Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعباس فخرآور رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان که از طرفداران پر و پا قرص دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بود، قبل و بعد از اعدام روح الله زم لیدر آمدنیوز اظهارات متناقضی را به زبان آورد.

وی قبل از دستگیری روح الله زم دست به تمسخر وی می‌زد و زم را فاقد هوش و دانش توصیف می‌کرد، اما پس از اعدام وی گفت روح الله زم موسس کنگره ملی ایرانیان، عضو سنا و موسس آمدنیوز بزرگترین رسانه‌ای که تاریخ ایران به خود دیده است، بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله زم به طور ناگهانی از داخل حلقه طناب دار بال درآورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: امیرعباس فخرآور روح الله زم کنگره ملی ایرانیان پارسی خبر روح الله زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟

بهروز افخمی که در جشنواره فجر سال گذشته برای فیلم «صبح اعدام» سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را دریافت کرد، از برنامه‌ریزی برای اکران این فیلم خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهروز افخمی در تدارک اکران تابستانی «استاد» و «صبح اعدام» است.

 او که فیلم «استاد» را هنوز اکران نکرده است، گفت: قصد دارم هر دو فیلم را تابستان امسال در سینما‌ها به اکران عمومی برسانم.

«استاد» به کارگردانی عماد حسینی نخستین تجربه کارگردانی این فیلمساز بود که به تهیه‌کنندگی بهروز افخمی ساخته شد. افخمی قصد دارد به عنوان تهیه‌کننده دومین فیلم عماد حسینی را نیز جلوی دوربین ببرد و به دنبال گرفتن پروانه ساخت آن است.

فیلم «استاد» که در جشنواره فجر دو سال قبل رونمایی شد، داستانی را با بازی حسن معجونی با اشاره به ماجرای جنبش «می‌تو» روایت می‌کند.

فیلم «صبح اعدام» نیز در ژانر تاریخی ـ سیاسی معاصر، روایت‌گر آخرین ساعت‌های پیش از تیرباران طیب حاج‌رضایی و اسماعیل رضایی است.

افخمی همچنین گفت: یکی از برنامه‌های سال جدیدش تمام کردن رمانی است که می‌خواهد در ارتباط با قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر بنویسد.

دیگر خبرها

  • تلاش کنگره آمریکا برای فروش تیک‌تاک ادامه دارد
  • هشدار رئیس سیا درباره شکست اوکراین تا پایان سال
  • ایران گزینه دیگری جز پاسخ گویی به اسرائیل نداشت | سخنرانی وزیر امور خارجه ایران در سازمان ملل | پیشنهاد ایران در شورای امنیت درباره غزه
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟