Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@11:56:57 GMT

کرونا، پیوستن الشعراوی به رم را به تعویق انداخت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۶۸۵۰

کرونا، پیوستن الشعراوی به رم را به تعویق انداخت

بازگشت مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال رم به این تیم هنوز امکان پذیر نیست و مهلت او برای نهایی کردن انتقال به جالوروسی کمتر از قبل شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نتیجه تازه‌ترین تست کرونای استفان الشعراوی مثبت شد و به این ترتیب این بازیکن ایتالیایی همچنان باید برای انجام تست پزشکی باشگاه رم قبل از امضای قراردادش با این تیم منتظر بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت «پاجینه‌رمانیسته» و «توتومرکاتووب»، نتیجه تست کرونای مهاجم سابق جالوروسی مثبت بوده و او نمی‌تواند در تست پزشکی شرکت کند. این در حالی است که تنها یک هفته دیگر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فرصت باقی است.

توافق‌های لازم میان الشعراوی و رم برای بازگشت این بازیکن به جالوروسی صورت گرفته اما او باید تست پزشکی رم را با موفقیت پشت سر بگذارد تا بازگشتش به این تیم قطعی شود. الشعراوی در دوره نخست حضورش در رم، 139 بازی‌ برای رم انجام داد و در آنها 40 گل زد و 26 پاس گل داد.

الشعراوی در آستانه بازگشت به رم

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A رم سری A رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس خبر لا گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس باید ۱۹.۵ میلیون یورویی را که از زمان حضور رونالدو در باشگاه به او بدهکار است بپردازد.

این مبلغ به ماجرای تعویق پرداخت‌های ماهانه در دوران کرونا و قرنطینه برمی‌گردد. جایی که بیانکونری به دلیل مشکلات مالی پرداخت حقوق بازیکنانش را به تعویق انداخت و مدتی بعد دستمزدها را پرداخت کرد.

آن دستمزدهای معوقه هرگز به رونالدو پرداخت نشدند و او بابت این موضوع در اواخر سال ۲۰۲۳ از یوونتوس شکایت کرد. باشگاه ایتالیایی معتقد بود که در زمان جدایی رونالدو، دو طرف توافق کرده‌اند که این مبلغ بخشیده شود.

رونالدو جان شهاتا، امانوئل گواستالا و فابیو یودیکا را به عنوان وکیل در اختیار داشت و آنها در کسب پیروزی در این پرونده به نفع بازیکن فعلی النصر نقش کلیدی داشتند. گزارش شده است که یوونتوس هرگز بودجه‌ای برای پولی که باید در این مورد بپردازد در نظر نگرفته است زیرا اساساً انتظار پیروزی را داشتند.

پائولو دیبالا قبلا از یووه به دلیل دریافت نکردن پول در این پرونده شکایت کرده بود و رونالدو تنها بازیکنی نیست که به این سرنوشت دچار شده است.

دیگر خبرها

  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • اسرائیل حمله به رفح را به تعویق انداخت
  • اسرائیل حمله به رفح را به دلیل حملات ایران به تعویق انداخت
  • سی.ان.ان: اسرائیل حمله به رفح را به دلیل حملات ایران به تعویق انداخت