Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@12:01:51 GMT

حامیان آسمان روسیه

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۶۴۸۷

حامیان آسمان روسیه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی محمد بزرگی احمد جهان بزرگی هواپیما روسیه مانور هوایی مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی محمد بزرگی احمد جهان بزرگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان جهانی خود را از دست خواهید داد/ به جنگ غزه پایان دهید!

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا امروز (دوشنبه) در اظهاراتی خواستار پایان جنگ غزه از سوی اسرائیل شد.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد فعلی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با رسانه‌های عبری زبان با اشاره به تهدیدات جدی جهانی علیه این رژیم در ریزش حامیان بین المللی خود در صورت ادامه جنگ در غزه خواستار پایان دادن این نبرد در غزه شد.

وی در مصاحبه با نشریه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» گفت: من نیز به شخصه همانند اسرائیل به حمله هفتم اکتبر پاسخ می‌دادم. با این وجود، اسرائیل در حال از دست دادن حمایت بین المللی از خود در این جنگ است و باید به این نبرد پایان بخشد.

ترامپ که برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری به حمایت لابی‌های صهیونیستی در آمریکا نیاز دارد، خاطر نشان کرد: دیدن صحنه کشته شده‌های حمله حماس در جنوب اسرائیل یکی از غم انگیزترین صحنه‌هایی بود که من تا به حال در زندگی دیده بودم. اسرائیل باید این جنگ را تمام کند.

خبرنگار این نشریه صهیونیستی از ترامپ پرسید که اگر یکی از اعضای خانواده تو جز قربانیان حادثه حمله حماس بود چه واکنشی نشان می‌دادی؟ رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در پاسخ گفت: در این صورت من خیلی شبیه اسرائیل واکنش نشان می‌دادم. در این شرایط تو نیز باید دیوانه باشی و تنها یک احمق می‌تواند این گونه عمل نکند. آن حمله بسیار وحشتناک بود.

وی در ادامه با همدردی با رژیم صهیونیستی، افزود: این مسئله من را رنج می‌دهد که مردم را می‌بینم که درباره حمله هفتم اکتبر دیگر سخن نمی‌گویند و اکنون درباره میزان خشونت اسرائیل صحبت می‌کنند.

کد خبر 6062469

دیگر خبرها

  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • حامیان فلسطین سخنرانی بایدن را قطع کردند
  • بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند
  • افزون به پنج هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل
  • ناتو در حال بررسی ساقط کردن موشک‌های روسیه در آسمان اوکراین
  • کمک ۳۸ میلیارد ریالی حامیان به ایتام خوشاب
  • حامیان جهانی خود را از دست خواهید داد/ به جنگ غزه پایان دهید!