپانسیو شده زمانی که با گوشی‌های هوشمند باز و مشاهده شوند هیچ گونه به هم ریختگی در محتوا و گرافیک نخواهند داشت در صورتی که صفحاتی که رسپانسیو نیستند تنها در مرورگرهای کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها و آن هم در حالت ماکسیمایز قابل مشاهده هستند. از دیگر ویژگی‌هایی که در طراحی سایت فروشگاهی باید برای آن در نظر گرفته شود سئو سایت می‌باشد. سئو سایت از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در نظر گرفته شود. همان اندازه که موارد یا شده در بالا مهم هستند سئو نیز اهمیت زیادی دارد. سئو به معنای بهینه سازی سایت می‌باشد و می‌تواند این امکان را ایجاد کند که سایت شما در جستجوی گوگل نتیجه بسیار بهتری را به خود اختصاص دهد و در نتیجه با افزایش رتبه سایت، فروش شما نیز تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

طراحی سایت مبنا آمادگی دارد تا طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی را برای شما آن هم با تعرفه مناسب به انجام برساند و تا کنون نیز وب سایت‌های زیادی را در زمینه‌های گوناگون و به صورت کاملاً اصولی راه اندازی نموده است.

https://mabnasite.ir/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5130498

منبع: مهر

کلیدواژه: طراحی سایت سئو سایت کسب و کارهای اینترنتی کسب و کار تولید داخلی گروه خودروسازی سایپا واحد صنعتی بیمه فولاد لوازم خانگی محصولات تراریخته پیامک لامپ کم مصرف شرکت آسیاتک مدیران خودرو طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی طراحی سایت وب سایت بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات

سخنران حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها گفت: حدود ۳۰ آیه قرآن کریم به حضرت حمزه سید الشهدا تطبیق داده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ ناصر رفیعی در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت، ضمن اشاره به سالروز شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) و بزرگداشت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، ماه شوال را سالروز جنگ احد در مدینه دانست و اظهار داشت: جنگ احد در سال سوم هجری و به‌نوعی انتقام شکست مشرکین از مسلمین در جنگ بدر بود.

رفیعی افزود: این جنگ که در آغاز با پیروزی مسلمین همراه بود؛اما در نهایت به‌خاطر تخلف برخی، مسلمانان شکست خوردند و 70 نفر شهید شدند که حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) یکی از این شهدای والامقام است.

 وی تبیینی از جنگ احد ارائه کرد و با بیان این که روزها در گردش است و یاری خدا در گرو استقامت در تلاش و همت است، «وَأَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَی» افزود: در جنگ احد وقتی شایع شد که پیامبر(ص) از دنیا رفتند، برخی فرار کردند؛ خداوند در قرآن کریم می‌فرماید؛ «أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ … ؛ آیا اگر پیامبر بمیرد یا کشته شود به سنت پیشینیان خود باز می‌گردید؟»؛ و نشان می‌دهد که اسلام شخصیت‌محور و وابسته به فرد نیست.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت ضمن اشاره به ایثارها و رشادت مسلمین در جنگ احد، با بیان این که حضرت حمزه(ع) محکم پای دفاع از پیامبر ایستاد، گفت: بازشناسی و معرفی حضرت حمزه را می‌توان از چهار طریق قرآن، احادیث پیامبر، کلمات ائمه اطهار علیهم‌السلام درباره حمزه و خود زندگی ایشان دنبال کرد.

 وی گزارشی از همایش بین‌المللی حضرت حمزه و تدوین کتاب هشت‌جلدی درباره این شخصیت ولای جهان اسلام ارائه نمود و بیان کرد: در ذیل حدود 30 آیه قرآن کریم به حضرت حمزه اشاره نموده، مفسرین و روایات آن را بر حضرت حمزه تطبیق داده‌اند که از جمله آن می‌توان به آیه 23 سوره احزاب «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» اشاره کرد.

رفیعی با بیان این که در جنگ بدر که در 17 رمضان روی داد هزار نفر از مشرکین در مقابل 313 نفر از مسلمین شکست خوردند؛ به سلحشوری‌های امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، حضرت حمزه و عبیده در این جنگ اشاره نمود و یادآور شد: آیه 28 سوره ص و آیه 19 سوره حج را می‌توان تبیینی از این رویداد مهم تاریخ اسلام دانست.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت به کلمات پیامبر(ص) راجع به حضرت حمزه اشاره و با بیان این که حمزه محبوب و موردتوجه پیامبر(ص) بود، گفت: پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله می‌فرمایند؛ کسی که به مدینه بیاید و به زیارت حمزه نرود به من جفا کرده است.

وی بر اهمیت پاسداشت سالروز شهادت حضرت حمزه تأکید نمود و اظهار داشت: پیامبر خدا فرمودند: «علی قائم العَرشِ مَکتوبٌ؛ حَمزةُ أسَدُ اللّه ِ و أسَدُ رسولِهِ و سَیّدُ الشُّهَداءِ»، بر ستون عرش نوشته شده است؛ حمزه، شیرخدا و شیر رسول خدا و سیّد شهیدان است.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت به روایت نبوی «أَحَبُّ إِخْوَانِی إِلَییَ عَلِییُ بْنُ أَبِی طَالِبٍ وَ أَحَبُّ أَعْمَامِی إِلَییَ حَمْزَةُ» اشاره و حضرت حمزه را محبوب‌ترین عموی پیامبر دانست و تصریح کرد: پیامبر خدا در روایتی می‌فرمایند؛ حضرت حمزه اجازه نمی‌دهد، در روز قیامت محبینش وارد جهنم شوند؛ یعنی حضرت حمزه حق شفاعت دارد.

 وی روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام دررابطه‌با حضرت حمزه را موردتوجه قرار داد و افزود: بر اساس شواهد تاریخی بعد از سقیفه وقتی امیرالمؤمنین علیه‌السلام از پله‌های مسجد پیامبر بیرون آمدند، در جمله‌ای نسبت به ناملایماتی که بر ایشان گذشت؛ فرمودند، «واحمزتا واجعفرا»؛ اگر حمزه و جعفر بود این جسارت‌ها انجام نمی‌گرفت.

رفیعی به فرازهایی از نامه 28 نهج‌البلاغه اشاره نمود و بیان کرد: امیرالمؤمنین علی (ع) در این نامه به معاویه می‌نویسد، ما مسلمانان افتخاراتی داریم که نخستین آن رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله است؛ افتخار دیگر ما حسن و حسین سید شباب اهل الجنه، فاطمه زهرا خیر نساء العالمین و حمزه سید الشهداست؛ حضرت در این نامه به حضرت حمزه افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • انواع درب ساختمان
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو
  • عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • مارسل دسایی و انتخاب ویژگی های یک بازیکن کامل / فیلم
  • (ویدئو) دارو‌های اینترنتی در داروخانه‌های مجازی
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!