Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:41:11 GMT

یزد ۲۶ شهید زن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۶۵۳۶

یزد ۲۶ شهید زن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

به گزارش ایرنا سپیده رضایی روز دوشنبه در نشست خبری کمیته امور بانوان دومین کنگره ملی شهدای استان یزد افزود: هشتم بهمن ماه امسال یادواره شهدای زن در استان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: میدان بانوی شهیده در محله آزادشهر یزد نیز فضاسازی و باز پیرایی می‌شود و همچنین برای این میدان المانی از نقش مهم و ایثارگری زنان طراحی و نصب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بسیج جامعه زنان استان یزد تصریح کرد: همچنین مستند همسران سرداران شهید در استان یزد با عنوان "ماه نشان" تهیه و تدوین شده است که پنجشنبه شب ها به روی آنتن شبکه استانی یزد می رود.

رضایی گفت: غرس ۲۶ نهال به نام ۲۶ شهید زن استان یزد، برگزاری ۲۸ عنوان نشست ترویج زندگی شهدا، تهیه مستند ۱۰ دقیقه ای از خواهران شهدا در فضای مجازی  از جمله اقدامات کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای استان است.

وی با اشاره به توزیع سه هزار و ۸۵۰ بسته معیشتی در رزمایش های گوناگون از سوی کمیته بانوان کنگره شهدا خاطرنشان کرد: در طرح به رسم ایثار که ابتدای آذرماه آغاز شد ۴۰۰۰ واحد خون و پلاسما تا ۲۵ دی ماه اهدا شد.

سردبیر ویژه نامه دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد هم در این نشست با اشاره به تهیه و تنظیم ویژه نامه این کنگره با عنوان حسن یوسف در دو جلد گفت: در جلد اول این ویژه نامه گزارش تمامی فعالیت های کمیته های کنگره کنگره شهدا ثبت می شود.

عالیه مهرابی با بیان اینکه  متاسفانه در کنگره های پیشین مستندی از فعالیت های ارزشمندی که انجام شده است موجود نیست افزود: جلد اول ویژه نامه علاوه بر فعالیت های کمیته های ۲۲ گانه کنگره شهدا پرتره سیاه قلم ۱۴ سردار استان، ۱۴ اثر خوشنویسی از وصیت نامه شهدا و  غیره چاپ می شود.

مهرابی خاطرنشان کرد: در جلد دوم ویژه نامه  هم حسن یوسف نیز دستاورد های کنگره شهدای استان و تولیدات هنری جشنواره مجازی اوج هنر متتشر می شود.

 کنگره چهار هزار شهید استان اوایل اسفند ماه ۹۹ برگزار می شود، ۲۲ کمیته در این زمینه تشکیل شده و هدف از برگزاری کنگره ، تبیین ارزش‌های انقلاب  اسلامی و انتقال آن به نسل جوان است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران یزد بانوان بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران یزد بانوان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران یزد بانوان بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور کنگره شهدا ویژه نامه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» انجام خواهد شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان به اهالی دیار نصف جهان و دعوت از آن‌ها برای شرکت در برنامه‌های شاخص شهری، همچنین با ابراز خرسندی تقارن آن با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این هفته دیدار از خانواده شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» همراه با اهدای کتاب «بی‌صدا باران» به خانواده معظم شهدا انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر رویکرد محله محوری در اجرای برنامه‌ها افزود: منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان به برگزاری کارگاه‌های آموزش صنایع دستی، آشنایی دانش آموزان با مفاخری همچون شیخ بهایی و آثار وی، بزرگداشت شعرای محله قدیم دستگرد و ویژه برنامه شب خاطرات محله دنبه با هدف جمع‌آوری تاریخ شفاهی این محله خواهد پرداخت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان این منطقه می‌توانند با مراجعه به شبکه اطلاع‌رسانی فرهنگی منطقه از برنامه‌هایی همچون تورهای گردشگری از اماکن تاریخی، بازی‌های بومی محله‌ای، ویژه‌برنامه پخت غذاهای سنتی اصفهان و سایر برنامه‌های فرهنگی در این هفته بهره‌مند شوند.

کشانی با قدردانی از تمام فعالان فرهنگی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: این هفته ایستگاه ورزش صبحگاهی در محله کشاورزی افتتاح و ویژه برنامه فرهنگی «اصفهان زیبای من» در بوستان زمزم برگزار خواهد شد.

کد خبر 746929

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران