Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی برای صیانت از سرمایه های ملی در اولویت برنامه های سازمان نوسازی در سال آینده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهرالله رخشانی مهر،‌ معاون وزیر آموزش و پرورش، روز دوشنبه به همراه روح الله عباسپور نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی و اصغری مدیرکل آموزش و پرورش از روند احداث طرح های آموزشی در شهرستان بویین زهرا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخشانی مهر، در این بازدید اظهارداشت: ساماندهی و تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی از رویکردهای اصلی سازمان در سال آینده است تا بتوانیم از این فضاها که سرمایه‌های ملی است بخوبی بهره برداری و استفاده کنیم.

معاون وزیر آموزش وپرورش گفت:با توجه به محدودیت منابع اعتباری دولت و وزارتخانه و نیز گستردگی کار آموزش بدون مشارکت خیرین قادر نیستیم همه نیازهای خود را تامین کرده و جوابگوی مطالبات مردم باشیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه با وجود خیرین مدرسه ساز تاکنون اقدامات ارزشمندی در مدرسه سازی صورت گرفته و هر سال این مشارکت بیشتر می شود.

رخشانی مهر یادآورشد: حدود ۵ درصد اعتبارات عمرانی دولت برای مدرسه‌سازی اختصاص می یابد و در این میان همچنان به همکاری خیرین در مدرسه سازی نیاز داریم.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بیش از 11 درصد مدارس کشور فرسوده و نیازمند نوسازی است که با کمک خیرین امیدواریم این کار بتدریج صورت گیرد.

رخشانی مهر اظهارداشت: خیرین کشور در سال جاری بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه متعهد شده‌اند که سهم سازمان نوسازی در پروژه‌های مشترک با خیرین حدود 2 هزار و 350 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: همه ما وظیفه داریم قدردان خیرین مدرسه ساز باشیم و آنها را تکریم کنیم و این فرهنگ باید در جامعه نیز نهادینه شود.

وی افزود: با راه اندازی پویش « آجر به آجر» زمینه مشارکت همه افراد اعم از غنی و فقیر در ساخت مدرسه مهیا شده و همه می توانند با کمترین هدیه خود نیز در این کار ارزشمند سهیم شوند.

رخشانی مهر اظهارداشت: با راه اندازی پویش آجر به آجر در دو مرحله بیش از ۳۰۰ هزار نفر در کشور برای ساخت مدرسه مشارکت کرده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون وزیر آموزش و پرورش سازمان نوسازی رخشانی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار