Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@23:44:49 GMT

ساندویچ پانل، بهترین سازه پیش ساخته

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۶۸۲۲

ساندویچ پانل، بهترین سازه پیش ساخته

 امروزه ساندویچ پانل ها به عنوان یکی از بهترین سازه های پیش ساخته، نقش بسیار پر رنگی در ساخت و ساز ایفا می کنند. این محصول به دلیل ویژگی های متنوعی که دارد، بسیار مورد توجه سازندگان و مهندسان قرار گرفته است. مصرف بهینه ذخایر انرژی و البته رعایت اصول ایمنی دو فاکتور مهم در ساخت یک سازه هستند، که با استفاده از این سازه پیش ساخته خیالتان از این موارد راحت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت بالا، عایق حرارتی و استحکام بالا از جمله دیگر مزایای این محصول هستند. به همین دلیل جایگزین بسیار مناسبی برای مصالح قدیمی نیز می باشند.

این سازه از دو لایه ورق بیرونی به همراه لایه عایق میانی تشکیل شده است. عموما جنس ورق ها از آلومینیوم، گالوانیزه و آلوزینک است. تنوع رنگ و ظاهری این ورق ها بسیار بالا است؛ که موجب افزایش زیبایی ظاهری سازه ما نیز می شود. عایق میانی دو ورق هم از جنس فوم پلی استرن، پلی اورتان، پشم شیشه، پشم سنگ و البته فوم XPS می باشد؛ که بسته به نوع پانل و کاربرد آن، از انواع فوم ها استفاده می شود. به صورت کلی ساندویچ پانل ها علاوه بر ایمنی بالا و زیبایی ظاهری، نسبت به مصالح قدیمی مقرون به صرفه تر نیز هستند.

در هرکجا، استحکام و زیبایی

این سازه پیشرفته در قسمت های مختلف به کار گرفته می شود. همچنین با تولید دو نوع سقفی و دیواری که در ابعاد متفاوتی ساخته می شوند، نظر هر مشتری را به خود جلب می کند.

ساندویچ پانل سقفی: این سازه جهت پوشش سقف سوله های صنعتی، ورزشی، کانکس های پيش ساخته، ساختمان های ويلايي و آشيانه های هواپيما و... بسیار کارآمد است. چرا که ایمنی و کیفیت در این مکان ها بسیار با اهمیت است. جایی که به مصالح سنتی و روش های گذشته نمی توان اعتماد کرد. همچنین طراحی همپوشانی آن به گونه ای است که مانع از ورود آب به داخل سازه می شود. ضخامت این محصول بر اساس سلیقه مشتری از ۴ الی ۵ سانتی متر متغیر است. همچنین عرض آن نیز حدودا ۸٫۸ سانتی متر است. از این مقدار حدود ۷ سانتی متر شامل اورلب پانل می شود. همچنین حدود ۱٫۸ سانتی متر نیز عرض مفید آن است. طول این پانل نیز از 2 سانتی متر الی 12 سانتی متر بر اساس خواسته مشتری قابل تغییر می باشد.

ساندویچ پانل دیواری: بهترین گزینه برای پوشش دیوارها با وزن پایین و استحکام بالا، ساندویچ پانل دیواری است. این پانل در انواع ساده، پیچ دار و طرح دار تولید می شود. به همین خاطر در کنار مزایای گوناگون، از لحاظ ظاهری نیز مطابق با انواع سلیقه ها می باشد. به دلیل ضریب انتقال حرارتی بالا، این پانل نسوز و کندسوز است. همین ویژگی بسیار مهم و کاربردی باعث شده در کارخانجات، سوله ها و یا انبارها و... از آن استفاده شود. ضخامت پانل های دیواری بین ۰٫۵ الی ۰٫۷ میلی متر است. عرض ثابت این ساندویچ پانل ها نیز ۱٫۱۵ است، و عرض مفید آن به ۱٫۱۳ سانتی متر می رسد.

چرا انتخاب اول ما ساندویچ پانل است؟

عایق: یکی از مهم ترین ویژگی های پانل ها, عایق بودن آن ها است. استفاده از فوم های متنوع و با کیفیت در بین ورق ها، علاوه بر افزایش مقاومت، مانع انتشار و یا نفوذ شعله های آتش به داخل می شود. همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی و از هدر رفت آن نیز جلوگیری می کند.

وزن پایین: یکی از موارد مهم ایمنی در سازه ها، وزن پایین آن است. ساندویچ پانل ها به کمک فناوری روز با وزن سبک تولید می شوند. که باعث افزایش ایمنی و استحکام سازه در برابر عوامل طبیغی همچون زلزله می گردد. همچنین این ویژگی موجب سهولت در حمل و نصب آن نیز می شود.

مقاومت و طول عمر بالا: پانل ها نسبت به مصالح سنتی مقاومت بسیار بالایی دارند. چوب با گذشت زمان پوسیده می شود و در زمان وقوع زلزله نیز احتمال ترک خوردن بتن وجود دارد. اما ساندویچ پانل ها علاوه بر مقاومت در برابر حوادث گوناگون، طول عمر بسیار بالایی نیز در مقایسه با مصالح سنتی دارند.

صرفه اقتصادی: این ویژگی را از دو منظر می توان بررسی کرد. یکی این که به دلیل وزن پایین پانل ها، وزن کلی سازه ما را کاهش می دهد. که باعث استفاده از زیر سازی کمتر و استفاده از مصالح کم تر می شود. مورد دوم به کیفیت آن بر می گردد. که با هزینه ای بسیار مناسب می توان ساختمانی با استاندارد و ایمنی بالایی را ساخت.

یک خرید اقتصادی و مطمئن با کبیر پانل

ساندویچ پانل ها بر اساس نوع و ابعاد آن قیمت متفاوتی دارند. چرا که این سازه ها بسته به ابعاد مد نظر مشتری تولید می شوند، از همین رو باعث می شود که قیمت های متفاوتی داشته باشند. مجموعه کبیر پانل با سابقه ای درخشان، تولید کننده انواع ساندویچ پانل با کیفیت بسیار بالا می باشد. این مجموعه دارای خط تولید پیشرفته و بروز اروپایی و گواهینامه استاندارد 17025 (آزمایشگاه) نیز است. استقاده از ماشین آلات بروز و دارای آخرین تکنولوژی در کنار متخصصان کارآمد، موجب افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان شده است.

برای سفارش و اطلاع از قیمت انواع ساندویچ پانل می توانید به سایت panelkala.org مراجعه نمایید.

لینک کوتاه: asriran.com/003Dav

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۱۱ سازه آبخیزداری شهرستان درمیان

فرماندار شهرستان درمیان گفت: ۱۱ سازه آبخیزداری از جمله در روستاهای دستگرد، آبگرم، فورگ، تخته جان، سراب، زیدان، دره چرم، محمدیه، علی آبادفرهنگ با حجم یک میلیون و پانصد هزار مترمکعب آبگیری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از درمیان، مهدی فرجامی‌فرد در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان درمیان ضمن تشکر از دستگاه‌هایی که در سیلاب روز گذشته به سرعت نسبت به امدادرسانی به مردم اقدام کردند اظهارداشت: در نقاط شهری و روستایی که برای مردم ایجاد خسارت شده باید شهرداران، دهیاران و بخشداران تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند و با آموزش نکات ایمنی به عموم مردم در بارندگی‌ های شدید خسارات به حداقل ممکن برسد.

وی همچنین از مدیران شهرستان خواست ضمن حضور میدانی در کانون‌های بحران نسبت به ارزیابی خسارات وارد شده به حوزه کاری خود هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

فرماندار شهرستان درمیان، با اشاره به امکانات محدود و وسعت شهرستان، بازگشایی معابر اصلی را اولویت دانست و افزود: بخش زیادی از راه‌های روستایی روز گذشته توسط راهداری و دهیاران بازگشایی شده و باقیمانده مسیرها هم امروز بازگشایی می‌شود.

وی، بخشی از خسارات وارده را ناشی از عدم رعایت حریم رودخانه‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز دانست و از بخشداران خواست با این تخلفات حادثه آفرین به شدت برخورد کنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان درمیان با اشاره به بارندگی‌های اخیر از آبگیری بندهای احداثی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خبر داد و افزود: 11 سازه آبخیزداری از جمله در روستاهای دستگرد، آبگرم، فورگ، تخته جان، سراب، زیدان، دره چرم، محمدیه، علی آبادفرهنگ با حجم یک میلیون و پانصد هزار مترمکعب آبگیری شده که تاثیر بسزای در افزایش آبدهی قنوات زیردست و رونق کشاورزی خواهد داشت.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • تنها پل قدیمی تهران با سازه آجری
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران
  • مسابقات دانش آموزی نجات تخم مرغ در بابل
  • ساندویچ مرغ؛ هدیه هدر دادن پرتاب آزاد! + ویدئو
  • بوشیدو به روایت هنر هشتم؛ بررسی بهترین بازی‌های سامورایی
  • آبگیری ۱۱ سازه آبخیزداری شهرستان درمیان
  • جمع آوری ۲ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی