Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش بار دیگر پای یک مدیر بیگانه با فوتبال حرفه‌ای را با تصمیمی غیرورزشی به یکی از کرسی های باشگاه های سرخابی پایتخت نشاند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه انتصاب های غیرکارشناسی و به شدت انتقادآمیز مسعود سلطانی‌فر،  این بار عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس از حوزه مخابرات آمده است.

تقسیم صندلی‌های مدیریتی استقلال و پرسپولیس ادامه دارد و در حالی که مدت‌هاست از وعده وزیر ورزش برای واگذاری این دو تیم در بورس می گذرد همچنان مدیران جدید، در حال آمد و رفت هستند و هر چند صباحی با پر کردن رزومه جای خود را به نفر ناشی و گمنام دیگر در فوتبال می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس سابقه فعالیت به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات را در کارنامه دارد و به خیل دهها مدیری پیوسته است که به واسطه آشنایی قبلی یا رفاقت و یا همفکری در جریانات سیاسی پایش به سطح اول فوتبال مملکت باز می‌شود.

چندین نماینده مجلس، نماینده شورای شهر، مدیر آتش‌نشانی، هتل‌دار ، ساختمان ساز ، پزشک ، هم حزبی ، همکار سابق در ارگان هایی همچون گردشگری و شهرداری و حتی دندانپزشک وزیر ، در مدت حضور سلطانی‌فر در راس ورزش، ردای مدیریت فوتبال را برتن کرده اند و در نهایت صدها میلیارد تومان بدهی حاصل از عملکرد و تصمیمات آنها روی دست قرمز و آبی مانده است.

سید مجید صدری مدیر و چهره آشنایی است اما نه در ورزش و فوتبال بلکه عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مخابرات و ارتباطات و علوم این زمینه شهرت دارد و تخصص و سررشته ای از فوتبال روز دنیا ندارد اما با سلیقه شخصی وزیری که آخرین ماههای فرصت وزارتش را طی می‌کند، بر صدر اداره فینالیست لیگ قهرمانان آسیا تکیه زده است.

 آخرین پست مهمی که وی بر عهده داشت، مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران بود که در آذر ماه سال جاری جای خود را به مجید سلطانی داد.

در واقع اگر هم کاری از دست این مدیر برای کمک به خروج پرسپولیس از بحران مالی همیشگی بر می‌آمد تا زمانی بود که امکانات و بودجه نجومی مخابرات در اختیارش بود اما حالا مشخص نیست وزیر ورزش روی چه مناسبات و تعاملاتی، صدری را به پرسپولیس تحمیل کرده است.

نایب رئیسی و مدیرعاملی شرکت خدمات ارتباطی رایتل، ریاست کمیسیون اینترنتی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، مشاور ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی در سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی، مدیرکل پشتیبانی فنی دیتای شرکت مخابرات استان تهران و مدیرکل مشترکین و متقاضیان دیتا در شرکت دیتا و ... از جمله سوابق عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس به شمار می‌آید.

باید دید آیا حاصل و نتیجه حضور این مدیر در جلسات هیات مدیره پرسپولیس نیز تنها خالی کردن ظروف ناهار و میوه و چای و همچنین همراهی تیم در سفرهای خارجی خواهد بود یا عایدی هم از مدیر سابق مخابرات نصیب قرمزها خواهد شد.

بد نیست این مدیران اتوبوسی بدانند که فوتبال غیر از جذابیت ها و زرق و برق های شهرت که با خود بهمراه می‌آورد، مسوولیت هایی همچون پرداخت های مالیاتی معوقه و همچنین بدهی های نجومی را نیز به ارمغان خواهد آورد.

هنوز جامعه فوتبال رسوایی و آبروریزی مهدی رسول‌پناه را در فوتبال از یاد نبرده است. فایل های صوتی و تصویری که ادبیات زشت رفیق سلطانی‌فر را برای افکارعمومی به نمایش گذاشت و نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا را به چالش جدی و درگیری درون تیمی کشید.

صدری آخرین حلقه از زنجیره طولانی مدیرانی بی ربطی است که وزیر کنونی ورزش آنها را به فوتبال الصاق کرد و شاید در چندماه باقی‌مانده تا پایان دولت حسن روحانی بازهم شاهد چنین تعویض‌هایی در محله بروبیای فوتبال و تیم‌های دولتی اش باشیم.

باید دید مجلس سرانجام چه زمانی از تماشای این همه بی کفایتی در ورزش خسته می‌شود و این احکام سریالی را قطع کرده و به دلایل آن ورود می کند.

نویسنده: محمدعلی عباسی

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی محمد بزرگی احمد جهان بزرگی سلطانی فر استقلال و پرسپولیس انتصاب هیات مدیره پرسپولیس وزیرورزش مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی محمد بزرگی احمد جهان بزرگی هیات مدیره پرسپولیس شرکت مخابرات سلطانی فر عضو جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش  صدای ایران از ایسنا، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیات مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.


وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشور‌های پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشور‌های همسایه در ۳ ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آنها را نیز حل کنیم.


زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد، اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.
مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه