Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@18:29:02 GMT

ارزش سهام عدالت امروز ۶ بهمن ۹۹

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۶۳۷۵

ارزش سهام عدالت امروز ۶ بهمن ۹۹


به گزارش تابناک، شاخص بورس در پایان معاملات امروز ۶ بهمن ماه با رشد ۱۲۴۰ هزار واحدی همراه بود و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۸ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۹۰ هزار تومان افزایش یافت.

ارزش هر واحد از دارا‌یکم با رشد ۶.۱۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵ هزار و ۳۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد آن به ۳ میلیون ۶ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های ۱۹.۵۱۷ تومان ثبت شد

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی محمد بزرگی احمد جهان بزرگی شاخص بورس سهام عدالت ارزش سهام عدالت مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی محمد بزرگی احمد جهان بزرگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۴۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازار‌های جهانی امروز ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

منبع: مهر

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار