Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام ذوب آهن اصفهان اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ در پایان سومین روز معاملاتی هفته سهام شرکت ذوب آهن اصفهان با افت ۴.۱درصدی، قیمت ۴,۸۹۱ریال را ثبت کرد و به این ترتیب نام نماد «ذوب» در بین نمادهای پرتراکنش امروز نقش بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارزش معاملات امروز «ذوب» به رقم ۱۴۰میلیارد تومان رسید و بیش از ۲۸۰میلیون برگه سهم این نماد رد و بدل شد. در سمت فروش حقیقی‌ها ۷۹درصد سهام ذوب آهن اصفهان را خریدند و کدهای حقوقی خریدار ۲۱درصد برگه سهم‌های این شرکت بودند. در سمت مقابل حدود ۹۵درصد از سهام شرکت ذوب آهن اصفهان توسط اشخاص حقیقی و تنها پنج درصد توسط حقوقی‌ها‌ فروخته شد.

 سهامداران شرکت ذوب آهن اصفهان در دقایق پایانی از معاملات امروز سهام این شرکت بر صف فروش این نماد نشستند تا «ذوب» قیمت ۴,۸۴۵ریال را برای قیمت آخرین معامله رقم بزند که این عدد نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات/ تزلزل در روند صعودی بازار ارزش سهام عدالت من (۵ بهمن ماه) نمای پایانی بورس امروز/ رشد ارزش معاملات در سایه خروج حقیقی‌ها اگر سهام فملی دارید، بخوانید (۵بهمن)/ صف خرید ملی صنایع مس ایران عرضه شد تحرکات روزانه صندوق‌های قابل معامله/ نمایش خیره‌کننده آوای معیار در بورس امروز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینجا کلیک کنید شرکت ذوب آهن اصفهان ذوب ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) با ۶ هزار و ۲۳۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟