Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:58:46 GMT

ویسی: وضعیت اعتراض به داوری افتضاح است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۶۷۶۳

ویسی: وضعیت اعتراض به داوری افتضاح است

سرمربی خیبر خرم آباد پس از تساوی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز معتقد است آنها لیاقت پیروزی را نداشته اند.

 

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر، تیم های فجرسپاسی و خیبر خرم آباد در استادیوم حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک – یک به پایان رسید. سرمربی خیبر خرم آباد در پایان بازی معتقد است آنها خوش شانس بودند که شکست نخوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالله ویسی در پایان این دیدار گفت: بازی نسبتا خوبی را شاهد بودیم مخصوصا از طرف تیم فجرسپاسی که تقریبا از ما بهتر بودند و ما خوش شانس بودیم که در این دیدار بازنده نشدیم. ما گل اول بازی را به ثمر رساندیم ولی لیاقت اینکه نتیجه را حفظ کنیم، نداشتیم.
او ادامه داد: پس از گلی که به ثمر رساندیم، تیم فجرسپاسی به ما فشار آورد و می توانستند گل های بیشتری را به ثمر برسانند. خدا را شکر می کنیم که روند شکست ناپذیریمان را ادامه دهیم. در یک روز بعد، کسب یک امتیاز در خانه میزبان نتیجه خیلی خوبی است و می توان آن را جبران کرد.


ویسی درباره اعتراض بازیکنان فجرسپاسی و اعتقاد آنها به خطای پنالتی نیز پاسخ داد: واقعا در لیگ یک وضعیت اعتراض به داوری ها افتضاح است و تمرکز داوران را به هم می زنند. الان لیگ برتر نیز به اینگونه است. باید کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته داوران باید رصد کنند و از مسموم شدن جو و وادار کردن داوران به اشتباه ممانعت به عمل بیاورند.


او گفت: من نمیدانم چه اتفاقی در آن صحنه رخ داده است. تاکنون چند پنالتی علیه ما گرفته شده که کارشناسان داوری اعلام کرده اند تصمیم داوران اشتباه بوده است و ما اعتراضی نکردیم. اکنون نیز نظری نمی دهم چون کارشناس داوری نیستم. حتی اگر داور به ضرر ما اعلام پنالتی می کرد، اعتراضی نمی کردیم. پیروزی به هر قیمتی نمی شود. هر توپی که به دست برخورد کند، خطای پنالتی نیست.

خیبر خرم آباد عبدالله ویسی (سرمربی) دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خیبر خرم آباد عبدالله ویسی سرمربی دسته یک خیبر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول آزادگان مصاف تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز به دلیل باز نشدن درهای ورود به ورزشگاه غدیر اهواز برگزار نشد.

امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال هم با انتقاد از باشگاه استقلال خوزستان که اجازه باز شدن درهای ورزشگاه را نداد گفت که استقلال ملاثانی تیمی غریبه یا از استان دیگری نبوده و مسابقات رده استانی هم در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود، استقلال ملاثانی به اندازه یک تیم رده پایه هم نبود؟ یک زمین و دو رختکن می‌دادند و نیاز به امکانات دیگری در ورزشگاه غدیر نبود.

امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان در واکنش به اتفاقات رخ داده به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: این مورد همه در راستای مسائل قانونی بوده است. یک ناهماهنگی در خود آن مجموعه رخ داده، می‌خواهیم تا بعدازظهر تمامی مستندات را جمع‌آوری کنیم به خاطر آنکه اذهان عمومی روشن شود. مردم خوزستان مردم شریفی هستند و ما هم در راستای مسئولیت اجتماعی‌مان دریغ نکردیم. اینکه بخواهند مواردی را به موضوع دیروز بچسبانند مسائلی است که در قاموس ما نیست و بعدازظهر امروز رئیس هیئت مدیره باشگاه با مستندان در رابطه با این مسئله توضیحات لازم را ارائه خواهد کرد.

نجفی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم جوابی به اقای فراهانی بدهم به خاطر اینکه مکاتباتی که با ایشان شده یا در جریان نیستند یا اطلاع ندارند. ما مشکل سخت افزاری در اهواز داشتیم و همه کسانی که در جریان مسابقات هستند این موضوع را می دانند. داستان استقلال ملاثانی این نبوده که او می‌گوید. اینکه بخواهیم افکار مثبت را فقط برای خود بدانیم و دیگران را محکوم کنیم کار پسندیده‌ای نیست. با این حال اجازه دهید تا رئیس هیئت مدیره باشگاه بعدازظهر با مستندات توضیحات کاملی دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • سوت سرنوشت
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • خیز خیبر برای لیگ برتر/ توقف چادرملو برابر نفت و گاز