Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:49:05 GMT

خروج شاگردان نکونام از بحران

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۶۶۴۲

خروج شاگردان نکونام از بحران

به گزارش ایرنا، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهید سلیمانی روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این مسابقه را «مهدی سیدعلی» با کمک‌های «هادی طوسی» و «پوریا رحمتی»  بر عهده داشت.

تیم ماشین‌سازی که در لیگ برتر هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است در این بازی خانگی به دنبال سه امتیاز کامل بود تا شانس‌هایش را برای ماندن در لیگ برتر افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد خوزستان که در سه هفته گذشته در کسب برد ناکام بود برای شکستن طلسم ناکامی‌هایش پا به زمین مسابقه گذاشت.

در دقیقه ۵ ارسال «لوسیانو پریرا» از جناح راست با ضربه سر شیرجه‌ای «آیاندا پاتوسی» همراه شد تا دروازه ماشین‌سازی باز شود.

فولاد با این پیروزی تعداد امتیازاتش را به عدد ۱۸ رساند تا با چند پله جهش در جایگاه پنجم جدول قرار گیرد و ماشین‌سازی با این باخت همچنان با ۴ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

ترکیب فولاد خوزستان: محسن فروزان، صالح حردانی، زبیر نیک‌نفس، فرشاد احمدزاده، آیاندا پاتوسی، محمد آبشک، مهران موسوی، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، محمدرضا عباسی.

ترکیب ماشین‌سازی: مهدی اسلامی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی، فرشاد اسدی، مهدی مومنی، پیمان بابایی، بهمن سالاری، ابوالفضل رزاق‌پور، منصور باقری، محمد حسینی، اتابک زارعی.

برچسب‌ها فرشاد احمدزاده ماشین سازی تبریز فولاد خوزستان محسن فروزان مهدی رستمی محمد حسینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرشاد احمدزاده ماشین سازی تبریز فولاد خوزستان فرشاد احمدزاده ماشین سازی تبریز فولاد خوزستان محسن فروزان مهدی رستمی محمد حسینی اخبار کنکور فولاد خوزستان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه فولاد خوزستان که یکی از باشگاه‌های خاص و قدرتمند فوتبال ایران محسوب می‌شود، در این فصل از لیگ بیست و سوم هرگز وضعیت خوبی ندارد. آنها یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک هستند و شرایط به گونه‌ای است که باعث شده فولادی‌ها در این فصل ۵ برد تجربه کرده‌اند و از طرفی با ۴ سرمربی متفاوت همکاری داشته‌اند که وضعیت عجیب این تیم  را نشان می‌دهد.

بهرام رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که درباره این مسئله و برکناری ایگناسیو مارتینز اسپانیایی پاسخگو بود، توضیح داد: من نمی‌خواهم به گذشته برگردم که چه گذشته. فولاد خوزستان همیشه در اوج بوده و همیشه آن را بالا دیده‌ایم. منطقی است که وجود فولاد در این جایگاه خوشایند نباشد. من نسبت به آقای مارتینز عرض کنم که در بازی رفت با ذوب اهن به جمع فولادی‌ها اضافه شدم و آن بازی مساوی شد. بعد از آن در بازی با پیکان ۷-۸ ضربه به تیرک ما خورد و بعد از آن هم با نساجی بازی کردیم. بعد از نیم فصل آقای مارتینز ۲۰ روز تیم را تعطیل کرد و من با ایشان صحبت کردم که ۲۰ روز تعطیلی از لحاظ بدنسازی به تیم ضربه می‌زند. من به او گفتم که من برای تیم برنامه دارم. ما یک بازی تدارکاتی با هوادار برگزار کردیم، باختیم و بعد از آن مقابل چادرملو هم باختیم و حذف شدیم.  در هر صورت هییت مدیره به این نتیجه رسیدند که آقای مارتینز از ما جدا شود.

دیگر خبرها

  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد