Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – نیمه نخست دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین‌سازی که در این دیدار به دنبال کسب نخستین برد خود در لیگ بیستم بود، در دقیقه 5 بازی گل اول بازی را دریافت کرد. در این دقیقه آیاندا پاتوسی ارسال لوسینا پریرا را با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.

پس از این گل بازیکنان ماشین‌سازی تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشتند اما موقعیت‌های این تیم خطر چندانی روی دروازه فولاد و محسن فروزان ایجاد نکرد تا دیدار دو تیم با برتری یک بر صفر شاگردان نکونام پیگیری شود.

ترکیب ماشین‌سازی و فولاد خوزستان اعلام شد‌نکونام: شرایط‌مان در نیم‌فصل اول سخت بود/ ماشین‌سازی تیم با کیفیتی استورزشگاه دیدار ماشین‌سازی - فولاد تغییر کرد

علی‌رغم برتری نسبی ماشین‌سازی در برخی از دقایق بازی، این فولاد بود که عملکرد بهتری داشت و علاوه بر محافظت از گل زده، موقعیت‌هایی نیز روی دروازه تیم میزبان خلق کرد. این نیمه در نهایت با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

انتهای پیام/116/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برتری یک بر صفر فولاد خوزستان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم میهمان همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود هوادار به پایان رسید.

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

 

در این نیمه محسن سفید چقایی (20) و یونس شاکری (28) برای هوادار و محمدحسین آزاده (30) برای پیکان موفق به گلزنی شدند.

قضاوت این دیدار برعهده فرزاد منصوری است که در نیمه اول مسابقه علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال