Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@04:48:26 GMT

آخرین جزییات از آتش سوزی کانکس معلمان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۶۳۸۳

آخرین جزییات از آتش سوزی کانکس معلمان

امید بن عباس مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان ظهر امروز اظهار کرد: حسب بررسی کارشناسان آتش‌نشانی و پیگیری‌های صورت‌گرفته در شهرستان دزفول فرماندار این شهرستان جزئیاتی از حادثه گزارش نمود.

وی افزود: بر اساس این گزارش حادثه آتش‌سوزی ساعت ۲۲ شامگاه سه‌شنبه ۳۰ دی ماه رخ داده که پس از آن در اخبار اولیه و به صورت گسترده علت این حادثه صاعقه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته صاعقه علت این حادثه نبوده چراکه هیچ اثری از برخورد صاعقه با سقف و یا آنتن روی کانکس پیدا نشده است همچنین نوع انفجار و وضعیت فیزیکی کانکس که دارای برآمدگی هایی از داخل به بیرون است نشان دهنده اتفاقی در درون کانکس هست.

وی ادامه داد: کانکس آتش گرفته محل اقامت و استراحت معلمان بوده ضمن آنکه هیچکدام از دیگر افراد صدمه‌دیده دانش‌آموز نبودند همچنین فقط یکی از معلمان صدمه‌دیده معلم همان منطقه بوده است.

امید بن عباس تصریح کرد: در محل حادثه گاز پیک‌نیکی مشاهده‌شده درصورتی که هر سه وعده غذای گرم برای معلم نیز تهیه و ارسال می‌شد و نیازی به استفاده از کپسول گاز نبوده ‌است.

وی بیان کرد: یکی از حادثه دیدگان از ناحیه سر دچار آسیب شده که علت آن فعلاً نامعلوم بوده و احتمالاً یک حائلی مثل پتو بر روی مصدوم بوده که باعث آسیب‌دیدگی شده‌است.

بن عباس عنوان کرد: کانکسی که به‌عنوان مدرسه از آن استفاده می‌شده جنب کانکس آتش گرفته قرار داشته و وجود دو موتورسیکلت میان دو کانکس باعث وارد شدن آسیب‌هایی به کانکس مجاور شده است.

وی ادامه داد: آسیب‌دیدگان به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند که یکی از آن‌ها بعلت وخیم بودن وضعیتش به اصفهان منتقل گردید.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: براساس شواهد در بین مجروحین عارضه ریوی ناشی از استشمام گاز مشاهده شده که کارشناسان علت آتش‌سوزی را انفجار گاز اعلام نمودند اما کماکان بررسی‌های بیشتر نیز ادامه دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کانکس معلمان آتش سوزی شهرستان دزفول پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در جاده مخصوص تهران - کرج بلافاصله تیم های امدادی به محل شتافتند.

او افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک گارگاه چوب بری به مساحت ۵۰۰ متر مربع شعله ور شد که باتلاش آتش نشانان مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

سمیعی افزود: برای مهار آتش سوزی و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نفر نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر سه هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه های ۱۲۱،۱۲۰،۱۱۶،۱۱۳،۱۱۱،۱۰۴ کرج به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند