Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@07:23:16 GMT

اولین باخت پرسپولیس در اراک ثبت شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۶۶۸۴

اولین باخت پرسپولیس در اراک ثبت شد

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک تیم آلومینیوم اراک خاتمه یافت. این اولین باخت تیم پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر فوتبال بود.

در این مسابقه کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 8 ابتدا تیم پرسپولیس را پیش انداخت اما در ادامه شاهین توکلی در دقیقه 20 و حامدل پاکدل در دقیقه 31 توانستند تیم میزبان را از حریف پیش بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گل‌محمدی با شکست در این مسابقه 15 امتیازی و در رده جایگاه هشتم جدول باقی‌ماندند.

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده (87 - میثم مجیدی)، سیدمهدی حسینی، مصطفی احمدی، حامد پاکدل (87 - محمد علی‌نژاد)، امید سینک (87 - جابر انصاری)، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، اسماعیل شریفات (75 - میر مهدی هاشمی)، امیرمحمد هوشمند و میثم آقایی (63 - امیرنوری).

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، مهدی شیری، احسان حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی (85 - علی شجاعی)، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان (57 - امید عالیشاه)، وحید امیری (74 - مهدی مهدی‌خانی) و مهدی عبدی (74 - آرمان رمضانی).

داور: وحید کاظمی

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند پرسپولیس آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود

در صورت کشیده شدن بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی، شاید علیرضا بیرانوند به بازی بیاید.

طرفداری |  احتمال حضور علیرضا بیرانوند در سفر پرسپولیس به اراک وجود دارد، اما این دروازه‌بان باتجربه بازی در مرحله حذفی جام حذفی مقابل آلومینیوم را از دست خواهد داد.

بیرانوند که پیش از این به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، بازی‌های اخیر پرسپولیس را از دست داده بود، با وجود تلاش برای رسیدن به دیدار مقابل آلومینیوم، در نهایت نتوانست مجوز بازی از سوی کادر پزشکی باشگاه را دریافت کند.

با این حال، گفته می‌شود علیرضا بیرانوند تمایل زیادی به همراهی تیمش در سفر به اراک دارد و حتی در صورت کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، خواهان حضور در درون دروازه پرسپولیس به جای امیررضا رفیعی است.

هنوز مشخص نیست که بیرانوند چه زمانی به میادین باز خواهد گشت، اما حضور او در کنار سایر بازیکنان پرسپولیس در سفر به اراک، می‌تواند روحیه این تیم را برای عبور از این مرحله از مسابقات افزایش دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • معجزه ذوب‌ با دو گل وقت‌های اضافه
  • برتری ذوب آهن در وقت اضافه
  • پیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد