Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان شاهرود از توقیف تور غیرمجاز گردشگری شاهرود به جزیره قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حمیدرضا حسنی روز دوشنبه به رسانه ها ابراز داشت: در پی تبلیغات غیرمجاز  فردی در فضای مجازی مبنی بر اجرای تور گردشگری به مقصد جزیره قشم، با بررسی‌های انجام‌شده تور مذکور فاقد مجوزهای لازم بود و با حکم دادستان شهرستان و هماهنگی نیروی انتظامی و اماکن عمومی از اجرای این تور جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جلوگیری از برگزاری این تور را در حفظ سلامت و امنیت شهروندان و حمایت از راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز موثر دانست.

در شهرستان شاهرود هشت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعالیت داشته و ۳۵ راهنمای دارای مجوز اجرای تورهای گردشگری نیز با این دفاتر همکاری دارند.

جزیره قشم در فصل زمستان همواره مورد توجه گردشگران از نقاط مختلف کشور قرار می گیرد و این در حالی است که مسئولان استان هرمزگان به خاطر خطر شیوع کرونا همواره مردم سراسر کشور را به پرهیز از سفر به این استان دعوت می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک با حضور نزدیک به 40 نفر از هنرمندان این حوزه و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در شهرهای سمنان و شاهرود برگزار شد.

در این دوره آموزش تخصصی هنرمندان سفال و سرامیک استان با طراحی بدنه سفال، رفع معایب لعاب، اصلاح و بهینه‌سازی گل و اصلاح کوره و حرارت دهی آشنا شدند.

اولین روز از این دوره آموزشی، با حضور 20 هنرمند سفال و سرامیک شهرستان‌های سمنان، گرمسار، سرخه و مهدی‌شهر، در سمنان و دومین روز آن با حضور 20 هنرمند دیگر از شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی، در شهرستان شاهرود برگزار شد.

این دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان باهدف افزایش سطح دانش فنی و هنری هنرمندان صنایع‌دستی و ارتقاء صنایع‌دستی استان با همکاری جهاد دانشگاهی استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان برگزار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898726

دیگر خبرها

  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • آستیپالیا ؛ اینجا 3 هزار نفر جمعیت دارد و فوق العاده دیدنی است (+تصاویر)
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد