Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@09:11:55 GMT

سریال خوب بد جلف و سیاوش با حجم نیم بها

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۵۸۲۷

سریال خوب بد جلف و سیاوش موج جدید سریال های نمایش خانگی است که به تازگی آماده دانلود از وبسایت دانلود فیلم (زردفیلم) شده است. همگی سریال های در حال پخش اعم از سریال شب های مافیا، همرفیق، قورباغه، ملکه گدایان را رایگان از این وبسایت در دسترس است. همچنین حجم دانلودی شما با دانلود از این سایت نیم بها محاسبه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال در این مقاله به نقد و بررسی و زمان پخش و معرفی سریال های خوب بد جلف و سیاوش می پردازیم.

سیاوش از 11 بهمن وارد می شود

پس از سریال موفق ممنوعه با بازیگری میلاد کی مرام و پخش از سرو رسانه ی پارسیان، این بار این رسانه با سریال جدیدی به نام سیاوش وارد نمایش خانگی می شوند. این پروژه به کارگردانی سروش محمدزاده و به تهیه‌کنندگی مهدی یاری، محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی زردفیلم پخش می‌شود. تولید سریال از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. موسیقی تیتراژ این سریال توسط پرواز همای ساخته شده‌است. قسمت اول این سریال جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲ ظهر پخش می شود و بقیه قسمت های آن هر جمعه ادامه می یابد.

(برای دانلود بر روی لینک روبرو کلیک کنید.) دانلود سریال سیاوش یک ملودرام معمایی است که در آن میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، علیرضا جعفری، مهدی حسینی‌نیا، سوگل خلیق، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، محمد ولی‌زادگان، مهدخت مولایی، علی عامل‌هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری حضور دارند و مجید صالحی در نقش و گریمی متفاوت هنرنمایی کرده است.

مکان تولید: تهران

فیلم‌برداری: مهران ممدوح

تدوین‌گر: سیامک مهماندوست

تولیدکننده موسسه: سرو رسانه پارسیان

خوب بد جلف از 10 بهمن وارد می شود

پس از فیلم کمدی و خنده دار خوب بد جلف 2 عوامل به این نتیجه رسیدند که ادامه ی این فیلم را با سریالی 15 قسمتی به پایان برسانند. نویسنده و کارگردان: پیمان قاسم خانی و همچنین بازیگران بی نظیری همچون آناهیتا درگاهی , امیر مهدی ژوله , پژمان جمشیدی , حامد کمیلی , سام درخشانی , گوهر خیراندیش , محمد بحرانی در این سریال ایفای نقش می کنند. در ادامه ی داستان این سریال سام و پژمان به عنوان گروگان به همراه کیک زرد توسط آصف رئیس گروه جانفدایان داغستان آزاد دزدیده شده‌ اند و قرار است از مرز شمال غربی کشور به چچن بروند و از طرفی جاسوسان ارتش سری در جستجوی ردی از آنها هستند.

دانلود سریال خوب بد جلف

تهیه‌کننده: محسن چگینی

مکان تولید: تهران، قشم

تدوین‌گر: میثم مولایی

مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی

نویسنده مهراب قاسم خانی، امیرمهدی ژوله

تعداد قسمت ها : 15

غوغایی جدید در نمایش خانگی

همانطور که در جریان هستید سایت های VOD برای بازدید و درآمد بیشتر با ترفند جدیدی به نام سریال های انحصاری غوغای جدیدی به پا کردند که کاربران مجبور شوند از هر دو رسانه اکانت تهیه کنند و با عناوین و سریال ها جذاب باعث شوند درآمد بیشتری را کسب کنند. اکثر مردم فریب نمایش آنلاین رایگان از ایرانسل و همراه اول را میخورند اما از این قافل هستند که در واقع هزینه ی خرید قانونی فیلم را با هزینه ی حجم های گران ایرانسل و همراه اول پرداخت میکنند درصورتی که فایل دانلود شده ای از فیلم ندارند! شما با دانلود از زردفیلم علاوه بر حجم مصرفی نیم بها فایل دانلود شدهی دارید که به صورت قانونی می توانید از آن استفاده کنید.

سریال های در حال پخش از زردفیلم: سیاوش، خوب بد جلف، سریال شب های مافیا، همرفیق، قورباغه، ملکه گدایان

منبع: الف

کلیدواژه: نمایش خانگی خوب بد جلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال نتوانست از فرصت میزبانی در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نهایت استفاده را ببرد و با وجود برتری دو بر یک این تیم مقابل العین، اما نماینده امارات به لطف پیروزی چهار بر دو در بازی رفت، توانست راهی مسابقه فینال شود.

الهلال که برای صعود به این مرحله و در مرحله یک هشتم نهایی از سد سپاهان گذشته بود، با شکست در بازی امشب، با زخم زبانی از سوی مدافع اصفهانی ها روبرو شد جایی که سیاوش یزدانی حرکت جنجالی خود در کینگدام آرنا را به آنها یادآوری کرد.

در بازی برگشت و در شرایطی که سپاهان با یک گل از الهلال پیش بود، یزدانی به علت خطا به روی مالکوم، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. او هنگام ترک زمین، با دستانش نتیجه یک بر صفر بازی را به تماشاگران الهلال نشان داد اما در نهایت میزبان موفق شد با حساب سه بر یک برنده از زمین خارج شود.

پس از آن بازی بود که هواداران الهلال با هجوم به صفحه شخصی یزدانی، نتیجه مسابقه و شکست 6 بر 2 سپاهان (در مجموع دو بازی رفت و برگشت) را به مدافع سابق استقلال یادآوری کردند و آخرین پست او با کامنت های پرتعداد هواداران تیم عربستانی مواجه شد.

حالا و پس از شکست الهلال، یزدانی برای تلافی این موضوع، زیر پست اعلام نتیجه پایانی دیدار الهلال و العین حرکت جنجالی خود و نشان دادن نتیجه 1 – 0 را کامنت کرده است تا ضمن اینکه نمکی بر زخم هواداران تیم عربستانی بریزد، حذف و ناکامی آنها از رسیدن به بازی فینال را بخاطر یک گل را به آنها یادآوری کند.

الهلال در مجموع دو بازی رفت و برگشت با حساب پنج بر چهار از العین شکست خورد و نتوانست راهی مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • اصفهان به رنگ نجوم
  • خاطرات تلخ سیاوش چراغی پور؛ از کارتن خوابی تا التماس برای کار
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403