Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی نیکبخت روز دوشنبه در یک نشست خبری تعداد مجروحان حوادث جاده ای در همین مدت را یکهزار و ۳۷۸نفر نفر اعلام کرد که در مقایسه با یکهزار و ۹۱۱مجروح تصادفات جاده ای از ابتدای پارسال تا پایان دی ماه ۹۸حدود ۲۸درصد کمتر شده است.

پژو ۴۰۵رتبه اول تصادف در هرمزگان

وی ادامه داد: سهم خودروهای سواری در تصادفات جاده ای استان ۶۲درصد است که بیشترین تصادف متعلق به انواع مدل های پژو و پراید است و پژوی ۴۰۵نیز رتبه اول خودروهای تصادفی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهم تقصیر سازمان ها در هر تصادف محاسبه می شود

فرمانده پلیس راه هرمزگان اظهار داشت: در هر تصادف سهم احتمالی دستگاه های اجرایی و خدماتی در بروز تصادف نیز محاسبه می شود که از ابتدای امسال تا پایان دی ماه در ۲۹تصادف منجر به فوت یا مجروح شدن مردم، دستگاه های اجرایی و خدمات رسان یا پیمانکاران آنها مقصر بوده اند که راهداری و حمل و نقل جاده ای با ۲۳مورد، بیشترین درصد تقصیر بین دستگاه های دولتی را داشته است.

آبنما ابنیه منحصر بفرد جاده های هرمزگان

سرهنگ نیکبخت با اشاره به عوامل جاده ای موثر در بروز تصادف تصریح کرد: آبنماها می توانند یکی از عوامل خطرآفرین سوانح جاده ای باشند و در بسیاری از نقاط به جای احداث پل از آبنما استفاده می شود که جز در هرمزگان در نقاط دیگر کشور دیده نمی شود.

(آبنما نوعی تقاطع همسطح راه با رودخانه یا جریان سیلاب است که آب از روی آن جریان پیدا می کند.)

این مسئوول انتظامی در پاسخ به پرسشی درباره میزان جریمه رانندگان متخلف گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه رانندگان متخلف ۲۸میلیارد ریال جریمه شده اند.

محدودیت های جدید تردد هنوز ابلاغ نشده است

فرمانده پلیس راه استان تاکید کرد: در برقراری محدودیت تردد بین شهرها برای کنترل شیوع کرونا تابع تصمیم های ستاد استانی کرونا هستیم اما هنوز دستور و ابلاغ جدیدی برای برقراری محدودیت نرسیده است.

سرهنگ نیکبخت یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون فقط در یک مقطع (ابتدای آذر تا ۶دی) ابلاغ و دستور ویژه برای برقراری محدودیت تردد و منع ورود خودروهای غیربومی داشتیم که در این مدت ۱۲هزار خودرو برگردانده شد و ۲۵هزار دستگاه خودرو توسط دوربین های کنترل جاده ای هر یک به مبلغ ۱۰میلیون ریال جریمه شدند.

برچسب‌ها هرمزگان کاهش تصادفات تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان کاهش تصادفات تصادفات جاده ای هرمزگان کاهش تصادفات تصادفات جاده ای اخبار کنکور تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا

پژمان قرائیان گفت: در پی حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو و سواری هیوندا ۹ نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

و با اشاره به اعلام حادثه در ساعت هشت و ۲۳ دقیقه امروز در کیلومتر۴۰ پس از معلمان، ادامه داد: به سرعت سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ سرکویر، فرات و یزدان‌آباد دامغان به محل حادثه اعزام شدند و بالگرد امداد هوایی نیز به محل حادثه اعزام شد.

وی تاکید کرد: در این حادثه که همراه با آتش گرفتن خودروها بود، یک ست نجات هلال احمر و آتش نشانی نیز در محل حضور پیدا یافتند و به عملیات امدادی پرداختند. با توجه به نوع و شدت حادثه ۹ نفر در حادثه جان باختند و یک نفر مصدوم پسربچه حدود پنجساله به بیمارستان کوثر سمنان با بالگرد منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های اصلی کشور نوروز ۱۴۰۳
  • تصاویری ترسناک از تصادف در جاده‌های ایران در نوروز | چند نفر جان‌ باختند؟
  • ۱۰ نفر در تصادفات نوروزی در کردستان جان باختند
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • فوت ۱۰ کردستانی در تصادفات جاده ای
  • جانباختگان تصادف در کردستان به ۱۰ نفر رسید
  • ۷ نفر در حوادث جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • بیش از ۵۰۰ نفر در تصادفات سفر‌های نوروزی جان باختند