Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال فولاد توانست با یک گل ماشین‌سازی را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال ماشین‌سازی و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف هم رفتند که فولاد موفق شد با یک گل از سد ماشین‌سازی عبور کند و پس از ۳ هفته طعم پیروزی را بچشد.

تک گل این دیدار را آیاندا پاتوسی در دقیقه ۵ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و به رده پنجم رسید. ماشین‌سازی نیز با ۴ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند و هنوز نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تيم فوتبال فولاد خوزستان استانی ورزشی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان شاگردان رنگرز در بیشکک/ ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم

۴ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست رقیبان خود راهی فینال شدند اما امیررضا ده‌بزرگی با شکست برابر قهرمان جهان از رسیدن به فینال بازماند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، سعدی اسماعیلی در ۶۷، محمدرضا رستمی در ۷۲، رسول گرمسیری در ۸۲ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم راهی دیدار فینال شدند اما امیررضا ده‌بزرگی در وزن ۶۰ کیلوگرم از رسیدن به فینال بازماند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش‌رو برداشت. وی در دور سوم اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل ژولامان شارشنبکوف دارنده ۲ مدال طلای جهان در ۳ دقیقه و ۲۳ ثانیه با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی دارنده مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان در دور نخست با نتیجه یازده بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان به روی تشک رفت و پس از پایان زمان مبارزه با امتیاز عالی هشت بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. اسماعیلی در نیمه نهایی نیز با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور نخست مقابل لنگ از چین با نتیجه پنج بر سه به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه نهایی نیز برابر عادیلخان ساتایف از قزاقستان با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

دروزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. گرمسیری در نیمه نهایی مقابل بکزات اورونکو از قرقیزستان در یک کشتی سخت و دشوار با نمایشی زیبا به برتری ۷ بر ۷ رسید و راهی فینال شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی، دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک، در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل بالتومانخ از مغولستان در یک دقیقه و ۴۸ ثانیه با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. ساروی در نیمه نهایی نیز برابر جئونگیل وون از کره‌جنوبی با امتیاز عالی ۸ بر صفر به برتری رسید تا چهارمین فینالیست ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها باشد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، توسط ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم صاحب ۲ مدال طلای آسیا شد، پویا دادمرز نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم ایران به مدال نقره رسید و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شد. امیر عبدی در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز از رسیدن به مدال بازماند.

دیگر خبرها

  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • نمایش درخشان شاگردان رنگرز در بیشکک/ ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب