Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس بین‌المللی «پیامد‌های جهانی کرونا» به صورت مجازی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ اسفندماه در دانشگاه ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کنفرانس بین‌المللی «پیامد‌های جهانی کرونا» به صورت مشترک با دانشگاه UTM مالزی در دانشگاه ایلام برگزار می‌شود.
همچنین، دو دانشگاه تهران و شهید بهشتی در داخل کشور و دانشگاه‌های نامیک کمال و اسکودار از کشور ترکیه و دانشگاه‌های سلیمانیه و کوفه از کشور عراق در برگزاری این کنفراس همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفرانس بین‌المللی پیامد‌های جهانی کرونا قرار است در روز‌های ۱۹ و ۲۰ اسفندماه سال جاری به صورت مجازی برگزار شود.
این کنفرانس در ۹ محور شامل: تاریخ بیماری‌های همه‌گیر از گذشته تاکنون، کرونا و فرهنگ و تغییرات اجتماعی، کرونا و مسائل اقتصادی و تجارت مدرن، کرونا و آموزش مجازی، کرونا و تفکرات مذهبی، کرونا و توریسم و ورزش، کرونا و سیاست و امنیت و ارتباطات بین‌المللی، کرونا و روابط خانوادگی و جنبه‌های روحی و روانی، کرونا و اقدامات پزشکی و بهداشتی برگزار می‌شود.
مقالات برتر این کنفرانس در مجلات معتبر داخلی و خارجی چاپ می‌شود و علاقه‌مندان به حضور در آن، می‌توانند آثار خود را بر اساس دستورالعمل مربوطه به زبان انگلیسی تا ۳۰ ژانویه (۱۱ بهمن‌ماه) به آدرس https://humanities.utm.my/islamic/icctme۲۰۲۱ ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ایلام ویروس کرونا پیامد های جهانی کرونا کنفرانس بین المللی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس

عضو هیات علمی بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان موفق شد با ارائه یک اختراع در مسابقات بین المللی اختراعات ارشمیدس روسیه مدال طلا این مسابقات را کسب کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو عبدالحسین همتی سراپرده عضو هیات علمی بخش مهندسی نفت دانشگاه شهید باهنر کرمان موفق شد با ارائه اختراعی با عنوان «فوم پایدار شده توسط نانو ذرات برای ذخیره سازی دی اکسید کربن در مقیاس بزرگ در زیرزمین و ازدیاد برداشت نفت» در مسابقات بین المللی اختراعات ارشمیدس روسیه مدال طلا این مسابقات را کسب کند.

در روند پژوهشی و ارائه این اختراع وی با اساتید و پژوهشگرانی از دانشگاه کیل آلمان، دانشگاه اوفای روسیه و دانشگاه نفت پکن چین، همکاری داشته است.

عبدالحسین همتی سراپرده که دارای رتبه دانشیاری است در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از حوزه انتخابیه شهرستان‌های زرند و کوهبنان واقع در استان کرمان، موفق به کسب بیشترین آرا و راهیابی به مجلس دوازدهم شد.

لازم به توضیح است او در سال ۲۰۲۲ نیز موفق به کسب جایزه ویژه مسابقات دانشمندان جوان دنیا در زمینه مهندسی نفت کشور روسیه شده بود.

شایان ذکر است، ارشمیدس بزرگترین رویداد بین‌المللی علمی کشور روسیه در زمینه اختراعات و فناوری‌های نوظهور به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری
  • ایران جزء ۱۵ کشور برتر جهانی در جذب دانشجویان بین المللی
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • اجتماع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • نخستین کنفرانس ملی مهارت اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود
  • برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک
  • نخستین کنگره بین‌المللی«اربعین و آینده علمی فرهنگی جهان اسلام»