Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@02:32:42 GMT

فرمان جدید بایدن برای حمایت از تولید داخل

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۶۶۲۲

جو بایدن ، رئیس جمهور جدید آمریکا، قصد دارد امروز با صدور فرمانی اجرایی شرایط را برای استفاده دولت فدرال از کالاهای تولید داخل آمریکا هموارتر کند.

این فرمان اجرایی تغییراتی را در قوانین مربوط به استفاده از کالاهای تولید داخل آمریکا توسط دولت فدرال ایجاد خواهد کرد.

بنا گفته مقامات آمریکایی، در قالب این فرمان یک پست رده بالای جدید در دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید ایجاد خواهد شد که مسئولیت آن نظارت بر اجرای این فرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است بر همین اساس مرکزی برای نظارت بر معافیت های صادر شده برای آژانس های فدرال در راستای خرید اجناس و کالاهای خارجی ایجاد شده تا میزان صدور این مجوز ها هم در صورت عدم ضرورت کاهش یابد.

قرار است یک وبسایت هم طراحی شود تا مجوز های معافیت صادر شده نیز در دسترس عموم قرار گیرد.

رئیس جمهور جدید آمریکا همچنین می‌خواهد با صدور این فرمان راه‌های دور خوردن قوانین مشابه قبلی را هم ببندد.

مقامات آمریکایی می‌گویند این فرمان باعث خواهد شد تا سازمان‌های فدرال بیش از پیش به سمت خرید و استفاده از کالاهای  ساخت آمریکا رفته و از این طریق روند شاهد رونق تولید داخل خواهیم بود.

مقامات دولتی می‌گویند بایدن می خواهد با این فرمان قدمی بزرگ در راستای عمل به وعده خود برای افزایش فروش کالاهای تولید داخل و تقویت بنیه اتحادیه‌های صنعتی آمریکا و قشر متوسط این کشور بردارد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جو بایدن کالاهای تولید داخل جو بایدن دولت فدرال رئیس جمهور جدید آمریکا کالاهای تولید داخل تولید داخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سید عماد شاهرخی با بیان اینکه طرح جهش تولید در دیمزار‌های لرستان با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دست اجرا است، گفت: این طرح هم اکنون در سال سوم اجرایی قرار دارد که در بازه زمانی پنج ساله، قرار است سالانه ۲۰ درصد به تولیدات دیم استان افزوده شود.

وی اظهارداشت: اصلاح الگوی کشت، رعایت تناوب، توسعه کشاورزی محفاظتی و توسعه مکانیزاسیون از محور‌های اصلی طرح جهش تولید است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، منابع مالی آن را تامین می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان هم گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سه سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای تامین ماشین آلات، تامین نهاده‌ها و بیمه این طرح سرمایه گذاری کرده و ۳۰۰ مهندس کشاورزی هم امسال به کشاورزان در اجرای این طرح کمک می‌کنند.

مجید طائف افزود: مزارع گندم، جو، حبوبات و دانه‌های روغنی دیم زیر پوشش طرح جهش تولید در دیم زار‌ها قرار دارد که در تلاشیم تولید محصولات دیم استان در پایان پنج سال دو برابر شود.

سال گذشته حدود ۷۵۰ هزار تن انواع محصولات زراعی در لرستان تولید شد که پیش بینی می‌شود امسال به ۸۸۰ هزار تن برسد.

دیگر خبرها

  • بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • یک روح قاتل در دو بدن
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • پول‌پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی