Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@18:47:33 GMT

لیگ یک / آقای گل، شاگردان عنایتی را صدرنشین کرد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۶۰۴۳

لیگ یک / آقای گل، شاگردان عنایتی را صدرنشین کرد

پیروزی در حساس‌ترین دوئل هفته یازدهم لیگ یک، شاگردان رضا عنایتی را به صدر جدول فرستاد تا آن‌ها همچنان بخت اول صعود به لیگ برتر برشمرده شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین دیدار هفته لیگ دسته اول، دو تیم هوادار تهران و استقلال خوزستان، مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر که از همان هفته آغازین فصل جدید خود را در جمع بالانشینان جدول قرار داده بودند، به مصاف هم رفتند؛ دیداری که به میزبانی شاگردان عنایتی دنبال می‌شد و آن‌ها از این فرصت میزبانی به خوبی استفاده کردند و تیم برتر زمین هم در نیمه نخست بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آبی‌پوشان هم چند فرصت خوب گلزنی داشتند که ایستادگی خط دفاعی هوادار مانع از آن شد.

 

در نیمه دوم فشار هوادار برای رسیدن به گل برتری دوچندان شد تا این‌که سرانجام حمید کاظمی، آقای گل لیگ یک پس از سه هفته ناکامی در گلزنی، موفق شد گلی مهم و کلیدی را برای تیمش به ثمر برساند و 25 دقیقه پایانی بازی بسیار مهیج دنبال شد؛ اما شاگردان خلیفه اصل موفق به زدن گل تساوی نشدند تا هوادار با پیروزی 6 امتیازی خود را یکه‌تاز جدول لیگ یک کند.

 

شاگردان عنایتی با این پیروزی 21 امتیازی شدند و صدر جدول را با تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان به دست آوردند؛ ضمن آن‌که آبی‌پوشان اهوازی با این شکست جایگاه دوم خود را از دست دادند و برای سومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماندند تا جایگاه دوم به مس کرمان برسد.

هوادار تهران استقلال خوزستان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوادار تهران استقلال خوزستان دسته یک لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در دیدار باقی مانده از هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور، استقلال ملاثانی ۲ بر صفر میزبانش خوشه طلایی را شکست داد. در جدول لیگ دسته یک، استقلال ملاثانی با ۳۳  در رده دوازدهم قرار دارد و خوشه طلایی با ۱۵ امتیاز در انتهای جدول قرار  گرفته است.  

در جدول لیگ دسته یک خیبرخرم آباد با ۶۱، چادرملو با ۵۶ و فجرسپاسی با ۵۵ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • تجلیل باشگاه هوادار از رضا عنایتی
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو